A fékbetét kérdés mindig nehéz kérdés, ki erre esküszik, ki arra.
Soféle csoportosítást fel lehetne sorolni, a Te esetedben szerves anyagból, illetve tiszta fém (szinteres) anyagból készült betétekről beszéljünk. A szerves anyagból készültek általában jobban kímélik a féktárcsákat, viszont általában a szinteresek jobban fognak.
Mindegyik fajtából lehet kapni utcai is verseny változatot is, itt a vásárló dönt milyet vesz. Tapasztalatok szerint 80%-ban mindig gyári betétet érdemes venni, az tökéletesen megfelel. Vannak persze akik szeretnek kisérletezni a jobb fékhatás érdekében.
Féktárcsánál a tükörsima felület sem szerencsés, mert így nem tud megtapadni a felületen a fékbetét, üveges lesz a fékezés..
Javaslom hogy tisztítsd meg a féktárcsát, aztán használd pár szár km-ig a fékbetétet. Nézd meg a féktárcsa kopásának mértékét. HA túlságosan eszi a féktárcsát, cseréld ki a betétet, mivel idő előtt elfogy a tárcsa. Ha nem történik nagy mértékű kopás, használhatod nyugodtan a betétet. A fékbetétednek ráadásul most hozzá kell kopnia a tárcsához, szóval bejáratási időszak következzen, kis mértékű fékezésekkel indíts, fokozatosan emelve a fékhatást. Ezt betartva jól kopik be a betét, nem fogja terhelni nagyobb mértékben a tárcsát és ideális lesz a fékhatás is.
Hello
Nekem is fékbetétes kérdésem lenne. hátsó fékbetét csere vált szükségessé. elég sokat böngészgettem a neten, hogy mégis milyet, mennyiért, satöbbi, mivel ugye a gyári elég drága. megnéztem több gyártó honlapján is, hogy mi a hivatalos amit ajánlanak. szinte mindegyik szintereset. (az első betét viszont érdekes, mert pl lucas organikusat ajánl, ap racing pedig szintereset. hátulra mindkettő szintereset), viszont azt nem találtam meg, hogy a gyári tokico milyen keverék. mindenesetre megbíztam a gyártókban, és vettem győrben egy AP Racing szinteres hátsó fékbetétet. beszerelés után egy héttel azt veszem észre, hogy míg a gyári fékbetétet használtam, a féktárcsa teljesen sima volt, hogy végighúztam rajta a körmömet, viszont ennél azt tapasztalom, hogy ez már nem áll fenn, nagyon kis mélységben körbe-körbe barázdás. ez normális jelenség? Lehet hogy a gyári fékbetét organikus volt? Egyébként különösebb fékhatás növekedést nem tapasztaltam, bár nem is olyan körülmények között használtam.
Ez amúgy igaz, imkább ésszel. Sajnos azsem mindig véd, lásd szegény barátom szombaton, úgy néz ki versenyeztek valakivel, és úgy ment szembe a Ladával. A gerinctelen kis köcsög meg megállás nélkül elment.
Menjél már te Nyúlbéla! Bármílyen nagyra is nyújjjjjtottak
Kezdő létemre 18.700 km tettem bele 1/2 1 év alatt. És még csak karcolás sincs a mocimon. Van aki esik-borul és nagy hozzá a monitora (arca )i s hozzá Amúgy meg már néha átlépem a 70 km/ó is. Tehát nem kell cinkelni
de ha csak csordogálni akar?közöd?ne legyél már ennyire pöcsarc....ezért ne bántsad.......inkább ez,mint hogy megmutassa mennyire húzza azt tudás meg nincs mögötte,hogy kezelje...
Hello Mindenki!
Kérdezni szereteném ,h milyen tipusu lánc és fogaskerék kell a vasra?jah és h mennyi be kerül.
Kykee ne hari h nem hívtalak a kipu ügyben. nincs elfelejtve, hamarosan csörgök, ha áll még az ajánlat.
Holnap Hring VIP tréning lessz,és én fexem ezerfokos lázzal,fájnaka végtagjaim,szédülök....... Lehet hogy holnap kihagyom?
Soféle csoportosítást fel lehetne sorolni, a Te esetedben szerves anyagból, illetve tiszta fém (szinteres) anyagból készült betétekről beszéljünk. A szerves anyagból készültek általában jobban kímélik a féktárcsákat, viszont általában a szinteresek jobban fognak.
Mindegyik fajtából lehet kapni utcai is verseny változatot is, itt a vásárló dönt milyet vesz. Tapasztalatok szerint 80%-ban mindig gyári betétet érdemes venni, az tökéletesen megfelel. Vannak persze akik szeretnek kisérletezni a jobb fékhatás érdekében.
Féktárcsánál a tükörsima felület sem szerencsés, mert így nem tud megtapadni a felületen a fékbetét, üveges lesz a fékezés..
Javaslom hogy tisztítsd meg a féktárcsát, aztán használd pár szár km-ig a fékbetétet. Nézd meg a féktárcsa kopásának mértékét. HA túlságosan eszi a féktárcsát, cseréld ki a betétet, mivel idő előtt elfogy a tárcsa. Ha nem történik nagy mértékű kopás, használhatod nyugodtan a betétet. A fékbetétednek ráadásul most hozzá kell kopnia a tárcsához, szóval bejáratási időszak következzen, kis mértékű fékezésekkel indíts, fokozatosan emelve a fékhatást. Ezt betartva jól kopik be a betét, nem fogja terhelni nagyobb mértékben a tárcsát és ideális lesz a fékhatás is.
Nekem is fékbetétes kérdésem lenne. hátsó fékbetét csere vált szükségessé. elég sokat böngészgettem a neten, hogy mégis milyet, mennyiért, satöbbi, mivel ugye a gyári elég drága. megnéztem több gyártó honlapján is, hogy mi a hivatalos amit ajánlanak. szinte mindegyik szintereset. (az első betét viszont érdekes, mert pl lucas organikusat ajánl, ap racing pedig szintereset. hátulra mindkettő szintereset), viszont azt nem találtam meg, hogy a gyári tokico milyen keverék. mindenesetre megbíztam a gyártókban, és vettem győrben egy AP Racing szinteres hátsó fékbetétet. beszerelés után egy héttel azt veszem észre, hogy míg a gyári fékbetétet használtam, a féktárcsa teljesen sima volt, hogy végighúztam rajta a körmömet, viszont ennél azt tapasztalom, hogy ez már nem áll fenn, nagyon kis mélységben körbe-körbe barázdás. ez normális jelenség? Lehet hogy a gyári fékbetét organikus volt? Egyébként különösebb fékhatás növekedést nem tapasztaltam, bár nem is olyan körülmények között használtam.
És nem csak a városba járok,,,,, külső váci úton is vótam már
Kezdő létemre 18.700 km tettem bele 1/2 1 év alatt. És még csak karcolás sincs a mocimon. Van aki esik-borul és nagy hozzá a monitora (arca )i s hozzá Amúgy meg már néha átlépem a 70 km/ó is. Tehát nem kell cinkelni
Első fogaskerék: 16
Hátsó fogaskerék: 48
Gyári
Kérdezni szereteném ,h milyen tipusu lánc és fogaskerék kell a vasra?jah és h mennyi be kerül.
Kykee ne hari h nem hívtalak a kipu ügyben. nincs elfelejtve, hamarosan csörgök, ha áll még az ajánlat.
Jó reggelt mindnekinek