Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnos nem tudom... 2-vel ezelőtti gumicserekor történt valami, utána mikor láncot állítottam alig bírtam letekerni az anyát. Utána nyomatéka húztam, az előző szezon végén volt megint gumicsere, a srác megint alig bírta letekerni, akkor néztük, hogy elég gáz a menet.
Ebben a formában kicsit félek tőle hogy előbb utóbb meg is adja magát, talán újra meneteléssel még lehetne próbálkozni
Dínó! Küldtem egy üzeneted, majd skubizd meg légyszi :D
Szevasztok, üdv az újaknak és a régieknek is Egy "kis" időre kiléptem, de most visszatértem. A régi jelszó,meg email stb úszott, szóval megint beregisztráltam. Üdv: Gekko
Mi lett vele?
Túl lett húzva?
Nyomaték kulcs.......
A Michelin Pilot széria jól tapad. A Sport ugye jobban, de a Road sem rossz... ha még nem nyelezed.
A guminyomás fontos!
A gyári nyomásértékeket engedd el, szerintem. Az sok...
Sziasztok!
Hölgyeknek utólag is boldog nőnapot! :)

Valakinek nincs véletlenül elfekvőben egy hátsó tengelye? (ha lehet anyástól) Vagy ötlete, hogy honnan lehet jó áron beszerezni? Köszi
Áhh. még nem tartok versenypálya "üzemmódban!
Nincs saját tapasztalat.
Igazából a tapadás az elsődleges.
Túrázás meg nem biztos, hogy olyan arányban lehetséges és és lesz (sajnos, de majd kiderül) ami szempont lenne az igényben.
Nem tudsz vele mellé nyúlni.... tapad is, tartós is... gondolom nem versenypályára kell.... közúton csalódás mentes bármilyen helyzetben
Mi?
Neked kell - ene tudnod, hogy a saját felhasználási/vezetési stílusodnsk melyik ill. milyen gumi felel meg a legjobban. Túrás használathoz kevésbé tapadó, kevésbé kopó gumi megfelelő. Kanyarvadász, gyorsulgatós... dinamikus használathoz jobb a jobban tapadó, de nyilván gyorsabban kopó gumi inkább.
Olvasgatni kell a gumikból és ha még nincs saját tapasztalat... megszokott gumi fajta, akkor ami a legjobban közel áll a használatod igényeinek azt érdemes.
Sziasztok!
Időszerű a gumik cseréje. Ehhez mit szóltok?
MICHELIN Pilot Road 4
120/70ZR17 (58W)TL + 180/55ZR17 (73W)TL
Ki kell szerelni az akkut és intelligens akkutöltővel feltölteni, de nem árt folyamatosan csepptöltőn hagyni sem.
Sziasztok,

Gsr600-on létezik olyan akksi töltő "dugalj" vagy bárhogyis hívjuk mint pl Hornet-en?
Sajnos a nem indul a moci, és gyanítom az október végi utolsó menet óta lemerült a garázsban :(
Sosem volt még télen motorom, sajnos elsiklottam a téliesítés szabályai fölött :(
Melyik módszert ajánljátok az akksi töltésére? Áprilisig nem nagyon tudom megjáratni a vasat, addig szezon rendszámom van
Ez nettó 117 liter hely.
Kettes a párommal 8 napra pakolunk és elég egy Nesebar oda visszára. (3400km)
Szia!

Szivesen megosztom veled a tapasztalataimat, de ne kerd, h leírjam.
Van egy 11 jegyű szám az adatlapomon, használd.
És tényleg....
Mondjuk azt csak elírta talán, el sem férne
Ezzel amit találtál vigyázz, mert 170/70-es első gumi van rajta!
Szia,
irnál pár szó a gsxs750ről? Lehet az lesz a következő de félek hogy arra a néhány pár napos túrára elég szopó felmálházni. Tank + hátsó táska megoldás tetszene, csak nem tudom elég-e? Szar útjainkon mennyire kemény a hátsó gátló?
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/gsx-s_750/suzuki_gsx-s_750_suzuki_gsx-s750-15366643
Sziasztok!
Köszi,
BUÉK mindenkinek!
Szia Árpi bátyám !

Jövőre folytatjuk . Sörözünk még motorozás után !
Helló Tybe!

Örűlök ,hogy veletek lehettem! B.U.É.K. a csapatnak!
Remélem jövőre találkozunk!
+ a motoros társaknak
... a GSR - nek köszönhetem !!!
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket És Boldog Új Évet Kívánok !