Te aki elöttem tökörésztél mi rémlene?
Értetlen egy ember ez a HELLES!
Meg montam neki,hogy nincs fékem és ő ráérősen "motorozik" elöttem!
Persze,hogy kiabálok a sisakból kifelé!
Na ja! Ezt is csak az veszi észre aki a hátam mögött megy!
-és kérném,hogy a YAMAHA márkanevet nagybetűvel írni mert a magyar helyesírás ezt követeli meg (szabály)!
De ezaz h ez nem SM hanem S és most volt elöször sm-mé alakítva a nyáron...viszont amikor enduróként hajtom,akkor nem eszi annyira...Másoktól meg azt hallottam, hogy igenis olajfüggő, hogy mennyire zabálja az olajat és h nagy egyhengereseknél ezen nem kell csodálkozni...Ezt komoly motorszerelő mondta,aki a Pannonia-ringen is a szaki
Igen, az baj.
Ha ekkora az olajfogyasztás, már hiába váltasz más olajra, ezek után csak rosszabb lesz. Jön majd az, hogy néha füstöl, főleg ha sokat jár alapjáraton, majd pedig egyre szarabbul indul. A végén csak úgy tudod elindítani, hogy gázt adsz neki, még szivatóval is. Természetesen az olajfogyasztásod csak emelkedni fog.
Megoldás: Minimum dugattyú és dugattyúgyűrűk cseréje. De meg kell mérni a hengert is, mert elképzelhető, hogy az is már a határérték fölé kopott.
Szelepszárszimeringnél is mehet el olaj, de ha látnád milyen vékony a szelepszár, ezáltal a szimmering közepe, egyértelmű hogy nem tud ennyi olajat ott elnyomni.
És mindez, amit leírtam, előfordul egy 12.000km-ert futott DRZ-nél. Mert hiába SM, nem 120-130 tartós sebességre találták ki. Bírja a magas fordulatot, de csak rövid ideig.
Erre magyarázat az, hogy az endurósoknál ez a probléma nagyon ritka. Mivel ritka az a tökös endurós aki 120-al tolja az erdőbe
most fogok rendelni olajat, szal akkor lehet veszek 10w-set meg 20wset is ...