Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

+ taknyosodtál tesa?
Lépek,oda van a vitamin háztartásom , +lássuka forró fürdő után jobb lesz-e
az fincsi
Dobájjá át az erkéjre lilahagymát, töpi a vacsi Fndiéknél
Szeva tesám
hát nem gyenge....
Jó az este,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Szerencsére nem Honda utánzat mint az első rajzokon.
Viszont már jobbak a telok és a 750-esben több az erő.
Bár már a 600-as sem gyenge.
Jóez.
Ez már csak legenda......

a hátsó lengőkarba nem sok fantázia van
a kipu is maradhatott volna az ülés alatt...

a többit már megszoknám...
Sziasztok
Ez ocsmány , nm tudnám szeretni
Nehéz ám úgy fényképezni, hogy közben a többi végtagommal 3 embert kellett visszatartanom a palacsintától.....
bekaphatod az egyetlen éles kép amit össze tudtatok szenvedni a többiekkel
fejezd abba de azonnal a palacsintás témát, mert elfenekellek! na szép volt mondhatom amit leműveltetek ma!
Gyere adok meleg KV-t és még akad palacsinta is.....
ejj de rég jártam már erre... mi a szitu skacok? én már jéggé fagytam
Gratulálok! Sikeresen ötvözték a Yamaha FZ8-at a Kawa Z750-el.... egyediség nulla, csináltak egy agyondizájnolt tucatmotort.... Mégcsak egy kicsit sem haosnlit sem a GSR600-ra sem a B-King-re, holott a kettő közé csinálták elvileg...
sztem meg egyszerűen nincs benne semmi amitől egyedi lenne ami megkülönböztetni a többitől, amitől GSR a GSR ... inkább innen-onnan összerakva...
És a kipufogót is kár volt visszarakni oldalra.....

Ez így már szinte nem is hasonlít a GSR-re, ez nem a GSR facelift-je!

Egy MÁSIK motor!
Nagyon ronda a két első sárga index a szintén nem túl szép fejidom mellett
A hátulja teljesen GSXR
Az első villa: VÉGRE! ...bár a radiális féknyereg elfért volna még
A blokk is maradt a régi...

Összességében kár volt.
Szebb az eredeti GSR 600 !