szia haver!
nem is feketére lesz lelocsolva, hanem az új busa gyöngyházfehér szinét kapja a kicsike....
szomorú szin ez a fekete....
tettem fel képeket, keress vissza rá...
Akkor felesleges cserélni....
Csak szakszerviz. Ki kell neutralizálni a csere ECU-t a donor motorban és utána átrakni, majd ott feltanítani a kulcsokat, de legalább 1-et....
kivétel előtt újra neutralizálni kell még a helyén...
Szerbusz Haver ..örömmel olvasom,hogy nem az ágyat nyomod már,,,,,ha unatkozol,jöhetsz nekem segíteni,mobilokat javítani,,,úgy is már belecsöppentél egy kicsit
NA igen,ezt nem akartam hangsúlyozni,,,,akik közüllünk elmentek,mindegyikőjüknek fekete GSRje volt....CBPista,ivecósLaca,Blacknet.......és akkor tovább mennék....Berta BArninak,aki a CBvel egyszerre haltak meg ,fekete ezres SV-je volt,Kügler Zolinak is fekete motorja volt,amivel estett az is egy fekete CBR 600 rr,,akkor ha az utolsó 4 napot nézem,az inneni barátunk és Jocee aki új,neki is fekete van,,,,,,,nagyon nem jó szín az a fekete,,,egyébként sosem tetszett,,,,,,negítv rezgéshullámot vonz......de ez az én véleményem
Mi a baj megint a vágott slick-el?
Felmelegszik hamar, de egyből is tapad úgy, mint egy utcai gumi....de ha bemelegszik, akkor meg sokkal jobban....
Előtte motoroztak Kykee-vel....bőven meleg volt amúgy
Ezt a Suzukinál tudnák megmondani (bár kétlen, szerintem ott sem tudják), hogy az immo tárolja-e a kulcs kódot vagy az ECU. Az utóbbi esetben neutralizálni kell egy másik ECU, beletenni a tiedbe és feltanítani a kulcsokat. Ha az immo tárolja a kódot, akkor simán lehet cserélgetni "mögötte" az ECU-t
nem is feketére lesz lelocsolva, hanem az új busa gyöngyházfehér szinét kapja a kicsike....
szomorú szin ez a fekete....
tettem fel képeket, keress vissza rá...