Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia haver!
nem is feketére lesz lelocsolva, hanem az új busa gyöngyházfehér szinét kapja a kicsike....
szomorú szin ez a fekete....
tettem fel képeket, keress vissza rá...
én kimaradok?
Hello-szia-szevasz!
Káj ez olyan babonaszagú, a vas -ha fekete, ha fehér-úgyanúgy mükszik, ne hegyezd ki erre, a véletlen körülmények hozták így!
Bömös bevált ! ?
Van K7-es ECU-d?
Szia
Miről beszélgettek?immo,ecu,,,ennyit káromkodni
Akkor felesleges cserélni....
Csak szakszerviz. Ki kell neutralizálni a csere ECU-t a donor motorban és utána átrakni, majd ott feltanítani a kulcsokat, de legalább 1-et....
kivétel előtt újra neutralizálni kell még a helyén...
Szia Tybee
Kiakartam próbálni az enyémben a K7-ét és akkor mondta a szerelő hogy az immo miatt csak cserével nem lehet .
Szerbusz Haver ..örömmel olvasom,hogy nem az ágyat nyomod már,,,,,ha unatkozol,jöhetsz nekem segíteni,mobilokat javítani,,,úgy is már belecsöppentél egy kicsit
Szia Kykee !
Nekem a SUZUKI szerelő azt mondta hogy az ECU .
Sziasztok!

NA igen,ezt nem akartam hangsúlyozni,,,,akik közüllünk elmentek,mindegyikőjüknek fekete GSRje volt....CBPista,ivecósLaca,Blacknet.......és akkor tovább mennék....Berta BArninak,aki a CBvel egyszerre haltak meg ,fekete ezres SV-je volt,Kügler Zolinak is fekete motorja volt,amivel estett az is egy fekete CBR 600 rr,,akkor ha az utolsó 4 napot nézem,az inneni barátunk és Jocee aki új,neki is fekete van,,,,,,,nagyon nem jó szín az a fekete,,,egyébként sosem tetszett,,,,,,negítv rezgéshullámot vonz......de ez az én véleményem
Ezt zárgarnitúra csere esetén lehet alkalmazni
Előbb azt tudd meg, hogy mi tárolja a kódot.....utána kiderül érdemes-e próbálkozni...
...csak komolytalan voltam
Mi a baj megint a vágott slick-el?
Felmelegszik hamar, de egyből is tapad úgy, mint egy utcai gumi....de ha bemelegszik, akkor meg sokkal jobban....
Előtte motoroztak Kykee-vel....bőven meleg volt amúgy

Itt nem gumi probléma volt....
Kezdem érteni...
Holnap délután Yikess ECU-jával megnézzük, jó lenne már tudni, hogy mi a gond.
ne bassz ki velem tesó... 200km-es tura után estem el egy nyíl egyenes úton.... ha lett volna nálam tojás, akkor a gumin sütöm meg....
Ez nem így működik....
Ezt a Suzukinál tudnák megmondani (bár kétlen, szerintem ott sem tudják), hogy az immo tárolja-e a kulcs kódot vagy az ECU. Az utóbbi esetben neutralizálni kell egy másik ECU, beletenni a tiedbe és feltanítani a kulcsokat. Ha az immo tárolja a kódot, akkor simán lehet cserélgetni "mögötte" az ECU-t
kár ezért a motorért....az enyém is fekete volt amit törtem, a Lacié is, talán a CB-é is....
hogy kopott, vágott slick van rajta
Ami, ha nem melegedett fel rendesen csúszott....