Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szabi mikor tudod feladni a gumikat?Csak tudjam h mikorra számítsak rájuk!
Én szintén. De ha nagy átlagot veszek mi olyan helyeken megyünk ahol 2-3-4 et használok, ezért rövidítek rajta.
Szerintem jó lesz, de majd vasárnap beszámolok.
és akkor nincs posta köldség
boritékba nem tudja feladni ajálva
akkor tuti nem tünik el
oké minden
jóvan oké,akkor megrendelem hozzám úgy jó ha van posta költség megfellezük lehet ingyen van még nem tudom
bocs csak én most értem haza ,
az erőben 2-3 -as a pályán 3-4-es akkor ha jól számolok a legtöbbet a 3. fokozatot használtam


És Te?
Fogaskerékbe annyit tudok mondani:
én 15/47-et használok szerintem jó, bár én síksági parasztgyerek vagyok nemtom milyen lenne hegyen-völgyön!
Supermotoba pedig 15/44-et. Van egy plusz tiszta új 41-es fogaskerekem is. azzal vajon mit tudna...
kell köszönöm
Hi nincs valakinek egy fölösleges index?
nehéz jó fogaskereket választani,mert néha jó lenne hátra nagyobb
de van amikor még ez is túl nagy 15/46
pl:hosszab földutakon 10-20km
Plussz még lángol és durrog is.

Magas fordulaton ugyan olyan, de jobban húz.
Természetesen mint minden ez is relatív.
Az én motoros "tudásom", és szokásaimhoz nem kell a nagy végsebesség.
Azt szeretném összehozni, hogy a lehető legerősebb legyen, de ne forgassam szét, ha hosszabb endurózásra megyünk.
Feldobom előre a 13-ast, hétvégén megyünk min 150km-t aztán majd kiderül.
Tesztnek jó lesz.
És felső tartományban is erősebb?
Estét!

Kipuff témában annyit jegyeznék meg, hogy nekem a Leo-Vince-vel alul sokkal nyomatékosabb mint a gyárival, sokkal könnyeben jön fel az orra, mondhatom "ideg betegebb" is.

Biztosan befolyásol a kipuff!
persze az is közre játszik,most folytott kipuf van fent majd ezzel letesztelem milyen felül
az kipufogó függő nem? hogy alsó v. felső tartományban nyomatékosabb v. erősebb
alsó tartományban nem vadló nekem pont ott az
felül fogy el
nagyon birom a nagy nyomatékot kis fordulaton is
nem hagyott cserbe sose
az egyest
RMXen nem kellet
Eddig a gyári áttétéllel nyomtam, de azokon a helyeken ahol mi motorozunk szinte nem is használok 5.-et, söt sok helyen még 4.-et sem.
Kvázi a gyári áttétel hosszú.
Tudjuk, hogy a DR-Z (bármennyire is szeretjük) alsó tartományban nem egy vad ló.
Megpróbálom kitalálni az arany középutat az áttétellel, aztán beledobom a Dyno-t.
Szerintem úgy vadállat lesz.

Szilvi, te Lakitelken melyik fokozatot használtad a LEGTÖBBET?
52-es ahhoz már a lánc vezetőt is le kel venni?
az nagyon brutál lenne RMX250en megcsináltam 13/52esre annó gyári helyett
hát eléggé brutális lett
viszont végsebesség 70km/h