K-8 , kolbászzsír színű ! Olyanom is lesz , tudom ! Nem vagyok meggyőzhető az ellenkezőjéről . A busás fórumon nem 20-éves taknyosok vannak ahogy elnézegetem őket , és nem biztos , hogy mindegyikük 30-éve motorozik .
maradsz a GSR nél,oszt ennyi,nem nyitunk vitát,majd ha lenyomod pár év múlva valamelyik őrültmukit(noname ,akkor majd átülsz,Neked itt a helyed,katalavenis more?
Szia . Ugye hogy ugye ? Tudás-tapasztalat nélkül vettem meg a gsr-t amit végül is nem bántam meg , mert nagyon jó motor szerintem . A busa azért szimpatikus számomra , mert nem kell vinnyogásig huzatni ahhoz , hogy haladj , mintha diesel-t vezetnél autóban . Lehet hogy hülye vagyok , de a súlya is tetszik !
Busához nekem is van 2 sztorim, egyik vidám, másik szomorú.
Vidám: Egyik ismerősnek tesztett a busa. Vett is egyet mert megtehette. Először ment ki vele az útra. kicsit odahúzta neki, megijjedt, hazament. 2 hét múlva sikerült rábeszélnie magát hogy újból rámerészkedjen. Kifordult az útra nagy nehezen, autó majdnem nekiment. Visszatolta a motort és 2 nap múlva eladta..
Szomorú: Másik ismerős vett egy új busát. Első utja, kb 2 km-t ment a házzától, újbordázat megdobta, át a szmebejövő sávba. Lefejelte a szembe jövő autót. Azonali halál.
Szóval én nem spílerkednék egy akkora motorral mint egy bálna, a motorozás tudáshoz kell venni motort, nem pedig azért mert ne tudjanak letolni autópályán - ami szerintem kb 1 évbe 1x ha előfordulna..elengedéssel meg le is van tudva a konfliktus.
Pusztán a jóakarat beszél belőlem, mindenki azt vesz amit akar. Én is akarnék 1000-es gixxert de tudom hogy a 600-as is tud még mutatni nekem új dolgokat
nem, nem erről szólt. De gondolj bele ráülsz egy 185 LE-s motorra, ami 240 kiló. Azt a motort tudni kell kezelni. Még azoknak is, akik több éve motoroznak. Mert az erő ott kitör előbb-utóbb, és közted és egy tapasztalt ember közt az a különbség, hogy ő meg tudja fogni. Vagy még ő sem. A Busa nem tanulómotor, sőtt haladóknak is igen kemény gép.
Ha rám hallgatsz és még sok más emberre, megcsinálod a jogsit. Aztán mégy a GSR-el vagy 10.000km-et, megtanulsz kanyarodni, fékezni, és csak utánna ülsz át. Én is ezt csináltam, de nagyon óvatosan vezetek máig, mert 150NM van alattam, ami 8 sec alatt van 200 felett.
Nerm kioktatni akarlak, csak egy vélemény.
Szia . Busa után ülj fel egy egy xx-re , na azzal fordulni művészet ! Motoros fórumon , elvből nem írunk fejfáról , nehogy leköcsögözzenek ! Szerintem !
(asszem kezdek jobban lenni )
Vidám: Egyik ismerősnek tesztett a busa. Vett is egyet mert megtehette. Először ment ki vele az útra. kicsit odahúzta neki, megijjedt, hazament. 2 hét múlva sikerült rábeszélnie magát hogy újból rámerészkedjen. Kifordult az útra nagy nehezen, autó majdnem nekiment. Visszatolta a motort és 2 nap múlva eladta..
Szomorú: Másik ismerős vett egy új busát. Első utja, kb 2 km-t ment a házzától, újbordázat megdobta, át a szmebejövő sávba. Lefejelte a szembe jövő autót. Azonali halál.
Szóval én nem spílerkednék egy akkora motorral mint egy bálna, a motorozás tudáshoz kell venni motort, nem pedig azért mert ne tudjanak letolni autópályán - ami szerintem kb 1 évbe 1x ha előfordulna..elengedéssel meg le is van tudva a konfliktus.
Pusztán a jóakarat beszél belőlem, mindenki azt vesz amit akar. Én is akarnék 1000-es gixxert de tudom hogy a 600-as is tud még mutatni nekem új dolgokat
Ha rám hallgatsz és még sok más emberre, megcsinálod a jogsit. Aztán mégy a GSR-el vagy 10.000km-et, megtanulsz kanyarodni, fékezni, és csak utánna ülsz át. Én is ezt csináltam, de nagyon óvatosan vezetek máig, mert 150NM van alattam, ami 8 sec alatt van 200 felett.
Nerm kioktatni akarlak, csak egy vélemény.