Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én GSR-el max 250 -et tudtam elmenni.....
A mennydörgés éhesebb, többet kell etetni....és én használom is! Szóval 150-nél már kút felé megyek! De megéri, hihetetlen, amit nyúlt....hadd egyen!
Pincurka baleset , de nem motorral ............
Ginó , én 300 Km után kezdem keresni a benzinkutat .................de akkor nagyon !!!
Köszönöm , már sokkal jobban vagyok , jövőre már akarok motorozni ........
Mi történt Veled?


A dolgok ismeretében ez rendkívül jó!
Ez nálad fél tank benzin se.... én ha tele tankkal indulok, ennyinél már nagyon keresem a benzinkutat.
Szia Tybee! Kitartás és jön majd a széles út
Ebben az évben 150 Km csak össze jött a GSR-rel .
Visszaolvasva úgy látom hogy mindenki motorozik , jövőre remélem és akarom megyek én is .
Hahóóóó !!!

Szép , napos idő van , indítottam a gépet , lenyírtam a füvet
Köszi
"Megállni több okból tud (ha valóban ok van rá), az alacsony alapjárattól a szinkron problémán át a szelephézag beállításig. "

Ha valós a 44e, már bizony ráfér szinte mindegyik!
Nem fröccs a lényeg ( ha vezetek nem iszok ...) mármint lassításkor is leáll !!!
Mit tudsz az előéletéről, meg voltak-e a kötelező szervizek, ellenőrzések, beállítások?
Ezt nem értem.

Nem csak visszaváltáskor adsz gázfröccsöt, hanem lassításkor is? Mármint lassításkor gázfröccs? Miiiiii....?
Nem csak visszaváltáskor hanem lassításkor is
Óra szerint 44
Mennyi a km a motorban? (ami az órában látható....)
5-től megy, mint a rakéta? Hm.... 5-6 -ban már nincs annyira erő.
1-2-3 -ban meg, mint a rakéta. Én a 4-be 185-190 között raktak fel.

Onnan kell kezdeni, amit írtam.
Még egyszer megkérdezem, gázfröccsel váltasz vissza?
Ha nem, miért nem?
Bár mintha mostanában 3ig nem valami frankón húz 4.be kicsit megtorpan , 5től meg megy mint a rakéta.Egyre gyakrabban csinálja , eddig elmentem 4-500 km-et utána kezdte , ma me 10 km után .
Levegőszűrő....
Nézd meg hogy tiszta e .
Többnyire megálláskor vagy lassításkor, kuplungolok dobálom vissza a sebességet aztán ha kedve van leáll , kuplung ki oszt beröffen. Semmi összefüggést nem fedeztem fel hogy mi miatt.
Gázfröccsel váltasz vissza?
Mert úgy kell-ene, leállnia.

Megállni több okból tud (ha valóban ok van rá), az alacsony alapjárattól a szinkron problémán át a szelephézag beállításig.
Sziasztok , elsősorban gsr600 tulajoktól kérdezem hogy nálatok is előfordúl-(t) hogy vissza váltáskor , leggyakrabban 3-tól lefele leáll a motor , ha igen mi volt az ok vagy mi lett a megoldás . Előre is köszi , 2007-es gyártmány ha ez számit