Tutis úr!
Persze,mindenképp!
Azért,nem mert nem vagyok köcsög és az én lelkiismeret tiszta!
Meg már nem vagyok a régi idióta állat és nem a karatéval kell elintézni mindent.Lennének egy páran a Suzukinál...
Sziasztok,jó reggelt!
Ismét Hétfő!
Ami számora mindig rossz nap,akár melyik Hétfőről legyen szó! Ez ma sem történt máshogy. Délelött 10 órára jelenésem volt a Nivóba mert jött a szakértő.
Nos a vélemény alapján a váltókar átfordult volna,ha a csavar nincs a helyén és a motor nagy igénybevételnek volt kitéve,mint egy verseny motor,plusz ezt a kilométerek is igazolják és az ellilult léptető villa.
Tehát a GSR semmi másra nem alkalmas,mint egy idős,megnyugodott nyugdíjasnak,normális közlekedésre használni.
Tehát akkor én már versenyzőnek vagyok titulálva?Akkor,kénytelen vagyok valami dúrvát venni,ha az én mentalitásommal akarok motorozni!
Tehát a pályázásra,egykerekezésre és az erősebb ingénybevételere ez a motor nem alkalmas!
Feltettem egy kérdést,hogy akkor a motorosújságokban sok képen ,(lásd B-King) már egykeréken áll a motor!Erre azt nyilatkozta,hogy jó sok ki sem bírja,például a kuplung leég és a többi,csak azt már nem írták oda és jó hülyék,hogy ilyen képeket csinálnak!
Tehát beszoptam és fizethetem ki,mert ők errre nem vállalnak garanciát,hogy nem a számomra megfelelő motort választottam és motorozom a GSRrel,mint egy hivatásos!
De remélem, időrendi sorrendben teljesíted, azzal kezdve, ami már lejárt...
Persze,mindenképp!
Azért,nem mert nem vagyok köcsög és az én lelkiismeret tiszta!
Meg már nem vagyok a régi idióta állat és nem a karatéval kell elintézni mindent.Lennének egy páran a Suzukinál...
GSR-600 monza, ez nem az előző kettő
Miért nem vetted elő a rosszabik énedet és mutattad be a tékvándó tudásod?
Gondolom az üzlet áll még
Ismét Hétfő!
Ami számora mindig rossz nap,akár melyik Hétfőről legyen szó! Ez ma sem történt máshogy. Délelött 10 órára jelenésem volt a Nivóba mert jött a szakértő.
Nos a vélemény alapján a váltókar átfordult volna,ha a csavar nincs a helyén és a motor nagy igénybevételnek volt kitéve,mint egy verseny motor,plusz ezt a kilométerek is igazolják és az ellilult léptető villa.
Tehát a GSR semmi másra nem alkalmas,mint egy idős,megnyugodott nyugdíjasnak,normális közlekedésre használni.
Tehát akkor én már versenyzőnek vagyok titulálva?Akkor,kénytelen vagyok valami dúrvát venni,ha az én mentalitásommal akarok motorozni!
Tehát a pályázásra,egykerekezésre és az erősebb ingénybevételere ez a motor nem alkalmas!
Feltettem egy kérdést,hogy akkor a motorosújságokban sok képen ,(lásd B-King) már egykeréken áll a motor!Erre azt nyilatkozta,hogy jó sok ki sem bírja,például a kuplung leég és a többi,csak azt már nem írták oda és jó hülyék,hogy ilyen képeket csinálnak!
Tehát beszoptam és fizethetem ki,mert ők errre nem vállalnak garanciát,hogy nem a számomra megfelelő motort választottam és motorozom a GSRrel,mint egy hivatásos!
Hát ennyi........
Ki kinek a barátja ?
fletóra gondolsz ?
Kérlek ne baszogassáááááááááááááááááál vele!
Dody
Örülök hogy Ádám mer kezdi felejteni a történetet!
Ha jól emlékszem Ő azért szPéterrel nem beszélgetett szemben Ákossal?!
Lényeg hogy minden alakul szépen.
Talán még motorozunk közössen!
Én még ott tartok hogy felkináltam a Billdogot eladáésra.
De bevallom k....ra sajnálom.
Igaz nem tépik az érdeklődők a telefont.
Persze ha GSRita is csatlakozik a túrákhoz akkor jobban átgondolom majd a motorozást !
Csaó Nektek és szép napokat !
Dody
Szétkurtad a triptronicot ?
Megadta magát?
Egykeró? Dadogtatás? Vazeeeeeeeeeeeee?
Ez kee csináni?
Mire számítottál?
Tanulj meg motorozni!
Tali olyan?
Rendben mehet Januárban leszek3 napot a Ramadában.
Jó legyél ám!
Üdv!
Tudom, drága de jó..... annak akinek van ennyi pénze.
Szórólap
Dec. 1-8 -ig Santa Fe hét van, a 11 milliós csúcs kivitel 8.5M -ért, Pioneer navi....+ ajándékok
8 körül van?
Alig használt jó állapotú,és még van gari is rajta egy év!
Ára a tax szerint 1.750.000.-huf a Santa fee,mennyi?he?