Ebben benne van gondolom az üzemanyagjelző javítás és 800eFt-os benzinkártya is ugye?...
De most már megértem miért iszod le magad annyira...
Szerintem fuss még egy-két kört kinti BMW szervizeknél is e-mailben, azért ennyire lehúzós csak nem lehet ez az egész...
Szo igen és szerencsére hamis volt az az infó miszerint 850e Ft a teljes javítás mert nem annyi hanem 1 Misi
Ami természetesen szóba se jöhet, bár ez nem javítás hanem csere, mert ezeknél a bajor parasztoknál nem rendelhető külön kerék-köröm párt csak egyben váltót 790 ért + új kuplung a régivel nem komp. + az apróságok és így jön ki ez a szép kerek összegre hogy ne keljen sokat számolgatni az aprót a pénztárnál
Ez van használom így nekem van bőve nyomatékom nem kell kapcsolgatnom és majd a téli leállásnál megkeresem a megoldást vagy 1. bontott vagy 2. legyártatom a fogaskerékpárt azt berakom Én basszák meg ennyi ! de még lehet, hogy gariban bűvészkedem rájuk verem ezen levelezek még küzdöm egy csöppet a jöv héten eldől!
,,,na jó nem bánom ha már így kaparsz egyszer kipróbálhatod
de Vigyázz az öblítés függőséget okoz!
A jó motorkerékpár nem abban mutatkozik meg kizárólag, hogy igénytelen mint a rizsrakéta motorja A GSR egy nagyon jó motor és ár érték arányban verhetetlen, de ezen túl is láthatnál, és még mehetsz majd jó motorral! Amire Te is vágysz az a KTM még húzósabb minden téren és jó ha egy két túráról egyenesen haza is jutsz majd! Úgyhogy nem ép észből vágysz rá hanem szerelemből !
ennek ellenére tudom a propelleresnek vannak hibát és tudom, hogy "Attól hogy a fejed a homokba dugom, az élet még seggbebasz "
Ott basszátok meg agyalágyultak a Suzuki 1953ig csak Szövőgépgyárként üzemelt akkor jött le az első Power Free néven 36ccm-es kétütemű segédmotorral hajtott kerékpár Próbálj a Puch mellé egy korabeli, háborús Suzuki varrógép képét belinkelni max. ennyi sikerülne!
De most már megértem miért iszod le magad annyira...
Szerintem fuss még egy-két kört kinti BMW szervizeknél is e-mailben, azért ennyire lehúzós csak nem lehet ez az egész...
hmm
akkor inkább vegyél rajta egy GSR-t ezt meg gyujtsuk fel Sirokon
Szo igen és szerencsére hamis volt az az infó miszerint 850e Ft a teljes javítás mert nem annyi hanem 1 Misi
Ami természetesen szóba se jöhet, bár ez nem javítás hanem csere, mert ezeknél a bajor parasztoknál nem rendelhető külön kerék-köröm párt csak egyben váltót 790 ért + új kuplung a régivel nem komp. + az apróságok és így jön ki ez a szép kerek összegre hogy ne keljen sokat számolgatni az aprót a pénztárnál
Ez van használom így nekem van bőve nyomatékom nem kell kapcsolgatnom és majd a téli leállásnál megkeresem a megoldást vagy 1. bontott vagy 2. legyártatom a fogaskerékpárt azt berakom Én basszák meg ennyi ! de még lehet, hogy gariban bűvészkedem rájuk verem ezen levelezek még küzdöm egy csöppet a jöv héten eldől!
meg merted már kérdezni ?
Hogy utolérd, hogy utolérjed
Hogy utolérd, hogy utolérjed
Kapcsold az ötödik sebességet!
2. Mint az álom a józansággal
Mint a türelem a kínzó vággyal
Mint a nappal az éjszakával
Versenyt futunk a boldogsággal
R.
3. Mint az ész küzd az ostobasággal
Mint a pilóta a távolsággal
Hajtsd a gépedet teljes gázzal
Versenyt futunk a boldogsággal
R.
Mint a hal, hogyha úszik az árral
Mint az idő a fiatalsággal
Versenyt futunk a boldogsággal"
de Vigyázz az öblítés függőséget okoz!
A jó motorkerékpár nem abban mutatkozik meg kizárólag, hogy igénytelen mint a rizsrakéta motorja A GSR egy nagyon jó motor és ár érték arányban verhetetlen, de ezen túl is láthatnál, és még mehetsz majd jó motorral! Amire Te is vágysz az a KTM még húzósabb minden téren és jó ha egy két túráról egyenesen haza is jutsz majd! Úgyhogy nem ép észből vágysz rá hanem szerelemből !
ennek ellenére tudom a propelleresnek vannak hibát és tudom, hogy "Attól hogy a fejed a homokba dugom, az élet még seggbebasz "
De ne fikázzd mert Én se teszem a tieddel!
Türnitz óta ma foglalkoztam a GSR-el először , rátettem a csepptöltőt az akkura
Hogy szeretlek Titeket mint igazi barátokat
Jöv. hét közepén megyek a Balcsira Én is Talán ?!