Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

keresd fel a pedikűröst
Egyikben sincs tapasztalatom, de a legjobb lenne valami harmadik alternatív opció... elkerülve akár a gipszet, akár a műtétet.
ej bazz...
A műtétben vagy a gipszben kell a tapasztalat?
Na végérvényesen be kell látnom, hogy öreg vagyok és nagydarab, a gyors lépcsőzés már nem nekem való. Tegnap este sietősebb voltam a kelleténél (persze a nők miatt), a bokám bánta. Részleges szakadást és bevérzéseket diagnosztizáltak. Holnap délután még megyek traumatológiára, hogy a következő teendőt megbeszéljük. Műtétet vagy gipszet vetítettek elő nekem... van valakinek tapasztalata ebben?
kiii? éééén? nemolyanvagyokén
azért fogyott el mert mész mint a zállat
Többen esküsznetk a Metzeler-re. Nekem Michelin PilotRoad2 van rajta, mentem vele 6000km-t már kb, de szinte mint az új, és fog is elég jól. A BT014et és a Pirelli diablocorsa3-at 6000 után ledodbta tóla mert elfogytak.
Értem, akkor elég a 180-as szerintetek, de azért jobb féle kéne rá. Mit tudtok ajánlani? :D
hmm....
elég rá a 180 as,de hogy elrontod a 190 essel ....persze ,ha vandál módon rakod rá,elrontható a dolog....
Most már jöhetne a tavasz meg a biciklizés mert a ,,,,
szasz Gini!
Sziasztok!
Nem kell nagyobb, csak másik....
Szerintem is elég a 180-as, csak valami tapadósabb kell a BT014-nél...
van hasznáéltban egy pár gumám, 120/70 M1 és 190/55 BT21, az túrás, de tapad....
meci M3 egyik legjobb guma! elég a 180-as ,,,,,,,,,
Hát mostantól így se úgy se hajtom vadul a gépet...
Ez a 180-as bridgestone úgy csúszkál mintha az lenne a dolga.
Megpróbálok egy nagyobbat, meg persze más márkát :)
De miért?
Miért nem "elég" neked a 180-as?
Elrontod... legyengíted nagyobb gumival....
Kösz mester!
A 190-es biztos, nekem is az van fent. A 200-asra passz.
Üdv mindenkinek! gyári 180-as gumánál nagyobb elfér hátul? 190-es, vagy esetleg 200-as?
Máméne? Mert nem veszek tőled semmit pl.
Potenciális szárd kanyarvadászok!
Szóval megy a számolgatás és az opciók összegyűjtése, és sajnos úgy néz ki 6 személyes (4 személyes lenne, de az fék nélküli és max. 750kg-os, azaz robogókra szól) nem jön össze. Csak akkor ha megvesszük...

A legoptimálisabb megoldás jelenleg: buszban 4 motor (kellenek a méretek!) és 2 fő, utánfutón 2 motor és autóban 4 fő. Így 6 fő és 6 motor le tud menni.

Az hogy meddig megyünk le a járművekkel szintén rajtunk múlik:
a - Firenzéig (onnan 100km a kikötő) és ott ismerősnél hagyni ingyen a járműveket
b - Livorno kikötőig, ahol fizetett/őrzött parkolóban hagyni a járműveket
c - végig jön velünk a busz és autó, azzal kelünk át (azaz nem kell semmit motoron vinni, akár pótgumi, több rekesz sör stb. is jöhet velünk) - itt még variálhatunk, hogy csak a busz jöjjön át... ez olcsóbbá tenné

Anyagiak tekintetében (oda-vissza út, benzin, autópályadíj, minden járműre, komppal, kabinos szállással stb.) ez így nézne ki a számolgatások alapján:
a - 65e/fő b - 69e/fő c - 84e/fő

Erre jönne még rá az alábbi összeg (költőpénz javaslat csak!):
szállás kb. 30e/fő
biztosítás kb. 5e/fő
motor benzin kb. 2000km-re 40e/fő
költőpénz kb. 45e/fő

Azaz szállítási opciók függvényében kb. 180-200/főre jön ki (650-720 eur) mindennel együtt. Szálláson még lehet spórolni, költőpénzen szintén és benzinen is, ha nem akar valaki ennyit motorozni.

Akit még mindig érdekel, az írjon a ponus@freemail.hu címre a motor méreteivel együtt!
Neked ...... há mé tenném