Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó kis lista Nekem a 42es lábamra 41es kellett az alpinestars-ból. Én is az fc-moto-ról rendeltem. Ugye láttad amikor irtam , hogy nem 8, hanem 13 euro a posta ? Igy számolj (Bár az az 5euro már nem oszt nem szoroz,csak jó ha tudod )
Sziasztok!

Voltam ma egy pár cimborával Pesten és szétnéztünk pár motoros boltban, így sikerült néhány csizmát felpróbálnom. Amiket sikerült felpróbálnom:
Xpd XP7
Xpd XP7 R
Forma Mirage Dry
Spyke Sport Tourer TT ill. WP
Diadora X-Treme
TCX SS Sport (talán, de mindenesetre valamelyik az 50-55 ezres kategóriából).

A legkényelmesebb a Diadora X-Treme volt, de abból még a 45-ös is kicsi volt és 46-os már nincs. Ezek mind kifutó modellek, mivel a Diadora már nem is gyárt motoros cuccokat.
Amelyik rögton kiesett az a TCX, mert egyszerűen túlságosan torkos a lábam hozzá.
Ami most a legjobb ár/érték arányt nyújtaná, az az Xpd XP7, ami 44.500.- forintért megvásárolható lenne, ráadásul feketében, 45-ös méretben. Annyi, hogy a cipzár kissé nehezen jön fel az elején (torkos lábam) és tartok attól, hogy hosszú távon megsínylené.

A Forma Mirage Dry kék színben most 40e-be kerülne. Nem rossz, de valahogy semmi extra. Összességében a Spyke Sport Tourer tetszett a legjobban. A Diadora után a második legkényelmesebb volt. Sajnos ez is kifutó, így már nincs nekem tetsző szín/méret kombináció.
Viszont ezt a modellt kék/fekete színben meg tudnám rendelni az FC-Mototól, postával együtt 118 euróért, ami igencsak kecsegtető. Ha a következő fizukor még lesz megfelelő méretben, megrendelem.

Egy tanulságot mindenesetre sikerült leszűrnöm. Bár utcai csukában szinte kizárólag 44-est hordok, mégsem volt egyetlen csizma sem, ahol a 44-es jó lett volna. Általában a 45-ös, de a Diadorából a 46-os kellett volna.
A másik tanulság, hogy a TCX bár nagyon tetszik külsőleg, az én lábamra nem igazán jó.

Úgyhogy jelenleg nagyon a Spyke felé hajlok.

Amúgy jó kis nap volt, sokat röhögtünk, jót kajáltunk és láttunk is ezt-azt. Összességében az Euromotor tetszett a legjobban (ahol voltunk: Bázismotor, Shox, Motorline, Euromotor).

Üdv

Peti
Itt egy videó róla.
Régebben én is nézegettem ilyeneket,de pont ezek miatt,amiket leirtál, nem mertem megvenni
Ezáltal kevésbé észrevehető, hogy a piros lámpáktól melyik irányba villog.... vagyis egy motor az vagy egy autó, aminek rossz az egyik hátulja.
A KRESZ-ben meg meg is van határozva a az irányjelzők közötti minimum távolság is..... szóval vizsgán (a mai világban) kétséges
Szerintem a mi design-os, az nem minden biztonságos is.
Hogyé ?
Kép.
Sziasztok!
Ha érdekel valakit van 1 integrált hátsó lámpám.
Az index a lámpa körül villog és a gyári lámpával szemben ebben van egy valag led.Így a gyári bilux dobós.
FNDI ne feledd átküldeni kinél vételezted a karokat ?!
Reggelt
persze h igen. húsz627nulla799
ha kell előtte össze kell logisztikázni mert tőlem 60 km-re tárolódik
koszi. Tokeletesen megteszi a torott is. Kereshetlek ezzel vmikor?
Jó Estét !
Csak a két oldalsót ami az arcnál tart. Felsőt nem tudom hogy lehet-e venni fg 14-hez...
Oldalsókat vettél csak? Ha felsőt is veszel, akkor szinte olyan lesz, mint újként.
Nekem 2008-as a ZF-9 -esem
Tavaly vettem a kelonál én is arcpárnát bele,valamivel jobb lett
de a többi szivacs is össze van már zuhanva benne.Nem tart már úgy ahogy kéne.
2007-ben vett sityakom van. Idén szeretnék venni egy újat.
hello

Nekem a kelo hozott arcpárnát a sityakomba, összesen 4-5 alkalommal használtam az új párnaszettel.... aztán utána már nem kellett
Sziasztok!
ott néztem.. egy nyolcassal vékonyabb is
Nem beszéltünk róla, hogy mi és mennyi idő...csak, hogy próbáljam ki mert neked furcsa érzéseid vannak.... Aztán veled nem egyszerű időpontot összeegyeztetni, mert te fordítva élsz mint én.... na nem fejjel lefelé
Sajnálom, ne haragudj......... és köszönöm.
Bár én csak ellenőriztem.... tehát dolgoztam rajta!