A GSR váz ára ma már több mint használtan 1 komplett motor !
Ha nem akarom javíttatni akkor nem vázat veszek hanem egy másik motort .De ahhoz sok pénzt ki kellene adni , így csak a javítás maradna vagy elfelejteni a motorozást ....
Miért ne lehetne javítani , heggeszteni speciel a GSR vázát ? Aki akarja javítatja aki akarja nem javítatja . Döntse el mindenki magának . Szakműhelyben teljes biztonsággal orvosolható .Kókány műhelyben nyilván nem . Én javíttatnám , aki megengedheti magának az meg dobja ki , ennyi .
Ne felejtsük már el azt hogy már lassan 2012-tőt írunk és a fejlődés nem állt meg a vázjavítás terén sem .
Nagyonsok és GO suzuki kereskedés.
Vagy keresel bontottat.
Olcsóbb de nagy az esélye hogy ugyanolyan vagy rosszabb.
Mivel a viszonylag fiatal bontott motorok nagy hányada törés miatti elhalálozás következtében kerül bontóba.Ami nagyon kevés eséllyel hátulról történik.
Nem vagyok hozzáértő.Így első körben kikérem egy javító véleményét aki ismreős valamennyire.Róluk hallottam hogy jók.Oszt ennyi.
Amúgy DL-ről a 200 nál fellépő vibrációt nemigen tudom feltételezni.
Bár ahhoz lehet venni vázat bontva.
GSR-hez meg nem.
Csak itt a fórumon 4 körüli eset van így.
SV-ről nem tudok vagy DL-ről.Pedig tuti van olyan is.
Mint mondta tanult Gino kolléga nincs egyforma baleset.
Megcáfolnálak,hogy a GSR marad ott.Adatlapomon nézd meg a képem,milyen volt az én balesetem.Az egész eleje leszakadt,a váz sértetlen maradt ,pedig én massziv tempoban kaptam telibe hátulrol a kocsit. . .
Nincs két egyforma baleset...sosem lehet tudni, hogy egy bizonyos esetben egy másik motor váza miként sérült volna. Ezt kár ragozni.
Tény, hogy az aluminium vázak törékenyebbek....így nagyobb az energiaelnyelésük és nem utolsó sorban ki van ez találva. Ha egy váz eltörik, akkor az elszenvedett erőhatás a tervezett sérülési határértékét túllépte. Ha nem törne el, akkor is olyan erőhatás éri a vázat -még ha nem is látható külsőleg nagy sérülés- ami után a tervezett szilárdsága már nem azonos egy sérülésmentes vázzal.
Mindenkinek saját döntése ezt bevállalni, de aki másnak javít ilyet annak tudnia kell mit vállal fel ezzel.
Nagy terhelés és rezonancia kínozza a vázat pl. 200-nál és ha ott éri egy kis útegyenetlenségből fakadó ütés..... ez eddigi láthatatlan repedések, gyengülések lehet nem bírják....
Addig megint nincs is baj, amíg az ember a saját életével játszadozik....de általában egy időben mások is vannak az úton és ha egy szembejövőt kap el egy ilyen javított, repedt vázú motor...ami irányíthatatlan lett? Megint másképp látná mindenki ha pl. ő lenne a szembejövő....
Viszont csak a GSR marad ott olyan balesetben ahol mondjuk más gépnél csak a teleszkóp törik.
Mondjuk ez nem véletlen.
Mivel komolyabb futóművel ellátott gépeken jóval olcsóbb egy gyári vázcsere mint a futóműelemek többsége.
De a DL kategória és ide sorolom az SV-t is nem ilyen.
Ott valahogy kiszakadt teleszkóp belsőcső és rommátört eleje után is sérülésmentes a váz.
Ergo bizonyos tipusoknál menthetetlen és bizonyos tipusoknál meg lehet oldani a javítást.
Ehhez olyan javító ember kell aki tudja mit hogy.
Nem mondom hogy a jelen esetben lehet javítani de kategórikusan azt se jelentem ki hogy dobd ki a vázat.
