cső.
Jó választás
arra figyelj, hogy uj gumi legyen most már rajta mert a gyári most kopott el, a lánc legyen be állítva mert most már meglazult, a szelet meg kelll szokni és szeretni kell, ha nem tetszik hogy fúj rajt akkor neked kocsi kell, nem motor, a fogyasztás kb 4,5 - 5 lityi, ülés alá az eÜ csomag épp hogy befér, de láttam már olyan galád embert aki szétvágta az ülés alatti részt és beszabott egy dobozt
engem mozaikban sem basztattak törött idommal, szép piros FI hibakóddal a műszerfalon, épp egy percig normálisan villogó indexszel, bódis dobbal az E betűt kereste mindenütt de aztán továbblépett nem tudom Nálad is bejön-e
Helló!
Motor vásárlás előtt vagyok és a GSR el is szemezgetek!2006 os 14.000 km el!Mire figyeljek oda?Mik a tapasztalatok a géppel?Fz6 om volt előtte.Szélvédelem,fogyasztás?ülés alatti hely?
Köszi
a xenon 5 perc alatt kint van, az nem lehet gond.
Viszont megnéztem a forgalmim, az 2013-at ír, ehhez képest jött az értesítés az ocsmányirodából, hogy lejár. Úgyhogy még egy évig ráér
xenon miatt lehet megvágnak............bánat tudja.Nekem az egyedi forgalombahelyezésnél sem indították be a gépet soha.
Igaz nem volt sportkémény sem rajta.
Van egy kolléga SWhiteRabbit az sv topikban mintha ő intézett volna vizsgát valakinek de nem biztos lehet rosszul emlékszem.Már öregszem és kihagy a memóriám.
bodog névnapot Tamarának
Akarom mondani Kufár...Tamás bátyónak
Bódogat
Tomibá nem oltalak többet mert megsértődsz
A görögöt is leoltottam 1 párszor........és el is tünt
Szégyelném is magam de tudjuk SZARHÁZI VOK
ÉS EZT BÜSZKÉN VISELEM
Én is remélem, azt mondták garanciát vállalnak rá, hogy az egyenesfutás tökéletes lesz.
Paks környékén is foglalkoznak ilyesmivel, de nem sikerült megtudjam az elérhetőséget.
Úgy látom a Sima Team a nagy ász ebben...
Amikor a vázat kell-ene javíttatni, akkor rendszerint sok más nem olcsó alkatrész is kuka... szóval nem csak a váz ára lenne....mindenképpen sok pénzt kell kiadni.
más
Hiába 2012-őt írunk Tybee bá! Egy öntött, ötvözött hajszálra kiszámolt aluváz nem csak ott sérül, ahol látszik!
Te is tudod, hogy azonos ötvözetű pálca(pótanyag) nem létezik aluhegesztőhöz és nem beszélve a HELYI hőhatásról, ami éri az anyagot hegesztés közben... egy másik, nem azonos anyaggal anyaggal. Egy alu váz nagyon más, mint egy vascsőből lévő.
Előre nem tudható mit és hogyan fog elviselni a javított váz.... utólag meg lehet késő tudni
Jó választás
arra figyelj, hogy uj gumi legyen most már rajta mert a gyári most kopott el, a lánc legyen be állítva mert most már meglazult, a szelet meg kelll szokni és szeretni kell, ha nem tetszik hogy fúj rajt akkor neked kocsi kell, nem motor, a fogyasztás kb 4,5 - 5 lityi, ülés alá az eÜ csomag épp hogy befér, de láttam már olyan galád embert aki szétvágta az ülés alatti részt és beszabott egy dobozt