Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor ezt nézd meg
erre gondoltál ? ?


csavargó
nekem úgy is jó igazat megvallva vártam is ezt a hszt, mert te úgy is jobban ismered azt a részt és gondoltam, hogy kijavítod a megfelelőre mert ez csak egy vázlat sacc/kb
Szia fndi. Az utvonalhóz ajálnám a Komló -Mánfa- Pécs - Orfü- Magyarhertelend és tovább Dombovár felé. A Mánfa-Pécs közti Mecsek pihenöbe vasárnap délután mindig sok a motoros cimbi, és találkozhatnánk Komlón.
csak mert úgyis ide előbb benéz,mit írtam
ronis életem!
szólj ám ha ott a cuccos
este discóóóztam
most meg spuri birkóbajnokságra
Jó reggelt.

holnap megszabadulunk a para csimmájától.

ezen az útvonalon

normál tempó hideg aszfalton

indulás 10.30 kor bicske mol-kút

1, nopara
2, fndi
3,
4,
5,
...én is
léptem...ezer a dolog mára
nem is foglalkoztunk a váltóúttal,csak húztuk a bajszát...
...de az a félautomata kuplung miatt volt .
Én előttem is érthetetlen volt , de végül is jó ki volt találva.
Ami annyira nem tetszett az a hosszú váltó út .
mentünk vele durvákat
alig bírtam akkor berúgni a gépet (váltókar benyom,felhajt és lehet rúgni)..aztán felfele 1-es és gooooo
...és csoda jó hangja a 2 hengernek

/ csak a P 20-asnak volt jobb /
Nyomaték volt alacsony fordulaton és a fogyasztás 3,4 litertől fölfele.
1976 -tól...
volt 250-es etz-m akkor havernak volt ilyen jawa-ja
brutált megy ez is...
Bocs elszámoltam , nem 24 , hanem 34 éve
24 éve én ilyennel
ment mint állat...városban a legjobb

mondjuk Kunmadarast is megjártam vele..
Spéci bi-caj
én ezzel nyomtam 4 évet a GSR előtt