Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló!
Mennyiért adnád?
Nekem van egy, ha gondolod. 2000-es DRZ 400 S, fekete, szürke tankkal, májusig műszakis. 30.000 km.
na szoval kormánycsapágy pipa
és szereltem fel egy titkos kapcsolot hogy tudjam állitani a tompitot és oszágutit már csak az a kár hogy a tompitot kiéget
és te Zolikám mik a hirek ? sikeredet valamit ? látszik ha szétszeded?


2.351.000
Valakinek nincs kedve menni ma?
Ok, köszönöm..
Csalnak,de nem hiszem,sok a meló idő meg kevés
A legtöbb ami adható

utcai DRZ mellé ez kéne :)
csak nem motorozni mész?
Láttam én is,de szerintem csak megfázott
segedéváz: 40e
komrmány átalakítóval: 27e
eredeti magasító (ez az átalakító alá is jó, csavarok nélkül): 2e
Nagyon jó idő volt a héten. Mi is elmentük az egyik haverral motorozni egyet. Hát a végére 150km lett belőle
-egy maszek hátsó segéd váz, erősebb kivitel(kétszemélyes,lábtartós)
-twinwal verseny kormány, átalakító konzollal
- hagyományos kormány emelő (2,5 cm-es)

Ezekre kérnék árat..
Köszi, ez igazán gyors volt
nemtudom igaz-e,én is csak lesek hogy mindent árul
Aranyláncot vegyél 8 karátosat
Szép ,akkó azé vannak ezek eltünve,me mind összevissza törte má magát Szégyenlik,vagy mi a picsa? Addig papapa,utána eltünéses sunyítás Betegen jobban nyomnám
És szerintetek megéri csak láncot cserélni,lánckereket nemnagyon akarok!Pedig ezeket egyszerre szokták,valakinek valami tapasztalat?
Egyébként köszi a válaszokat!
És vehettek láncot
hányat mutatok?
azt hallottam széttört a lába mert esett
Addig jó
Nem tudom
cső,mi történt a Bakondival?
en mindent latok