Pont Simáéknak elég jó nevük van ebben.Én hajlok rá hogy ha ők aszongyák megoldható öngyilok nélkül akkor mehet a dolog.
azt a baj h abból azévjáratból nagyon kevés van
És tényleg magának kell eldöntenie mindenkinek.
Most ittam a pálinkádból..................beosztom , nem mondhatod hogy nem
Ha nem akarom javíttatni akkor nem vázat veszek hanem egy másik motort .De ahhoz sok pénzt ki kellene adni , így csak a javítás maradna vagy elfelejteni a motorozást ....
Nem csak telibeverted a hátulját a kocsinak de egy komoly oszlopot is eltalálta a GSR az útszélén !
Mintha ma lett volna .....................
Miért ne lehetne javítani , heggeszteni speciel a GSR vázát ? Aki akarja javítatja aki akarja nem javítatja . Döntse el mindenki magának . Szakműhelyben teljes biztonsággal orvosolható .Kókány műhelyben nyilván nem . Én javíttatnám , aki megengedheti magának az meg dobja ki , ennyi .
Ne felejtsük már el azt hogy már lassan 2012-tőt írunk és a fejlődés nem állt meg a vázjavítás terén sem .
De ahogy gondoljátok ....
Vagy keresel bontottat.
Olcsóbb de nagy az esélye hogy ugyanolyan vagy rosszabb.
Mivel a viszonylag fiatal bontott motorok nagy hányada törés miatti elhalálozás következtében kerül bontóba.Ami nagyon kevés eséllyel hátulról történik.
Amúgy nagyon köszönöm, hogy segítetek!
Amúgy DL-ről a 200 nál fellépő vibrációt nemigen tudom feltételezni.
Bár ahhoz lehet venni vázat bontva.
GSR-hez meg nem.
SV-ről nem tudok vagy DL-ről.Pedig tuti van olyan is.
Mint mondta tanult Gino kolléga nincs egyforma baleset.
Tény, hogy az aluminium vázak törékenyebbek....így nagyobb az energiaelnyelésük és nem utolsó sorban ki van ez találva. Ha egy váz eltörik, akkor az elszenvedett erőhatás a tervezett sérülési határértékét túllépte. Ha nem törne el, akkor is olyan erőhatás éri a vázat -még ha nem is látható külsőleg nagy sérülés- ami után a tervezett szilárdsága már nem azonos egy sérülésmentes vázzal.
Mindenkinek saját döntése ezt bevállalni, de aki másnak javít ilyet annak tudnia kell mit vállal fel ezzel.
Nagy terhelés és rezonancia kínozza a vázat pl. 200-nál és ha ott éri egy kis útegyenetlenségből fakadó ütés..... ez eddigi láthatatlan repedések, gyengülések lehet nem bírják....
Addig megint nincs is baj, amíg az ember a saját életével játszadozik....de általában egy időben mások is vannak az úton és ha egy szembejövőt kap el egy ilyen javított, repedt vázú motor...ami irányíthatatlan lett? Megint másképp látná mindenki ha pl. ő lenne a szembejövő....
Mondjuk ez nem véletlen.
Mivel komolyabb futóművel ellátott gépeken jóval olcsóbb egy gyári vázcsere mint a futóműelemek többsége.
De a DL kategória és ide sorolom az SV-t is nem ilyen.
Ott valahogy kiszakadt teleszkóp belsőcső és rommátört eleje után is sérülésmentes a váz.
Ergo bizonyos tipusoknál menthetetlen és bizonyos tipusoknál meg lehet oldani a javítást.
Ehhez olyan javító ember kell aki tudja mit hogy.
Nem mondom hogy a jelen esetben lehet javítani de kategórikusan azt se jelentem ki hogy dobd ki a vázat.
Pont Simáéknak elég jó nevük van ebben.Én hajlok rá hogy ha ők aszongyák megoldható öngyilok nélkül akkor mehet a dolog.
Mocskos..........szarházi......iszákos...barátaim
Mondjuk?
Gr?Frutika?fndi?Kéri Fecó