Ha túrázni megyek, be kell tennem a furulyát, mert hosszú úton megőrjít a zaj. Úgy is sokkal hangosabb, mint a gyári dob, viszont sokkal később vesznek észre
Én t.k. ezért szeretek mindent úgy hagyni, ahogy az gyárilag van. Persze, biztos vannak esetek, amikor lehet a gyárin is javítani, de sokszor szerintem nem sok jó sül ki abból, ha belebabrálunk dolgokba.
Az SV-men is mindent hagytam és jó volt úgy. Szerintem a GSR-rel sem lesz ez másként :)
Ott van pl. a kipufogó. Persze, csendes és lehetne dögösebb a hangja, de alapvetően szerintem teljesen rendben van, ráadásul a GSR-nél nagyon is szépnek és izlésesnek találom a gyári megoldást.
A nyitott égszűrő is sokat jelent, sőt, már hallottam olyat is, a nyitott kipuhoz kellhet, mert beéghetnek a szelepek.
Hozzátenném, hogy ez szerintem hülyeség.
Remélem a következő télig ez az utolsó hóesés, amiben részünk lesz. Mondhatom, hogy már k... unom. Olyan, mintha direkt bennünket motorosokat akarna az időjárás igegesíteni.
anno írták, hogy a befecskendezés hibája az a kis megtorpanás. Ha megszokod már fogod tudni kezelni, de sokat jelent egy nyitott dob. Prop Tech kütyüvel, és hozzáállítva a motrt.
nincs tapasztalatom más motorokkal!, ezt elismerem
de valahogy mégis az az érzésem, hogy ez jobban meg lehet oldva egy yamahán vagy egy Hondán. persze csak spekuláció amíg nem vezetek többféle motort...
Ez nem hiba. Ez ilyen. Ügyesen kell megválasztani a fokozatokat és jól kezelni a gázt...... minimálisra csökkenthető az érzés.
Valószínű nem véletlen ilyen, lehet, hogy erős igénybevételnél, melegedésnél kell ez az alap holtjáték, hogy tudjon érvényesülni szorulás nélkül a diletáció. Vagyis nevezhetjük diletációs hézagnak is.
tegnap előtt gurultam egy kasát -2,5 ben a takony menetetvágott a nyakamon és ráfagyott
és..... azóta nem köhögök
annyira
cucc,de tervezem hogy kipróbálom én is...
amíg nem volt fent, kétszer ütöttek el egy szezonban
amióta fent van, füldugót hordok , de lehúzódnak a kocsik
ez van.
gear2dash. Szerintem a körül mozog most is.
Nem vagyok sz...evő, csak eléggé végesek a lehetőségeim
Az SV-men is mindent hagytam és jó volt úgy. Szerintem a GSR-rel sem lesz ez másként :)
Ott van pl. a kipufogó. Persze, csendes és lehetne dögösebb a hangja, de alapvetően szerintem teljesen rendben van, ráadásul a GSR-nél nagyon is szépnek és izlésesnek találom a gyári megoldást.
A nyitott égszűrő is sokat jelent, sőt, már hallottam olyat is, a nyitott kipuhoz kellhet, mert beéghetnek a szelepek.
Hozzátenném, hogy ez szerintem hülyeség.
Remélem a következő télig ez az utolsó hóesés, amiben részünk lesz. Mondhatom, hogy már k... unom. Olyan, mintha direkt bennünket motorosokat akarna az időjárás igegesíteni.
Üdv
Peti
mennyi ez a kütyüke?
jó éjt, én léptem mára
de valahogy mégis az az érzésem, hogy ez jobban meg lehet oldva egy yamahán vagy egy Hondán. persze csak spekuláció amíg nem vezetek többféle motort...
Valószínű nem véletlen ilyen, lehet, hogy erős igénybevételnél, melegedésnél kell ez az alap holtjáték, hogy tudjon érvényesülni szorulás nélkül a diletáció. Vagyis nevezhetjük diletációs hézagnak is.
nekem sajnos van
Hát 1, bazze....