Szia ! Én nem versenyzek , nincs bennem semmi ki-ha-én-nem , de amikor jössz az autópályán normál tempóban / 130-150 / az összes köcsög autós presztízskérdést csinál abból , hogy letoljon ! Valahogy nekem nem jön be , hogy a széltől leszakad a fejem 200-fölött és a csodálatos-fantasztikus motorom 13,000-fölött visít , mert sajnálom szegényt !
Ha most köcsög lennék akkor azt mondanám hogy ez lesz a fejfádra vésve hogy: hayabusám volt és nem akartam versenyezni. R.I.P.
De persze nem vagyok köcsög..A busa nagyon nagy motor és tiszteletet érdemel, ráadásul nagyfokú motorozni tudást is. Azzal fordulni művészet, és hidd el kanyarból több van mint egyenesből
Nem eladó ! Visszateszem és eladom a gsr-t ! Veszek egy busát vagy egy xx-et. Benéztem a motorválasztást , mert nem vagyok normális amikor ráülök az én fantasztikus-csodálatos-szépséges motoromra ! Egy busán vagy az xx-en / kipróbáltam ! / , megfontoltan mész , mert tudod , hogy mindenkit odabaszol de nagyon ! Kb olyan a különbség mintha kocsiban egy honda crx-ed lenne vagy egy 5-ös diesel bmw-d. Mindkettő nagyon megy , de ha a bömössel vagy nem akar mindenki veled versenyezni . Ennyi !
Mentél már busával ? Az motor ! Nagyon kényelmes , nehéz-tekintélyes , és 200-tól 6-ban olyan gyorsul , hogy leszállsz a gsr-erről , mert az hiszed , hogy megálltál ! Nincs még jogsim , szívd a vérem birom !
Körülbelül két csavart kell kitekerni, aztán fel lehet hajtani, vagy akár levenni a féket, és hozzáférsz a tárcsához. a betéteken pedig jelezve van, hogy mi az a kopás aminél már cserélni kell. az elsőnél a belsejében van egy üreges rész, ha azt eléri akkor csere, a hátsónál van egy bevágás a hátulján, ha eléri csere. A képeken jól látszik
De persze nem vagyok köcsög..A busa nagyon nagy motor és tiszteletet érdemel, ráadásul nagyfokú motorozni tudást is. Azzal fordulni művészet, és hidd el kanyarból több van mint egyenesből