Mit kell megnézni? Mindent, de főleg a szerkezeti elemeket...csöveket, vezetékeket.
Féket, rugózást, lánc és lánckerék kezelőszervek könnyű akadálymentes mozgását.
Ha lehet emeld fel a kerekeket külön, nézd meg nem ütnek-e a felnik, kormánycsapágy lógása....stb.
Ha tudsz, vigyél magaddal egy olyan embert aki ért hozzá...tudja mit kell nézni egy motoron.
Köszönöm a gyors válaszokat!
Amit nekem említettek hibaként az lényegében két dolog volt, bár ezeket már most cáfoltátok, de megemlítem őket.
(1) - ez egyből az emít pontosan emgsem értettem mire gondolt az illető, a lényege az volt, hogy a kuplung kosárban valami feszítő rugó fárad el és emiatt elkezd a kuplung zörögni. Ennél többet nemtudok hozzáfűzni.
(2) - állításuk szerint elektronikailag instabil lábakon áll a gép, de ezt már cáfoltátok, nemis ecsetelném tovább!
Továbbra is vonzz a motor, abban még kérnék segítséget, hogy használt motorra van pénzem, így osszátok meg velem mi az amire legjobban oda kell figyelnem, ha van ilyen
A motor nagyon jó!
Ha a gyár által megadott karbantartás nincs elmulasztva, akkor gyakorlatilag nincs mitől félni.
Járulékos költségek? A biztosítást te kötöd, a teljesítményadó kiszámolható..... a többi tőled függ. Gumi, benzin, fékbetét....
Típushiba nincs. (ez egy kiforrott blokkot kapott, stabil elektronikákkal)
Elvétve akad 1-2 meghibásodás, de nagyon kicsi számban. Szinte nem azonos alkatrészek....
Az egyik legkevésbé romló Suzuki, szerintem. (az injektorosok közül)
Ha valami kérdésed, bajod van..... kérdezz, megpróbálok segíteni!
Szia!
Nekem eddig 4,5 év és 30e km alatt semmi bajom nem volt vele, csak a kötelező szervízekkor szükséges alkatrészeket (olajszűrő, levegőszűrő,gyertyák,stb.) cseréltem, illetve egy lánc-szettet.
Teszi a dolgát hiba mentesen!
Üdvözletem mindenkinek!
Új vagyok az oldalon és először írok fórumra. Motort szeretnék vásárolni és a Suzuki GSR 600 nagyon felkeltette az érdeklődésem! Mivel nem vagyok pénzügyileg szabad pórázra eresztve (ahogy manapság szinte senki sem ) nem az érdekel mit tud a motor, igényeim bőven felülmúlja, ültem rajta, ezen a részen túlvagyok! Azonban az adódó járulékos költségek, esetleg típushibák sokkal inkább fontosak lennének! Több tapasztalt motorszevízes ismerősömmel beszéltem, ők persze minden hibát felnagyítanak, olyan válaszokat várok akik sokat mentek vele és milyen hibákat tapasztaltak (ha tapasztaltak). Minden választ előre nagyon szépen köszönök, remélem hamarosan a GSR tulajdonosok táborát gyarapítom!
Z.
Nem hagytam, de már közeledett a lánccsere, és egy hosszú uton hazafelé nem voltlehetőségem feszíteni rajt. Annyira pedig nem volt gatya, elhasználtam már pár szettet, ez még messze volt az életveszélyestől...arra is gondoltam, hogy valami szennyeződés, pl kavics keveredhetett a szenzor, és a jeladó közé....
Sziasztok! Megadta magát a km óra szenzorom..lealábbis kizárásos alapon az, a nyúlott lánc addig csapkolódott míg a szenzoron is látszódik egy ütésnyom, de hogy azt nem tudom , szóval ha valakinek lenne egy szenzora feleslegben, megköszönném! Széles utat!
Csináltass rajta szinkront mert nem árt.
Viszont egy 600-as sportmotornak nem üzemszerű ez a fajta használat.
Rugj vissza egyet vagy kettőt.
Nem 1250.es bandit ez.
Szia !
Csak az a furcsa,hogy régebben nem csinálta ezt a bizonytalankodást. 4. ben 3200 körül 50km/h a sebesség amivel poroszkálok és csak nagyon enyhe gyorsításnál érezni, ahogy követem a forgalom ritmusát.Szerintem a forgótömegek elkönnyülnek (lehet nem a legjobb kifejezés ) és ekkor lehet érezni. Ha próbaképpen 6. ban leengedem a fordulatot ebbe a tartományba, akkor nem érezni .... Elképzelhető, hogy injektor szinkron probléma ? Még sose volt rajta csinálva és az általa jelentkező probléma ismeretlen számomra. De, mindenesetre köszönöm a válaszod.
