Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vissza olvatam elég sok oldalt, de nem találtam meg sajnos.
Azt nagyon megköszönném, ha újra belinkelné valaki.

Ilyen gyerek betegségek vagy álltalános hibái milyenek vannak ennek a motortípusnak?
Milyen dolgok azok amire jobban oda kell figyelni?

Nagyon sok jót olvastam róla, elég sok tesztet elolvastam, ez tünt a legjobb választásnak. A héten lesznek saját képek, majd teszek fel.
Kérdezz nyugodtan.... a tapasztalat néha jobb, mint az ajánlás.
Nem is túl régen valaki belinkelte a magyar nyelvűt, szerintem megteszi a Te kedvedért mégegyX, ugye Klaci
Olaj, szűrők... talán a Rapsol motoracing 10v50 használjuk a legtöbben, de vannak akik másra esküsznek. Olajszürő, igazából mindegy Én chamiont raktam legutóbb. Légszűrőből utángyártott K&N. Gyertyából tipushoz kapod bárhol szinte
Elérhetőséged
Nálam jó helyen lesz, hátha csak porosodni fog az elrohadásig
Gyorsan lenne pár kérdésem.
Használati útmutatót magyarul, honnan tudnék szerezni a GSR-hez?
Akár szkennelt is jó, sajnos csak angolom van.
Biztos sok olyan kérdésemre választ adna, ami másnak már tisztára egyértelmű. Vagy esetleg hol tudok körülnézni milyen olaj,fékolaj...hasonlók kellenek a motorba?

Válaszaitokat előre is köszi.
üdv skacok!van erre a tipusra2db jobbos lábtartóm,1 első+1hátsó,eggyik törött!

INGYEN!

odaadnám bárkinek,akinél nem a szemetesben végezné!
szasztok!(átvétel bp-n bárhol személyessen!
IGEN, már mikor elküldtem már leeset.Az olaj tipusát nem tudom,de az eladó nagyon dicsérte.Azt hiszem meglátogatom a debreceni suzuki servizet.Kössz a segitséget!
Nem értesz. Nem a motorból folyt el/ki az olaj hanem a motorban lévő olajnyomással -is- működő láncfeszítőből. Ami ezért lazán hagyja a vezérműláncot, ami csöröghet.
Piros olaj?
Az Castrol Actevo vagy talán R1..... egyik sem a legmegfelelőbb a GSR-be.

Látatlanban nem nagyon lehet motort javítani, hibát megállapítani.
A motorolaj szerintem nem fojt el,mert az olajszínt megvan.De ami még feltünt mikor megvettem szép piros volt az olaj most 400-km után elégé beszürkült.Ez természetes?A csörgés az viszont minden fordulatszámon hallható.
Hát ez látatlanban nem megy.
Talán a láncfeszítő "késhet" és emiatt lehet a hang. Bár nem kéne, de az állás alatt talán kifolyhatott belőle a motorolaj és valamiért nem jut vissza. Melegen is ugyanaz a hang hallatszik? Ha megemeled a fordulatszámot pl. 2000-ig, akkor elcsendesedik a csörgés?
Sziasztok!Tudna valaki segiteni.Juniusban vásároltam egy 2007 04 suzuki gsr- 600 ast.A motorban 28000-km volt.A motor 7-hétig nem volt beinditva,mikor szeptemberben beinditottam a blokkbol kattogás hallatszik(surlódáshoz hasonló),menet közben pedig kisebb csörgés hallatszik mintha valami fém alkatrész(csavar)meg lenne lazulva.Ha valaki tudna segiteni azt előre is megköszönöm!
De téged nem érdekel 16 órára átjössz, még időbe hazaérsz a Paráéktól
Ok!
Grat a vashoz és üdv a csapatban
nem sas, hanem kutyuliii
Nem Monza van, jó pálya
Közbe el kellett szaladni ajándékot venni a kölök haverjának, mert szülinapi buli van
Gratula!Jóválasztás!
Sok balesetmentes km-t kívánok vele!
Sziasztok!

Tegnaptól én is tulajdonosa lettem egy Suzuki GSR 600-nak.
2006.03. havi a sas, remélem minden rendben lesz vele.
Jelenleg olyan képem van róla, amit még az eladó készített.
Remélem jó vásárt csináltam vele.

Zsolti
Ha kihagyod az F1 et akkor talcsizhatnánk ebéd után valahol mondjuk M3 kivez.Shell kút oszt mehetünk egyet a 2/A-n.
Az F1 tart vagy fél 4 ig mondjuk Én elvagyok nélküle Te?
13 óra után, de Én is lusta vagyok
A sötéttel nem lenne bajom csak a plexim is sötét és elég szar benne a kilátás!
Te mikor akartál az A2 re menni és hová meddig?
Akkor meg setétbe mész haza
Szerintem F1 ig már nincs elég idő akkor inkább utána?
Én elég messziröl jövök + a városon is át kell kelni!
Jöjjé ki Érdra a 6-oson Lukoil kút dupla sávos körfolgalom utáni körforgnál a 2. kijáraton be a parkolóba 1 perc és ott vagyok