Jah tényleg májsztró!
Na akkor még azt nemmondtam, amit gerre mond, hogy nagyon faszán lehet vele bródszálydozni, úgy el lehet lökni a gép picsáját a balkányi pizzériakanyarban, hogy a hátsó kerék kiüti a yard oldalfalát. nagyon állat
arra NE VEGYÉL mást, CSAK CROSS gumit!
A terepen azaz igazi! Hogy igazán élvezni tudd a terepet cross guma kell! Úgyhogy ne is gondolkozz máson!
Viszont különösen az első fékkel vigyázz! Nekem volt olyan 1-2 alkalommal, hogy nagyobbat kellett fékeznem és bizony ki-ki tört az eleje jobbra-balra! Nagyon kicsi felületen érintkezik az úttal aszfalton - főleg az első kerék - így tényleg óvatosnak kell lenni.
Szeru héj!
Na megyek belehajintom magam egy kád forróvízbe, mert köhögök,mint egy gethes kutya, meg szerintem lázas is vagyok.(Ezek már elvonási tünetek lehetnek)
nekem a gyári Dunlop D756-osok vannak fent.
Szerintem nagyon jó gumik!
Egyébként a gumi választás nagyon függ attól, hogy hol laksz.
Én lent lakok az Alföldön (Bács-Kiskunban). Erre felénk nincsenek sziklás részek, nekem homokra való gumi kell. Az alapján dönts, hogy milyen terepen használod! Minden guminak megvan a specije, hogy mire való!
A Dunlop egyébként szintén nem nagyon kopik aszfalton. Én mindig megyek vele picit aszfalton is... és jól bírja! Néha még oda is húzogatom... és van, hogy minden szándékosság nélkül emelkedik az eleje.
Figyelj, én olyan bátor vagyok, hogy suliba is párszor cross gumával mentem, meg voltam Tokajba is most ősszel 2 szemállyel.
Lehet azzal közlekedni, de persze csak okosan, kanyarokban én nagyon óvatos vagyok vele, nem dőltöm le lábtartóig, meg a féktávra sem ár odafigyelni.
De azé túrázni nem mennék vele.
Bassza meg Kátéemes létemre lassan má csak a Drz topikot látogatom mer csak itt van élet...Szevasztok kollégák! Igen jól monnya Kokoltr télleg jó a mitas c17 c16 kopásállosága pláne a többi krosszgummáho képest! De aszfalton csak lassan mer ha nyit a póvera guuma forog és mint tugggyuk a "hideg gumma nem jó gumma"
Arra szerintem tökéletes a krosszgumi!
Csak azért ne 30 km-re akarj menni aszfalton.
Az ország melyik részén laksz? A városból kijutni - óvatosan - tökéletes a krosszgumi.
(bár a rendőr nem fog szeretni érte)
De munkába már ne krosszgumival akarj járni (bár Te nem is azt szeretnél)
Nem nyerő dolog, mivel a cross gumi nem közútra való.
Márpedig a műszaki lényege, hogy megvizsgálják a járművet, hogy alkalmas-e közúti használatra.
Tudom-tudom, nem mindig van ez így...
Van olyan hely ahol zsebbenyulsz és már át is ment a gép.
KDX! Nekem és gerrenek is Mitas C-16 /C-17 gumink van és nyugodtan mondhatom, hogy nagyon tartós aszfalton is énis sokat használom ott, de ugyanakkor terepen is kapaszkodik, mint állat.
Ezek a gumik eredeti céljuk szerint sziklás, köves kemény taljra lettek tervezve, így az összetételük elég kemény. Én totál megvok vele elégedve.
Volt amúgy Mitas C-02-őm is ,ez hátsó gumi, és azis sziklagumi volt és lassan is kopott el vegyes használat mellett.
Utyhoty szerintem a C-16(hátsó)/ C-17(első) a nyerő, ha falton is közlekedsz.
Természetesen nem közútra való gumi, de az tény, hogy jól bírja.
A két gumi összesen kb olyan 23-24 eFt.
szeva.
Hát kb. 4-5 óra alatt kész lettem vele.
Először egy 2mm-es fúróheggyel átfurtam a bütyköket a hátsógumin, aztán a második körben jöttek a szögek belülről. Ez volt az időigényesebb szakasz.
Az első kerékbe pedig egyszerűen csak belecsavartam kivülről a csavarokat. Az elég gyorsan ment.
Az időt egyébként az nyújtotta meg, hogy állandóan lemerült az akkus fúrom, cserélgettem az aksit benne... de nem töltötte fel annyi idő alatt, míg a másikat leszívta.
De én a munkát ma délután 13h-kor kezdtem... és vagy 3-4 órát itthon sem voltam... szóval elég gyorsan kész lett.
Na akkor még azt nemmondtam, amit gerre mond, hogy nagyon faszán lehet vele bródszálydozni, úgy el lehet lökni a gép picsáját a balkányi pizzériakanyarban, hogy a hátsó kerék kiüti a yard oldalfalát. nagyon állat