van 1nagy piros szinü adótorony azt könnyen megtalálod,2út vezet oda
ott kéne valamerre ütközni
más helyet hirtelen nem tudok mondani amit könnyen megtalálsz
én 12:15kor indulok ugyhogy úgy idözits
nekem nagytarcsa mende táv 1ébként 25perc lájtosan
itt a telszámom:06304989576
Egyébkén
t a típushibák: eldőléskor/eséskor oldaldklik, hűtő benyomódik, betörik, gyújtás forgórész csavarok kilazulnak. Kb ennyi. Megvétel előtt nézd meg a légszűrő hűzat! Belül tisztának kell lennie, a szivacsnak pedig olajosnak és tisztának! Ha ez nem így van, akkor..........
Sziasztok lenne egy olyan kérdésem hogyha drz 400 sm-et szeretnék venni mire kell odafigyelni megvásárláskor? Esetleges gyári hibák, vagy valami ami még szét szokott rajtuk menni ilyenek előre is köszönöm.
Na nekem is végre egy kis haladás... MA végre kész lesz a kipuff összekötőm... kedden megyek a gumiért és ha minden igaz akkor hamarosan megjönnek az új idomok is a gépre...
Am rájöttem hogynem a kormány görbült el hanem a kormánymagasítóban szakadt el 1 csavar és így el tudott csavarodni a kormány.. :S
Nagyon egyszerű. Fogsz egy irányváltós fúrógépet és ellentétes irányban forgatod vele a bowdent, mint amerre a kerék forog....
A módszer hasonló, mint ahogy az autók műszerfalát is buzerálják. Ezekben a műszerfalakban ( mind autó, mind motor ) egy processzoros elektronika van. A bejövő impulzusokat ( ez a sebesség jeladóról jön, DRZ -ben a műszerfalba rakták ) a processzor számolja. A kerékméretet és az áttételt is figyelembe véve. Majd a kapott eredményt 100m felbontásban mutatja a napi számlálón és km -es felbontásban az összesített számlálón. Ezeket az értékeket a DRZ egy EEPROM -nak nevezett kis nyolclábú IC -ben eltárolja. Így, ha leveszed az akkusarut, akkor sem felejti el hol tartott.
Na, ha megvan hozzá a szükséges fölszerelésed, akkor ennek a memóriának a tartalmát buzerálva ( más értékeket programozva bele ) át lehet írni a km -számláló állását. Kb. ennyi.....
Viszont ebben az IC ben vannak tárolva különböző beállítási értékek is. Pl. kerékméret, hány impulzus = 100m stb. Ha nem jó helyen írod át a memória tartalmát, előfordulhat, hogy a számláló helyett ezeket az értékeket firkálod át. Ettől pedig előfordulhatnak a legkülönbözőbb szoftveres hibák. Autónál lehetett olyat, hogy az üzemanyag szintet mutatta rosszul, vagy a hőfokot, vagy fordulatot, vagy sebességet csalt stb.
Jelen esetben. Mivel a napi számláló és az összesített kilométer is ugyanazt a jelet kapja ( hisz egy sebesség jeladó van ), a számlálás pedig digitális úton történik, a beépített szoftver alapján ( nincs tévedési lehetőség ). Első hallásra én szoftver hibára tudok gyanítani. Azt pedig általában ezzel a " tekergetéssel " lehet legkönnyebben összeszedni.
ott kéne valamerre ütközni
más helyet hirtelen nem tudok mondani amit könnyen megtalálsz
én 12:15kor indulok ugyhogy úgy idözits
nekem nagytarcsa mende táv 1ébként 25perc lájtosan
itt a telszámom:06304989576
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Egyébkén
t a típushibák: eldőléskor/eséskor oldaldklik, hűtő benyomódik, betörik, gyújtás forgórész csavarok kilazulnak. Kb ennyi. Megvétel előtt nézd meg a légszűrő hűzat! Belül tisztának kell lennie, a szivacsnak pedig olajosnak és tisztának! Ha ez nem így van, akkor..........
hát persze hogy DRZ vel
földúton jösz
mivel jössz
kigurulok mendére de ott hol találkozunk
lehet enyimét is visszatekerték
Am rájöttem hogynem a kormány görbült el hanem a kormánymagasítóban szakadt el 1 csavar és így el tudott csavarodni a kormány.. :S
A módszer hasonló, mint ahogy az autók műszerfalát is buzerálják. Ezekben a műszerfalakban ( mind autó, mind motor ) egy processzoros elektronika van. A bejövő impulzusokat ( ez a sebesség jeladóról jön, DRZ -ben a műszerfalba rakták ) a processzor számolja. A kerékméretet és az áttételt is figyelembe véve. Majd a kapott eredményt 100m felbontásban mutatja a napi számlálón és km -es felbontásban az összesített számlálón. Ezeket az értékeket a DRZ egy EEPROM -nak nevezett kis nyolclábú IC -ben eltárolja. Így, ha leveszed az akkusarut, akkor sem felejti el hol tartott.
Na, ha megvan hozzá a szükséges fölszerelésed, akkor ennek a memóriának a tartalmát buzerálva ( más értékeket programozva bele ) át lehet írni a km -számláló állását. Kb. ennyi.....
Viszont ebben az IC ben vannak tárolva különböző beállítási értékek is. Pl. kerékméret, hány impulzus = 100m stb. Ha nem jó helyen írod át a memória tartalmát, előfordulhat, hogy a számláló helyett ezeket az értékeket firkálod át. Ettől pedig előfordulhatnak a legkülönbözőbb szoftveres hibák. Autónál lehetett olyat, hogy az üzemanyag szintet mutatta rosszul, vagy a hőfokot, vagy fordulatot, vagy sebességet csalt stb.
Jelen esetben. Mivel a napi számláló és az összesített kilométer is ugyanazt a jelet kapja ( hisz egy sebesség jeladó van ), a számlálás pedig digitális úton történik, a beépített szoftver alapján ( nincs tévedési lehetőség ). Első hallásra én szoftver hibára tudok gyanítani. Azt pedig általában ezzel a " tekergetéssel " lehet legkönnyebben összeszedni.