Szép napot Mindenkinek !
Ha felmerül a gyanu hogy bármennyire balesetes akkor nagyon alaposan nézd meg.
Féket, rugózást, lánc és lánckerék kezelőszervek könnyű akadálymentes mozgását.
Ha lehet emeld fel a kerekeket külön, nézd meg nem ütnek-e a felnik, kormánycsapágy lógása....stb.
Ha tudsz, vigyél magaddal egy olyan embert aki ért hozzá...tudja mit kell nézni egy motoron.
Amit nekem említettek hibaként az lényegében két dolog volt, bár ezeket már most cáfoltátok, de megemlítem őket.
(1) - ez egyből az emít pontosan emgsem értettem mire gondolt az illető, a lényege az volt, hogy a kuplung kosárban valami feszítő rugó fárad el és emiatt elkezd a kuplung zörögni. Ennél többet nemtudok hozzáfűzni.
(2) - állításuk szerint elektronikailag instabil lábakon áll a gép, de ezt már cáfoltátok, nemis ecsetelném tovább!
Továbbra is vonzz a motor, abban még kérnék segítséget, hogy használt motorra van pénzem, így osszátok meg velem mi az amire legjobban oda kell figyelnem, ha van ilyen
A motor nagyon jó!
Ha a gyár által megadott karbantartás nincs elmulasztva, akkor gyakorlatilag nincs mitől félni.
Járulékos költségek? A biztosítást te kötöd, a teljesítményadó kiszámolható..... a többi tőled függ. Gumi, benzin, fékbetét....
Típushiba nincs. (ez egy kiforrott blokkot kapott, stabil elektronikákkal)
Elvétve akad 1-2 meghibásodás, de nagyon kicsi számban. Szinte nem azonos alkatrészek....
Az egyik legkevésbé romló Suzuki, szerintem. (az injektorosok közül)
Ha valami kérdésed, bajod van..... kérdezz, megpróbálok segíteni!
Nekem eddig 4,5 év és 30e km alatt semmi bajom nem volt vele, csak a kötelező szervízekkor szükséges alkatrészeket (olajszűrő, levegőszűrő,gyertyák,stb.) cseréltem, illetve egy lánc-szettet.
Teszi a dolgát hiba mentesen!
Új vagyok az oldalon és először írok fórumra. Motort szeretnék vásárolni és a Suzuki GSR 600 nagyon felkeltette az érdeklődésem! Mivel nem vagyok pénzügyileg szabad pórázra eresztve (ahogy manapság szinte senki sem ) nem az érdekel mit tud a motor, igényeim bőven felülmúlja, ültem rajta, ezen a részen túlvagyok! Azonban az adódó járulékos költségek, esetleg típushibák sokkal inkább fontosak lennének! Több tapasztalt motorszevízes ismerősömmel beszéltem, ők persze minden hibát felnagyítanak, olyan válaszokat várok akik sokat mentek vele és milyen hibákat tapasztaltak (ha tapasztaltak). Minden választ előre nagyon szépen köszönök, remélem hamarosan a GSR tulajdonosok táborát gyarapítom!
Z.
Viszont egy 600-as sportmotornak nem üzemszerű ez a fajta használat.
Rugj vissza egyet vagy kettőt.
Nem 1250.es bandit ez.
Csak az a furcsa,hogy régebben nem csinálta ezt a bizonytalankodást. 4. ben 3200 körül 50km/h a sebesség amivel poroszkálok és csak nagyon enyhe gyorsításnál érezni, ahogy követem a forgalom ritmusát.Szerintem a forgótömegek elkönnyülnek (lehet nem a legjobb kifejezés ) és ekkor lehet érezni. Ha próbaképpen 6. ban leengedem a fordulatot ebbe a tartományba, akkor nem érezni .... Elképzelhető, hogy injektor szinkron probléma ? Még sose volt rajta csinálva és az általa jelentkező probléma ismeretlen számomra. De, mindenesetre köszönöm a válaszod.
Szép napot Mindenkinek !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
anyósom itt volt takarítani
Itt vagyok már 6 óta.
Mikortól vagy OTT?
Jó a hátizsákod!
Te , és nem szar így egyedül bulizni ?