Én szintén. De ha nagy átlagot veszek mi olyan helyeken megyünk ahol 2-3-4 et használok, ezért rövidítek rajta.
Szerintem jó lesz, de majd vasárnap beszámolok.
Fogaskerékbe annyit tudok mondani:
én 15/47-et használok szerintem jó, bár én síksági parasztgyerek vagyok nemtom milyen lenne hegyen-völgyön!
Supermotoba pedig 15/44-et. Van egy plusz tiszta új 41-es fogaskerekem is. azzal vajon mit tudna...
Természetesen mint minden ez is relatív.
Az én motoros "tudásom", és szokásaimhoz nem kell a nagy végsebesség.
Azt szeretném összehozni, hogy a lehető legerősebb legyen, de ne forgassam szét, ha hosszabb endurózásra megyünk.
Feldobom előre a 13-ast, hétvégén megyünk min 150km-t aztán majd kiderül.
Tesztnek jó lesz.
Kipuff témában annyit jegyeznék meg, hogy nekem a Leo-Vince-vel alul sokkal nyomatékosabb mint a gyárival, sokkal könnyeben jön fel az orra, mondhatom "ideg betegebb" is.
Eddig a gyári áttétéllel nyomtam, de azokon a helyeken ahol mi motorozunk szinte nem is használok 5.-et, söt sok helyen még 4.-et sem.
Kvázi a gyári áttétel hosszú.
Tudjuk, hogy a DR-Z (bármennyire is szeretjük) alsó tartományban nem egy vad ló.
Megpróbálom kitalálni az arany középutat az áttétellel, aztán beledobom a Dyno-t.
Szerintem úgy vadállat lesz.
Szilvi, te Lakitelken melyik fokozatot használtad a LEGTÖBBET?
Szerintem jó lesz, de majd vasárnap beszámolok.
akkor tuti nem tünik el
És Te?
én 15/47-et használok szerintem jó, bár én síksági parasztgyerek vagyok nemtom milyen lenne hegyen-völgyön!
Supermotoba pedig 15/44-et. Van egy plusz tiszta új 41-es fogaskerekem is. azzal vajon mit tudna...
de van amikor még ez is túl nagy 15/46
pl:hosszab földutakon 10-20km
Magas fordulaton ugyan olyan, de jobban húz.
Az én motoros "tudásom", és szokásaimhoz nem kell a nagy végsebesség.
Azt szeretném összehozni, hogy a lehető legerősebb legyen, de ne forgassam szét, ha hosszabb endurózásra megyünk.
Feldobom előre a 13-ast, hétvégén megyünk min 150km-t aztán majd kiderül.
Tesztnek jó lesz.
Kipuff témában annyit jegyeznék meg, hogy nekem a Leo-Vince-vel alul sokkal nyomatékosabb mint a gyárival, sokkal könnyeben jön fel az orra, mondhatom "ideg betegebb" is.
Biztosan befolyásol a kipuff!
felül fogy el
nagyon birom a nagy nyomatékot kis fordulaton is
nem hagyott cserbe sose
Kvázi a gyári áttétel hosszú.
Tudjuk, hogy a DR-Z (bármennyire is szeretjük) alsó tartományban nem egy vad ló.
Megpróbálom kitalálni az arany középutat az áttétellel, aztán beledobom a Dyno-t.
Szerintem úgy vadállat lesz.
Szilvi, te Lakitelken melyik fokozatot használtad a LEGTÖBBET?
hát eléggé brutális lett
viszont végsebesség 70km/h