Na, látod ezt nem tudom! Ha az "Y" összekötő nincs meg hozzá, akkor azt mindenképp le kell gyártatni hozzá. Ha a katalizátoros, akkor lehetséges, hogy felmegy az új dob?
Mennyivel szól jobban amúgy egy ilyen nyitott dob, mint a gyári?
Nézegettem jutyubon, de nem adja vissza sajnos :)
A kérdés az, hogy melyik összekötőcsőre gondolt. Az "Y"-ra, ami a két végdobot köti össze, vagy arra, amin a katalizátor van? Mert az utóbbiról húzod le a gyári dobot, és annak a helyére megy fel egy "Y"-cső, és arra a két végdob.
Jesszus, ez így kicsit meredek, de valahogy megoldom :)
Még1 valami!
Amit linkeltem karbon dob, azt mondták nincs hozzá összekötő cső, de lehet így is fel tudom rakni nélküle, és az is lehet hogy gyártani kell hozzá.
Kérdezem, hogy honnan tudom meg, hogy kell-e hozzá vagy sem?
Azt mondta, hogy ez akkor derül ki hogyha felteszem.
Nem értem, hogy ezt előre miért nem lehet tudni, hogy kell-e hozzá vagy sem?
Mondtam hogy a gyári dob van fent nekem...
Szia, mókás a kiszerelés, az összekötőcsövet is le kell lazítani róla, majd az egész kipu rendszert, a hűtőt is,és elöl a 4 leömlőnél ha lelazítottad, akkor lejjebb megy az egész rendszer annyira, hogy "kiessen" a segédváz alól a dob, és le tudd húzni az összekötőcsőről... legalábbis én csak így tudtam leszerelni...
A felfogatásokra sajnos már nem emlékszem, de Gino biztos tudja
Más:
Próbáltam leszedni a gyári dobot, oldalról kiszedtem két nagy csavart, nem látom továbbá milyen csavar fogja még, mert úgy áll, mint katiban a gyerek :/
Vki tudja hol van felfogatva a dob?
Hát igazából az lenne a jobb, jobban is tetszik, csak most arra nincs pénzem Kakucsra van egy fél napos ingyen motorozásom, meg futóval ketten mennénk, oszlik az útiköltség is, úgyhogy most csak ez marad, majd talán jövőre.
Mennyivel szól jobban amúgy egy ilyen nyitott dob, mint a gyári?
Nézegettem jutyubon, de nem adja vissza sajnos :)