Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdvözllek közöttünk!
Gyere amikor csak időd engedi.
Ja, és itt nem fognak megszólni azért, mert nem csakis a motorral kapcsolatban írsz.
Tehát hajrááááá.........
egy leányzó!
Tervezed motor vásárlását?
Azt hiszem sikerült kitöltenem !
jó8, bye
Na én léptem reggel meló



bye all
Ezt az önzetlen segítséget.....
Látod, itt így kapsz minden kérdésedre választ!
A jobb felső sarokban látsz olyat, hogy: "adataim"
Ott bejön egy oldal, de figyelj, hogy miután kitöltöd a mezőket MENTSD el alatta! Mert nem fog megjelenni.
Jobboldalon fent "adataim" katt rá és kitölt utána alul módosít.
jobb felül van olyan hogy "adataim", oda kell belépni és a végén egy módositást nyomni!
Iskola

Itt a barátom és egyben GSR Klán tag a motoros oktató!
google-ból mikor rákerestem a motorotok nevére , az adatlapot hogyan kell kitőlteni ?
Csak kérdés, hogy indításkor mennyiben folyásolja be az időt.....
Ha az átvezetőgyűrű csatlakozásánál volt hiba, az még helyrehozható, de az "órarugó"-hoz em szabad hozzányúlni.
kicsit olvasgatok vissza hogy tisztában legyek némiképen a fórumon , jogsit hol érdemes elkezdeni , és hogyan működik ?
az enyémet nem vállalod be?
erre most nem akarok hülyeséget írni, de én azt hiszem hogy a kormánynál a forgórésznél volt vmi szakadás, sztem az a hosszát nm bántja, műszer meg nem lát hibát azóta.
Légzsák kábelt nem szabad javítani! Szigorúan cserélni!
Hosszban sem lehet eltérés és Ohm-ban sem! Spec. kábel van légzsáknál......ott fontos az ellenállás is!
azért irtam hogy van egy srác aki nekem légzsák kábelt is javitott már és valszeg őt fogjuk felbérelni a melóra, nem szeretném gallyra tenni én se!
de azért tök jó hogy így segítettek...
Rendben. thx
Holnap megkérdezem a munkatársamat hogy Őneki volt-e eltérés a saját mérete meg a póló méretezésében.
Azért jó lenne tudni, hogy itt "melyik fajta" méretezés van. Mert nem 1x volt már alkalmam tapasztalni, hogy egyik helyen az M-es póló lógott rajtam, valahol meg az XL-es is éppen jó volt.....
Azt úgyis most nyílt egy a közelbe
Biztos nem
Srácok!
Komolyan mondtam (és nem a magam fényezése miatt), hogy szakember kell hozzá!
Lehetőleg 2 páka, csipesz, nem remegő gyors és pontos kezek.
Főleg a fordulatszámmérő mutatójának a levétele nagyon kényes pont! NAGYON óvatosan és lehetőleg olyan csinálja, aki már jártas ebben. Könnyen tönkremehet a mutató motorja.
Írtam a tomcat-es weboldalra egy érdeklődő mailt, leírtam és 2 képet elküldtem hogy mit is szeretnénk nagyjából.
Ha megjön a válasz akkor tudósítlak Titeket..Egyvalamit azért még kérnék.
A listába mindenki írja be hogy milyen színűt, milyen méretűt kér, milyen grafikával. Elejét és hátulját KÜLÖN-KÜLÖN írjátok le MINDEN EGYES PÓLÓNAK!
Így holnap melóhelyen (hol máshol ) megcsinálom a terveket, és így mindenki azt kapja amit kér!
Jó estét , akkor biztosan nem zavarlak benneteket a kérdéseimmel ?