Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon szép!! ha DRZ-m lesz, az is hasonló lesz!
Ja a téliesítéshez:

Ajánlott úgy leállítani a motort hogy elzárod a benzincsapot és hagyod hogy elfogyjon a benya. Beindítgatni állítólag nem jó mert egy picit felmelegíted a motort majd úgyhagyod állni hetekig, a pára ameddig bejut ott lecsapódik és megjelenhet rozsdásodás.
drzkovi!

Köszi szépen. Ez elég jól hangzik. Az nem nagyon érdekel hogy más odaver-e vagy sem. A magam örömére motoroztam eddig is és a jövőben is ez a terv. A vizsgáztatás megoldahtó, hátsó lábtartó nem is elsődleges cél, de ártani nem árt.
Mennyi volt a kuplung és vezlánc csere? (kereskedésben vagy házilag cserélted?)
Ha eszedbe jut (vagy másnak) olyan amit érdemes tudni azt szívesen veszem :)
A vízpumpát egyébként azért írtam mert ilyen esetet kokrétan tulajtól hallottam hogy már másodjára cserél valami ezer forintos bizbaszt a vízpumpában. Azt mondta nyilván nem az ezres a bosszantó hanem hogy ki kell belezni a fél motort, hogy hozzáférjen....
Szerintem elég beinditani két hetente bár én minid 1-hetente szoktam.
Minek olaj a hengerbe a rozsda miatt?????
Én 2 és fél éve nyuzom nap mint nap nyáron ezzel járok melozni.
-Az olajra nagyon oda figyelek egy évben ugy kb 4-szer cserélem.
-Most cseréltem év végén kuplungot meg vez láncot és kértem nézzék meg a szelepet.
-Berugokart ugy tudom lehet rájuk rakni utolag is mert meg van a helye.
-Lábtartot is lehet rá szerelni de 1-ik sincs 2 személyre vizsgáztatva.
-Én nagyon szeretem de van a haveromnak egy wr450-es és mindig meg ver kicsit idegesit pedig papirforma szerint lóerö közel annyi meg a súy is.De neki már volt vizpumpa problémálya nekem meg még semmi neki melegen nehezen indul nekem meg pöcre mindig!!!!
Ti valami különlegset csináltok a teleltetés alatt? tesztek olajat a hengerbe vagy ilyesmi? Bakra felteszitek?
Én nem nagyon akarok vele semmi különöset csinálni,mert ki tudja,ha csak ennyire lesz kemény tél akkor tövábbra is megyek motorozni...
Szépen lemostam,szilikonoztam,olajoztam, azt tervezem ha nem már nagyon hideg lesz és gyáva leszek kimenni akkor beindítom és járatom pár percet legalább kéthetente...
Szerintetek az elég ?
Sziasztok!

A napokban bukkantam a fórumra. Jövő tavasszal tervezek egy DRZ-E -t venni. Egy kétütemű endúróról váltanék a DRZ-re. Átolvastam a fórumot, de lenne pár kérdésem:
- Kb hány üzemóránként kell ellenőrizni, cserélni a fontosabb dolgokat? Gondolok itt szelepek, szelephézag, csapágyak, hajtókar, dugó... Ugyanezeket a kérdéseket feltettem a közelünkben lévő suzuki kereskedésben is de a srác hebegett habogott, a szerelő srác meg nem ért rá.
- Mik a gyenge pontja amire oda kell figyelni. Nem légszűrőre meg láncra, meg egyéb karbantartásra gondolok hanem típushíbákra. Mit tudom én, mondjuk a vízpumpa ilyen olyan alkatrésze hajlamos megadni magát ...stb, stb (Még soha nem figyeltem, de tényleg nincs rajta berugókar? Mondjuk nálam a berugókar alap egy terepmotornál, de nem ezen fog múlni)
- Olajat milyen időközönként kell benne cserélni?

Most hirtelen ennyi jutott eszembe, de biztos felmerül majd még...
Előre is köszönöm.

Ja igen. Utaslábtartó szerelhető rá? (A váz sértetlenségének megőrzése mellett :) )
Szerintem igen tényleg nagyon vezér!!!!!
Sziasztok,nekem egy drz S-m van engem nem zavar a súlya,nekem is volt RMX-m igaz, hogy csak 50ccm de Én azt is szerettem,bár az elektronikailag problémás volt. A DRZ-t viszont imádom, a gyári kormány kicsit alacsony,de azt könnyen orvosolni lehet...
nem rossz a vas. Én még sose szupermotóztam, tényleg olyan vezér, mint ahogy mongyák páran?
Sziasztok.
Én használom a motorom ami E supermotozni és terepezni is!!!!
Nekem nagyon bejön igaz meg van fuvokázva meg van benne egy dinojet tű.
Igy elég agresziv lett 3-bol gázra kerék persze a terepkerékkel supermotoval 44-es hátsó lánckerékkel 2-be gázra.
Nem nagyon hiszek a 100-nál valo 1 kerékben.
Én azért gondolkodom egy berúgókaron. Néha az sem árt
köszi wenci, valszínűleg így lesz. Szerintem jó a vas, mert önindítós, amit akkor értékelsz igazán, ha hullafáradtan rugdosnod kellene. Meg beindításkor nem dob ki egy kék pamacsot, mint sok ktm. Szelephangja sem jön.
Hát nézd.
Ha újat akarsz venni, már írtam, olcsóbb mint a többi.
Nem szervíz igényes.
Szép hangja van.
49le, terepre bőven elég.
119kiló, nem nehéz.
Jól néz ki, magas.
Egyesek szerint kényelmetlen, mert crossos ülése van. Én még nem vettem észre, hogy kényelmetlen lett volna, de ha annak találod, mész pár percig álva, és máris jó.
Szerintem próbálj egyet ki, és utánna döntsd el mit akarsz.
a magam részéről nem túlzottan érdekel, mi a frász van a ktm-mel. Egy endúrós brigádban veretek egyedüli 2T-vel, ami önmagában nem zavar. Teccik a DRZ, főleg talán hangilag, de tudja frász, megéri-e a beruházást. Lécci, ebben adjatok tippeket.
E-vel Supermotozni halálos lehet:D
Én is gondolkodtam már rajta.
A súly? Hát elég befolyásoló tényező, de betonon kevésbe mint terepen.
Hello!

