Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát igen,a vízszintes két lámpás undorító!Akkor látom érted hogy nekem is miért a gyári kipu van a gépen
Amit utoljára linkeltem be képet,na nekem az tetszik!
De ahogy látom mi vagyunk itt a legcsóróbbak,mert mindenki DRZ-Evel meg SM-el nyomja!
Én is elfogadnék egyet! Kíváncsi lennék hogy viszonyulok ahhoz a mínusz majdnem 70-kilóhoz
Hát ja, de nehogy már egy 1hengeres 600asnak ne legyen hangaj , de amúgy jól jön hogy hangtalan, mert se papír a mocihoz, se jogsi sajnos, úgyhogy nem nagyon kéne feltűnösködni. Hát pont az nem tetszik amit linkelt a vizszintes két lámpás, dehát ízlések és pofonok én ilyesmire gondoltam, persze más színben----
Amúgy olyan 250-270 körül lesz, még nem állapodtunk meg pontosan.
gerle, miért nem jó nehéz terepre???
Ne viccelj.
Nekem is az van, E-s K7es, és IGENIS jó nehéz terepre.
Én nagyon szeretem, szeretek vele menni nehéz terepen.
Sziasztok arra szeretnélek megkérni titeket ha vki tud Suzuki DRZ 400-as supermotot ELADÓT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aZT KÉREM ITT JELEZZE


kÖSZÖNÖM
szerintem vegyél egy E-s verziot az alá egy motyo szett meg egy tuning rendszer és lesz egy zsirverdád de szerintem semmi féle képpen ne szupermotorobl csinálj endurot hanem forditva
Nekem tetszik a dupla kerek lámpa!
Hangtalan a kipufogó?Néha előnyös is lehet az!Erdő-Erdész!Érted gondolom az összefüggést!
Amit a gyári kipufogó folyt,az meg szerintem nem lehet tul sok,de te tudod!
Én ugy csináltam kicsit hangosabbra hogy a tömítést egy kicsit megbütyköltem az illesztésnél!
Így ha akarom hangosabb!
Kerek lámpás fejidom miért csunya?Bár van belőle csunyácska is az tuti..2.kép
De vannak jó kocka lámpások,szó se róla!
Árát amugy megkérdezhetem hogy mennyi lesz?
aha...értem:-)
igazábol ilyen...mindenféle használatra lesz...utcai őrültködés...néha kétszemélyes hosszabb ut...terepezés...endurózás...crossozás...

Irtad hogy nem nehéz terepre....dehát a rm crossgép telója van benne...az E-s ben pedig egy lágyabb endurozásra kitalált teló....akkor most hogy is van ez?
Meg hallottam/olvastam olyanokat is hogy...egy kis bütyköléssel fel lehet nyomni 50pacira...föleg ha rádobok egy plusz kipufogorendszert is...és akkor minnyá bivajabb lesz....vagy ez igy nem teljesen igaz?

Melyik lehet a jobb megoldás....veszek egy sm-et...gyári tuning...kipufogo...enduro szett...?
Vagy E-s....és hozzá egy supermoto szett?
de nem csak turázni jo.... jo az mindenre csak nem nehéz terepre
túrázni jo de ha szeretnéd hogy nyomatékosabb és erösebb mocid legyen akkor E t vennék é plusz egy sm szettet...de ez az én véleményem vagy egy huskvarna smr 450/ smr 510
Február vége felé ha minden jól megy megveszem. Nem rendszámos. A kmórát mindenképpen fenthagynám, mást lepucolnék, de fejidomot azt egy másikat szeretnék rá, de lámpásat mindnképpen, csak nem dupla kerek, mert az nekem idiótán néz ki. Csak annyira hangtalan a kipuffja, robogót előbb lehet meghallani...
Hali!


