Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

msnen inkább, nem küldi el, túl nagy a fájl... de ha beirod googleba hogy drz 400 service manual akkor kidob párat amit le tudsz szedni! én is onnan szedtem ezeket próbáld.gif" align=absmiddle>
hánykolodik
Nemtom pontosan... 10 után értem haza az tuti, majd mesélek személyesen
probáltam ellopni a kollégám motorját
Na látod, akkor ez a különbség közöttünk
Tudsz még aludni a szombat miatt
hello

eltudnád küldeni nekem a manuat erre a címre : energieee@freemail.hu

egyik ismerősömnek lenne rá szüksége.

köszi
felvettelek msnre inkább, nem megy át mailba vmiért, óriás fájlba sem...
laza talajra kemény gumi kell
szerintem
puha gumi kemény talajra
shortruckba is puha gumikkal mennek a döngölt ovál pályán
hééé, nekem is UGJ a rendszámom
A telónál lévő tud szerintem
Hali,
1. Ha löksz egy emil címet, akkor átküldöm neked. Full verzió (szerelői), sajnos angolul van, de ha van konkrét kérdésed (és nem tudsz angolul), akkor tedd fel ide, igyekszem segíteni.
2. Olajszint (végre én is kiderítettem): hideg motort beindítod - 3 percig hagyod alapjáraton pötyögni - leállítod - 1-2 percig hagyod állni - olajpálca kivesz + megtöröl - visszacsavarás nélkül belenyomod, majd kiveszed - a szintnek a volt márkaszervizes srác szerint a nívó felső részénél kell lennie. Azt mondja, hogy a gyári feltöltési értékek nem mindig 100% pontosak, tehát annyi olajat tölts bele, hogy a fenti módszerrel a nívó felső jelzésénél legyen a szint.
3. Olajakról rengeteg szó esett, nézd vissza a fórumot, de pl. a Silkolene-t általában mindenki dícséri, de tesztelni kell különféle olajakat, hogy mi jön be. Nekem pl. a full synt híg löttyök nem nagyon jönnek be, csipegeti. A fél synt vagy ásványi jó minőségű olajakat tartósabbnak találtam eddig. Előírt márka nincs, viszkozitás 10W 40 vagy 50 legyen.
4. Izzó ügyben nem tudok hozzászólni, még nem égett ki
Remélem tudtam segíteni.
üdv és jó drz-zést!
Danez
Sziasztok!

Valaki használ,használt Motul 5100 10W-40-es olajat?
Vélemény?
Köszönöm!
Drz07! Olyan gumim van nekem is. Mint a radír. Ez a gumi elvileg laza talajra van. Ha beton meg szikla meg ilyenekre kell akkor a sárga csíkost vedd legközelebb. Az jobban bírja. Vagy nekem még ami bejött az a Bull volt. Sárban az mintha betonon mennél. Mitas a porban nagyon zsír!
Nagyon szépen köszi a segítséget. Igen , remélem bejön. Mindig akad valami meglepetés. A mi van a himbánál egy tagban a 3 tűgörgő ,szett , az lett cserélve.(prox) Persellyel tűgörgővel , felzsírozva, mindennel együtt. Ami nem lett: a villa elején a 2 csapágy ,ami kapcsolódik a vázhoz. meg a telónál ami van. azt még nem néztük. olyan lehet hogy maga a teló kottyanna?mondjuk rúgó utánfeszítés? ez baromság mi?pedig a teló aljától jön a hang.na köszi Bundesz!
Sziasztok. Nem tudja valaki,hogy hol lehet drz-be karburátor tűszelepet kapni ? S.O.S.
Hello
Ne haraguddj nem tudok sokat hozzátenni csak azt akarom mondani,látom k5 ös dr-z d van régebben rengetegszer esett szó a csavarok beragasztásáról a gyújtásnál hogy ne darállja le,nem akarok okoskodónak tünni csak megemlítettem amugy gratula a géphez és majd egyszer lehet összefutunk valamerre
Üdv:
Dave
mindjárt küldöm csak szarakodik a mailom
hurrá
Helló!
Látni kéne hogy hol kottyan.A kis tűgörgőt is cserélted?
Én lesszettem a tankot idomokat kipufogót szinte mindent.A segédváz közepét kimérni.Motort rögzíted (kikötöd) csörlővel vagy vascsővel helyreigazítod. Remélem tudtam segíteni.
nem volt akkor valami elözékeny vagy pont igen az volt a baj gratulálok ,
igen!
szombat oké még nektek