Hasznos dolgokat tudtam meg tőletek, köszi.
A DRZ súlya mennyira hátráltató tényező?
Supermotozik valaki DRZ E -vel?
Nem értem a motorosok egy részét.
Miért kell cross motort egy enduro-hoz hasonlítani???
Nikk a haverodnak mond meg, hogy hasonlítsa össze a 450sx-et, meg az 1000es gixert.
Ugyanaz a hasolítási elv:D
Ha lehet enduro-t enduróhoz hasonlítson.
DE aztis elmondhatod neki, hogy ne a 950es Ktm-et a 400as Drzhez:D
Hát akkor mi???
Erdőben? Farönkök között? Mély árkokba?? Csapákba? Kajak nagy pocsojákba?
AKkor mi számít Nikk??
Gyorsaság?
:D
OK majd jól leb...szom a csávót. Igazából főképp az érdekel, hogy mennyire kell szervizelni egy ilyen vasat. Mert az erdőben mongyuk úgyse a lóerő számít elsősorban.
akkor a haverod annyit ért a motorozáshoz mint a csecsemő a beszédhez

450sx johogy jobb mint a drz...
szva skaccok!

Pillanatnyilag 250-es rmx-szel veretek enduróban, de érdekel középtávon a drz. Egy haverom aszongya, hogy sokkal jobb a ktm, mongyuk a 450 sx. Fogalmam sincs, azér" nézem a fórumot. Szerintetek?
Foxi--én a Husa-t sosem szóltam le, csak azt mondtam, hogy a Drz-t nem kell annyira szervizelni mint másik motort. AMi a láncot meg az oljat illeti, ellehet a gyári drz láncal is menni 5-6-7ezer kilómétereket. EZ gyilkolás kérdése. Ugyanígy az olaj is, ha normálisan bevan jártva a motor, nem eszi az olajat nagyon.
Meg másik, hogy ez Drz-s, Dr-es fórum, akkor nem fogom dícsérni a Husát itt. Annak is boztos van fóruma, ott azt dícsérik, itt a Drz-t. Mellesleg nekem egyik motorral sincs semmi bajom, ne értsd félre. Boldog lennék ha Husam lenne, de mivel Drz-m van ezért azt dícsérem. Tudod-Kinek a pap, kinek a papné
Nekem is DRZ-m van, és amit elmondtál hellyel közzel igaz is róla. Viszont cserébe azért hogy nem kell halálba szervízelni sztem elég gyenge. Jó az amúgy mert megy ha akarod de aki már ült husabergen vagy ktm-en az érzi hogy miaz amiben gyenge. Szal a husa drága megvenni meg elég sokat is kell bütykölni, de egy nyarat végig lehet vele motorozni, olyan 7-8ezer km-t hogy csak olajat kell benne cserélni meg szűrőt... Télen meg fel kell újíttatni kicsit, szelepek, meg dugó, hüvely( mert ugye ezekben nem a hengerrészt kell cserélni csak a hüvelyt) no meg csapágyak. És ez köbö 55rongy. Plusz a gumi, meg egy láncszett, de ezt minden motor elkéri a hengerrészén kívűl. A husa nem szegény ember motorja elismerem, de nem kerül nagyságrendekkel többe a tévhittel ellentétben. Főleg ha nem crossendurózol vele...
Szal ha teheted sztem ne nyilatkozz hallott dolgok alapján róla(mert az alapján ha nem ajánlod senkinek az szegényes tudásról árulkodik), inkább próbálj ki egyet és utána értékeld.
De a DRZ éppen nem rossz motor...
A Drz amúgy azért nagyon elterjedt, mert olcsóbb mint a többi márka. Viszont nem az, hogy jobb is, de a szervizelése tényleg nem jelenthet senkinek gondot. Szinte alig kell szervizelni a többi motorhoz képest.
Én ajánlom, nem csak azért mert nekem is ez van, hanem azért mert már 1 éve akartam ilyet., és engem meggyőzőtt. Győzze meg önt is:D