Szóval 1-2 hónap és drz tulaj leszek...a K7-es DRZ400SM-et néztem ki magamnak...
Akinek ilyen van légyszi dobjon pár tapasztalatot a mociról...
Két személlyes viszonylag kényelmes? Hosszabb távra (150-200km) alkalmas?
Persze főleg az én szórakozásomra lesz de a barátnőm is nagy motoros és sajna ezt is bele kell kalkulálnom...
A felni oldalán oké hogy ott a szám,de attól még a blokk nem biztos hogy akkori,nem?
Bár gondolom az eltérő váz miatt nem nagyon tehettek bele sokkal ujabbat vagy régebbit!
Köszi Nekem nem tetszett a piros,majd ha kész lesz teszek fel róla képet(tiszta fekete-fehér lesz)
A hátsó kapaszkodót nagyon megbántam hogy leszedtem...Mindíg ott akarom emelgetni a motort ha van valami,meg ha viszel valakit jobb ha nem a nyakadban lóg hanem azt fogja!Meg néz valami jól ki nélküle a sárhányó!Ha forgalmis a gép akkor hagynám az indexeket,meg a rendszámtartót,dudát stb,ha nem akkor kapnám le őket még mielőtt egy fa szedi le!
Nekem tetszik a kék szín és jó a festése is szerintem!
A helyedben viszont egy használt UFO fejidomot vennék ha olcsón akarsz kijönni,meg egy Honda hátsó sárvédőt!Asszem az XR-é nagyjából jó rá!
A világítást én meghagynám,mert nekem már tett jó szolgálatot mikor bennt ragadtam az erdőben
A kilóméter óra meg hát jó már csak a látvány miatt is 140-nél
Mikor veszed meg?
sziasztok.csak annyit szeretnék hozzászólni az egészhez hogy Markó istván azthiszem 2004?-ben drz 400E-vel lett enduro magyar bajnok de talán endurocross is!gyári telóval albert 50.000Ft-os dobbal!persze nem a legjobb motor biztosan de ezzel is lehet ha tud valaki,ha meg nem akkor tökmindegy minek próbálja húzni a szarvát.egyébként jövőre jön ki a suzuki drz450 ami az rmz450-re épül!!!szerintem kemény lesz mint az új kawa klx450r!!
Sziasztok! nekem egy olyan kérdésem lenne hogy van valakinek tapasztalata DR 350-essel? És jól tudom azt lehet Akorl jogsival vezetni?
sztem vedd le róla az indexet, rakj rá egy polisport vagy akármilyen fejidomot, egyél rá másik kézvédőt, vagy ne legyen rajta,mert ez igy nagyon ocsmány már bocsi.esetleg szed le a hácsó lábtartót,de az lehet hasznos lehet,ha vinni kell valakit.rendszámos? ja meg szedd le rola a rendszámtartót, a hátsó lámpát, uj sárhányó nem kell,d e ha nagyon akarsz akkor vehecc valami ujabat,mert ez nagyon lelog, de nem vészes, az xt-nken jobban lelóg.jah akkor még talán a dudát is,meg km órát, indexkapcsolot,elakadásjelzőt, meg amik a kormányon vannak fölös kütyüket
sztem
nézd meg a felni oldalán található számot, ugy tudom hogyha télleg 98 as,akkor a 97 nek kell bennelennie
sziasztok

egy kis segitségre lenne szükségem:
venni akarok egy 125 ös DR - t csak nem tudom mi alapján tudnám megállapitani hogy a motor tényleg 1998as mint ahogy irták!!! Segitenétek ebben?? Mert ahogy elnézegettem a 4,5 évvel fiatalabb DR ek is ugyanúgy néznek ki!! Motorszám vagy valami alapján meg lehet mondani az évjáratot?????

kösszze
Oks! Viszont tetszik a DR-ed! 650es és piros! Kék nem tetszik annyira. Bent van a profilomban amelyiket megveszem. Gondoltam rakok majd rá másik kockalámpás fejidomot, ez a gyári nem tetszik, meg leszedem a felesleges cuccokat róla(index, duda, visszapillantó... csomagtartó-bár ez jó ha van ha sárba süllyedt -) Gondolkodtam a sárvédőt is normálisabbra cserélni,ha lehet.
Benzinbe olajat? Hát azt azért nem rakok.
Nekem is Castrol van most benne!2 litert ír hogy annyi kell bele,viszont én 3 litert vettem,mert
kicsivel több mint 2 litert töltöttem bele és ami marad az jó utántöltögetni!
Gyárilag 10W-40-es van neki írva,viszont a motor szerelőm azt ajánlotta hogy 15-öst tegyünk bele
mivel régebbi a motor és így jobb lesz neki a kenése!
Sőt,kis mennyiséget még a benzinhez is szoktam önteni!
Ha régen volt cserélve az olaj akkor jól jársz ha veszel bele tisztítót és előtte azt töltöd bele!
5-10 percet kell finoman menni a motorral,hogy "lemarja" a régi olajat azt lehet cserélni!
Bár ez saját vélemény,nem tudom ki hogyan szokta!
Hát én is remélem. Haveromé és már ki is próbáltam. Hallásra tökéletes, de majd kiderül. Amúgy milyen olajat használsz bele? Castrol act evo 4T-t néztem 10W-40es. Mennyi kell bele?
Hát ha a gyári fényezés sincs megkopva.....az nem semmi!Óvhatták nagyon a gépet!
De azért nézd meg a blokkot is,ne a képről ítéld meg!
Remélem jól jársz majd vele!
Köszi az infókat! Valszeg akor 600as lesz. Azt 2keréken is haza tudom hozni, meg tip-top! Hajszálkarcolás mentes a gyári fényezése is! Remélem a blokja is olyan lesz, mint kívülről!
Tessék egy kép a 650-esről,döntsd el a különbségeket