szevasztok faszik látom már csavaroztok?
de hamarossan elolvad a ho minek de titudjátok?
Na valamit nem vágok tesztek valamit a belö közé és a gumi közé látom tüzolto tömlöt ?Hogy?
Az anyás megoldáshoz is kell?
Az anyás szerintem jobb de önzáros anya kell fagyott hoba az anyás kell.
Speed találtam használt szögesgumikat még jok ausztriábol hozták be öket 5ezer db.
Sziasztok!
Sárga,v fekete ülés alatti(jobb) idomot,és hátsó sárvádőt keresek Drz-re.Használt is jó csak ne legyen törött..
Ha vki tud segíteni írjon nekem a dirtlacc@hotmail.com -ra.
Csőgáz,Lacc
tüzoltó tömlő a tuti :) szegeden amúgy egy srác állítólag ha viszel gumit 6rugóért darabját megcsinálja én lehet elmegyek hozzá hétvégén a régi C10emet megszögeltetni:D
Hi Skacc!
Úgy látom igen elszánt vagy!
Nekem a belülről kitekert van,de igazság szerint terepen nem igazán teszteltem a tartósságát.
10-12 mm-nél többet ne hagyj kilógni,mert akkor tényleg elfekhet.Amúgy meg ne aggódj,főleg zsír új gummában állni fog!Gumiszorító nem kell a kerékbe,viszont vagy 3 bár nyomás igen!
1 réteg autóbelső tuti kevés,főleg a süllyesztettfejű csavarokhoz!Ez biztos,volt aki poli-foam+autóbelsőt pakolt,azon is átette magát.Valami szövetes kell,kopott külső,vagy tűzoltótömlő.Bár én azt is csak előre mertem...
Mire felteszed,rájössz miért kell biztosra menni .
Még egy jó tanács:összerakásnál a belsőből szorítsd ki a levegőt és hajtogasd meg úgy,hogy ha elvágnád keresztbe,egy S betűt kapj és ragasz át vagy 10-12 helyen "papír" szigszalaggal(nemtom hogy hívják,a festékboltban kapható 2cm széles ragasztós papírcsik na).Így nehéz kicsípni!Nekem bejött a negyedik szerelés után,amit 10 collos keréken követtem el.
Én meg épp most kezdek átpártolni a külső szögeléshez.Sztem endúrózni olyat csinálnék már.Nálunk a bádogosoknál épp találtam alkalmasnak tűnő csavart,szerintük olcsó fajta,de hogy ez mit jelent?
mi mind a 2félét kiprobáltuk....sajnos a 2motoros hanyagsága miatt,nem volt több csavar igy csak elöre tudtam nekik megcsinálni igy sajnos 100% tapasztalatain nincsennek,hogy melyik is jobb valojában egyik robogon tömlö nélküli guma volt igy az önmetszös dolog játszott belfelé,másikon pedig tömlös igy facsavaros verzio belülröl kifelé,eddig jo mind a 2
szóval ki akarom próbálni az anyás verziót is!
Előre valszeg ez a verzió lesz...
hátulra pedig anyás lenne jó...
de lehet, hogy először elől-hátul ez lesz... aztán elválik.
Apropó szpáj, Ti milyen csavarokat használtatok? kivülről vagy belülről behajtósat?
nem estek ki?
http://forum.index.hu/Article/... itt takiz-t kérdezd meg ő tudja a számát.
de hamarossan elolvad a ho minek de titudjátok?
Na valamit nem vágok tesztek valamit a belö közé és a gumi közé látom tüzolto tömlöt ?Hogy?
Az anyás megoldáshoz is kell?
Az anyás szerintem jobb de önzáros anya kell fagyott hoba az anyás kell.
Speed találtam használt szögesgumikat még jok ausztriábol hozták be öket 5ezer db.
Sárga,v fekete ülés alatti(jobb) idomot,és hátsó sárvádőt keresek Drz-re.Használt is jó csak ne legyen törött..
Ha vki tud segíteni írjon nekem a dirtlacc@hotmail.com -ra.
Csőgáz,Lacc
Úgy látom igen elszánt vagy!
Nekem a belülről kitekert van,de igazság szerint terepen nem igazán teszteltem a tartósságát.
10-12 mm-nél többet ne hagyj kilógni,mert akkor tényleg elfekhet.Amúgy meg ne aggódj,főleg zsír új gummában állni fog!Gumiszorító nem kell a kerékbe,viszont vagy 3 bár nyomás igen!
1 réteg autóbelső tuti kevés,főleg a süllyesztettfejű csavarokhoz!Ez biztos,volt aki poli-foam+autóbelsőt pakolt,azon is átette magát.Valami szövetes kell,kopott külső,vagy tűzoltótömlő.Bár én azt is csak előre mertem...
Mire felteszed,rájössz miért kell biztosra menni
Még egy jó tanács:összerakásnál a belsőből szorítsd ki a levegőt és hajtogasd meg úgy,hogy ha elvágnád keresztbe,egy S betűt kapj és ragasz át vagy 10-12 helyen "papír" szigszalaggal(nemtom hogy hívják,a festékboltban kapható 2cm széles ragasztós papírcsik na).Így nehéz kicsípni!Nekem bejött a negyedik szerelés után,amit 10 collos keréken követtem el.
Én meg épp most kezdek átpártolni a külső szögeléshez.Sztem endúrózni olyat csinálnék már.Nálunk a bádogosoknál épp találtam alkalmasnak tűnő csavart,szerintük olcsó fajta,de hogy ez mit jelent?
Én egy szétvágott belsőt raknék a két gumi közé... pontosabban a csavarok és a belső közé.
csá jó8
a többi nagyon kint van a szélén... oda szerintem nem rakok.
A hátsó gumin 220 db bütyök van.
Az elsőn pedig 252 db bütyök...
Nyilván kicsit szolidabb... de valami ilyesmi.
de létezik olyan?
Vagy alátét a 40es alá...
picivel nagyobb, mint az első és kisebb, mint a második.
Előre valszeg ez a verzió lesz...
hátulra pedig anyás lenne jó...
de lehet, hogy először elől-hátul ez lesz... aztán elválik.
Apropó szpáj, Ti milyen csavarokat használtatok? kivülről vagy belülről behajtósat?
nem estek ki?
De nekem nem jégre kell... hanem hóra / fagyos hóra...
szóval... holnap reggel futok még egy kört a csavarboltban. Veszek újabb próbacsavarokat...
és este próbálgatok.