Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi az infót. Akkor melyik állást kell használni igazából, ha menni akarok? Lehet, hogy hülye a kérdés, de józan paraszti ésszel úgy gondolom, hogy PRI. ON állásban néha fullad, ha visszaengedem a gázt, vagy alacsony fordulaton megyek.
Ha vákumos a benzincsapod akkor a Pri. állásban vákum nélkül átfolyik a benya.Ha On vagy Res. akkor csak vákummal(járó motorral) folyik.
Jók a fotók
A következő futam 25-én Lajosmizsén lesz?
Mit kell tudni a futamról? Időben mennyi? 2 óra? Vagy hány kör? Nevezési költség? Egyéb...? Kösz az infókat.
Eladó a szöcske ha valakit érdekel!
Akrapovic full titán rendszer,fém fékcsö,renthal kormány,féklámpa,+idomok,kuplunrásegítő,polisport kézvédő nagyon erös motor.
06306195433 690000,-huf az ára.
Egy másik motort szeretnék venni csak abban az esetben eladó ha az meg van még az eladáskor. Hitelmentes azonnal vihető 2010.06ig vizsga!
Nagyon jó fotók. Köszönet az alkotóknak...
23.-a az ünnep nem hiszem, hogy azon a napon lenne!

Utánajárok de tudomásom szerint 25-e ez kb 99% szervezkedj nyugodtan 25.-ére
de addig is csemegézettek DRZ futam képei nagyon jók

ja és remélem hogy Majsán is ilyen szoros lesz a verseny
Benzincsap őrület:
Tegnap egy kicsit fulladt a motorom, ezért levettem a benzincsövet, hogy megnézzem, van-e szennyeződés, stb. És csak most jöttem rá, hogy a japók átvertek... A benzincsap a PRI állásban van nyitva, ON állásban zárva, és a RES a tartalék. Két éve járok elzárt benzincsappal.... ááááááááááááá Fel sem merült bennem, hogy az ON tulképp OFF. Más tapasztalt-e hasonló problémát 2007-es évjáratnál?
Ismerős a helyzet, két napja mentem kb. 60 km-t, főleg terepen, és a második felében éreztem, hogy kezdek fáradni. Volt majdnem két bukta. Ilyenkor visszaveszek a tempóból, és igyekszem egyben hazaérni.... Mikor megvettem anno a KTM 520-asom, mindjárt másnap olyat dörgöltem vele, hogy majdnem a térdem törött el. Három hét sántítás... Vissza is akartam vinni a mocit a kereskedőnek, de a haverok lebeszéltek.... Jó a videód!
Nekem a T.Robi 23.-át mondott.
Utánajárnál, fontos lenne, mert úgy szervezkedek.
láttam a videókat
nadrág
nem mindig megy 1formán az embernek
föleg ha fáradt
pl szombaton estem keltem én is
pedig ismerem a pályát mind a tenyerem
Ma nagyon szarul ment, keveset aludtam és dekoncentrált voltam.
Ki is égett a nadrágom:
Videó
hát igen a súly az nem kevés
de ha a motor nem lehet könnyeb
akkor majd én 73vagyok csak
én motorom teletankolva kb 145kg
néha érezhetö is
de már+szoktam
ezt az 1huzamban sokáig motorozást kipróbálom majd én is
Megvolt
csak mindig ugy olvasom a fórumot hogy megkeresem az utolsot amit olvastam és sorba
Megint levagyok maradva,szokás szerint,milyen verseny lesz majsán?
Köszi Gaben!mondjuk a te motorod 10 -15kg-mal nehezebb. Nem elhanyagolandó. Ezzel is lehet küzdeni.(E) nem még azzal,
Át kell esni azon a holtponton ahol beszarsz a fájdalomtól.
Utána addig húzod neki amíg csak akarod. Igaz este utána ,nem szoktam tudni elaludni. Energiarotty. Láttad a képeken nem vagyok vékony gyerek. 21 kg-ot fogytam május óta. most 123 vagyok. 32 fok p.halma meg ilyenek.
Meg nálam az jött be, hogy megfigyeltem hol tudok pihenni, kanyarban vagy lassításkor. sok energiát meg lehet takarítani.
Köszi az megerőltetést !
Remélem sikerülni fog.
Nemhiszem hogy eladom .
Énis azt akartam de nemvolt
nézz vissza
felrakta a képeket róla
Castrol nem volt se a Hondánál se az olajdiszkontba ... olajdiszikontba ezt ajánlották ... hát nemtudom
Jó lenne az is ! Nekd is köszi !
Köszi !
Érdeklődni: 06-30/542-46-43
szerintem a telszámot nem véletlenül irta ide
gondolom nem sürün nézi a fórumot