meg ha a wr 400asokba pakolgatják a mito felnit akkor 1 drz is kibírja szentem annyi hogy fordítva forog a kerék(mert ugye afelninek van forgásiránya) de miton jobb oldalt van a fék,míg endurokon általában bal oldalt...de azt mondják ez nem para,mert h bírja a felni
de nem gondolod, hogy a gs-é jobban bírná?
az mégiscsak egy masszívabb, nehezebb gép, mint a mito, gondolom a felnit is úgy tervezték
én sokat kerekezek, azért parázok
helló!
dr 350esről ha mondani vki pár szót megköszönném ,
pl erő, futómű, típushibák ha vannak, megbízhatóság meg amit akar még róla írni !
előre is köszi a válaszokat!!
Én is DRZ tulaj voltam majd egy évig! S betűs volt, E betűset szerettem volna de igy jött, nem bántam meg, mert kipufogo, áttétel, karburálás, és máris ott volt az E tudásánál. Vígan egykerekeztem vele amennyit csak akartam! Szóval jó motor, terepen is tökély volt, ugy mint utcán, 12000 km-nél adtam el, egy komplett váltocsere és szelep csere után! Nemtudom, hogy lehetett mert 3000 km-ént cseréltem az olajat Castrol R4 ami elég jo olaj! Mind1 ez volt, szép volt, most 2006 2t GasGas-om van és ezzel jóval több a gond pedig 2000 km sincs benne, magyarul a faszom tele van vele!!!!!!!!!!! Le is cserélem, egy 2007 4t GasGas-ra hátha az jobb, mert ugy olvastam azok jobbak, de az is meg lehet, hogy visszatérek a japán technikához, csak várom a Kawasaki KLX 450-et, de ki tudja mikor lesz, majd bemegyek valamelyik kereskedésbe hátha mondanak valamit, de ez a jövő zenéje, először is várom, hogy összerakják a motoromat!
Kössz szépen! szerintem s lessz. még elég a 40 ló is, aztán, ha megunom akkor az általad említett tuning. meg azért szeretnék wele uton menni, mert nem tom mindig kocsin cipelni. kössz mégegyszer. sokat segíteetél. ha esetleg megkérdezhetem, h mennyit eszik nálad átlagba?
Hali DAVISE!
Olvastam egy csávó hozzászólását valahol, sztem hasznos lehet a döntésben!
Nekem volt S-s és E-s is... Ha az S-re raksz rendes kipufogót és lecseréled a hátsó lámparészt, akkor már-már megkapod az E-t... Szóval én S-t vennék.
Ha jó a cső, akkor erőbeli különbség már-már szinte csak az áttételből adódik, amit az első láncszet cserénél már korrigálhatsz is... ezek után a két motor kozott erőben alig-alig van különbség, de legalábbis mi amatorok soha nem fogjuk megérezni.
Viszont mondják, hogy az S nehezebb... ami igaz - csak épp menetközben ezt nem igazán érzed. Az S ellenszól még a fém tank szemben az E muanyagával szemben...
DE
Az E-n nincs és még a lehetőség se nagyon..., hogy valaha is elmenj egy rendes országúti turára, amit aztán akár offrodban folytathatsz is... ellenben az S sokkal tobbre használható.
Kifejezetten idegesítő, hogy az E-n hiányoznak az alábbi dolgok:
- visszapillantó tükornek még hely sincs..
- irányjelzőket felejsd el (ha akarsz kábeleszhetsz.. ha az S-rol leszeded, hogy ne torjon max. 10 perc és visszarakhato...)
- hűtő folyadék hőmérséklet jelző (mikozben a terepen elég könnyen túl forralható)
- mert persze, hogy hűtő ventillátor sincs rajta...
- nincs rajta hátsó lábtartó (elvileg nem is szerlhető - csak maszekben - tehát hivatlosan max. 1 főre vizsgáztatható!)
- nincs rajta féklámpa és kapcsoló se, se kábel, se izzó hely - helyette van hátsó led, amit max. sötétben látni, hogy világít...
- nincs rajta csak tompított elől... teljes lámpafej és kábelezés igényel, ha országútit is akarsz rá... persze, hogy kapcsoló sincs...
- nincs rajta kilóméter óra, csak egy hagyományos számláló, ami nevetségesen csek 2 számjegyű, tehát 99-nél fordul - ellenben a kábele olyan béna, hogy úgyis lefogod venni...
- az ülés alatt a fémváz véget ér, így esélyed sincs arra, hogy valaha is csomagtartót tegyélra, vagy bármit, ami terhelné a hátulját - ugy mellékesen az egész váz alkalmatlan kétszemélyre...
Ellenben van rajta
- +9LE (ami azért nem olyan sok és mint mondtam ezen lehet segíteni...)
- sűrűbb szerviz intervallum (én az E-t különben 3-4e ként hordom és az S-t is igy hordtam tehát mondjuk ez elhagyagolható - de lehet, hogy ha más nyírja neki sűrűbb kell...)
- hangos kipufogó, amitől a szomszéd és természetvédő joggal útál (én egy S-sel használom az E-t...)
Hát kb. ennyi...
Ja, ha levizsgáztatod a motor igazoltatásnál a rendőr az alábbi hiányosságok bármelyikéért leveheti a rendszámodat (ezek az E-n alapban igy vannak az S alapban mindegyiket tartalmazza...)
- kötelező KETTŐ db. tükör (96-tól...)
- országúton nem járhatsz bütykös cross gumival...
- rendszám ami közel függőlegesn van rögzítve és meg van villágítva... (hehehe no, ezt csináld meg az E-n...)
- féklámpa (azt nem tom, hogy ez elsőfékre is kell-e, hogy villágítson, de az E-n semmilyen sincs...)
- fényvizzaverő prizma hátra (az E-n a rendszámnak alig van hely...)
- láncvédő
- tompított és országúti fényszóró - a megfelelő vissazjelző fényekkel (zöld, kék...).
- az irányjelzők nem kötelezőek, de ha fenn vannak, akkor már kötelező, hogy működjönek is...
- Az E gyári csöve épp belefér a hangerő maximumba... de azért igy is elég hangos...
Országúton az E már a 80-90-et sem szereti, mert túl pörög (persze fordulatszámmérő nincs rajt...) az S-sel lazán utaztam 120-szal... sőt néha 130-cal is...
Hát ennyi.
Tehát ha FULL terepre szeretnéd, akkor DRZ E, de csak akkor ha közben a terepen túrzágatsz is... - ha csak terep, akkor vegyél valami célszerzámot pl. KTM...
Ha már kövesen is akarod használni vagy kétszeméllyel, akkor a DRZ S-nél jobb választásod soha nem lesz... de itt számíts a kompromisszumokra... tehát se kövesen se terepen nem te leszel a májer... ellenben mindenütt ott tudsz lenni.
Nem feltélten vágnak meg a rendőrök. Ha van papírod hozzá, műszaki meg midnen ami kell, akkor nincs mitől félni. Nézz körül a hírdetésekben, a drz-k nagyobb része forgalmival rendelkezik.
az elsőn fehérnek tűnik