én azt vettem észre hogy nagygázadás után ha visszaengedem a gázt akkor csinálja de csak néha
ez lehet valami elöjel
meg mindha a kipuf is kormosabb lenne belül
pedig nem láttuk füstölni
amúgy tibi is igy baszott rá XL 600 valamit benézett de nem volt benne olaj szétt szakadt minden és kuka lett a sárkány.......
de szerintem tuti hogy ö nézte el.....
az RF nekem akkor durrant ha nagy gáz nyújtás le motorfék gyújtás vissza és csatttt ;-P bár nagy egy hengeresnél lehet karbi is lehet hogy csak állítani kell mert ha nyitott csövet raknak rá akkor is vissza szokott lövögetni
Hát én E-re vágyom meg első gazdásra a durrogás lehet gyertya meg légszűrő is hogy csak az egyszerűbbeket mondjam az RF-en én minden elindulás előtt néztem az olajat ezeknek is a vázban van ugye?
hát ez az
ez van ezt kell szeretni
ma voltunk pécelen "crossozni"de megint csak sajnáltam a gépet amikor húztam a szarvát mind állat
meddig birja még
pálya kép
amugy
nincs baj eddig,de bármi lehet
sok a kütyü a 4Ten,sok a hibalehetöség
válság eddig nem zavar annyira,amig van melohelyem
most 2srácnak szart be a drz,pont olyan mind nekem van S-s
ugyhogy nem tudok már nyugodtan motorozni,mindig az olajszintet bámulom azóta
most elkezdett durrogni nemtom mé
nekem már nem mindig jön be hogy annyira kezelhetö a masina
RM250 az már bejön,újra féltem a motoron
jó érzés
drz ilyent nem nyújt
nemtom hogy lábaljak ki ebböl a drzéböl
Hát én proszáltam eddig két drz-t és sokkal jobban tetszett hogy kis gázon nagy nyomatéka van meg szerintem sokkal nyugisabban lehet vele menni is nem kell mindig visittatni.....Bár még filozok egy KTM 400 EXC-n is
RMX:könnyü+erös+megbizható+szép
DRZ:lomha+nehéz+s
zép+könnyen sérülös dolgok
tök fölös nekem dörözö
következö 2502T lesz
az bizti
mondjuk olyan mind a képen
rm250
ez lehet valami elöjel
meg mindha a kipuf is kormosabb lenne belül
pedig nem láttuk füstölni