msnen inkább, nem küldi el, túl nagy a fájl... de ha beirod googleba hogy drz 400 service manual akkor kidob párat amit le tudsz szedni! én is onnan szedtem ezeket próbáld.gif" align=absmiddle>
Hali,
1. Ha löksz egy emil címet, akkor átküldöm neked. Full verzió (szerelői), sajnos angolul van, de ha van konkrét kérdésed (és nem tudsz angolul), akkor tedd fel ide, igyekszem segíteni.
2. Olajszint (végre én is kiderítettem): hideg motort beindítod - 3 percig hagyod alapjáraton pötyögni - leállítod - 1-2 percig hagyod állni - olajpálca kivesz + megtöröl - visszacsavarás nélkül belenyomod, majd kiveszed - a szintnek a volt márkaszervizes srác szerint a nívó felső részénél kell lennie. Azt mondja, hogy a gyári feltöltési értékek nem mindig 100% pontosak, tehát annyi olajat tölts bele, hogy a fenti módszerrel a nívó felső jelzésénél legyen a szint.
3. Olajakról rengeteg szó esett, nézd vissza a fórumot, de pl. a Silkolene-t általában mindenki dícséri, de tesztelni kell különféle olajakat, hogy mi jön be. Nekem pl. a full synt híg löttyök nem nagyon jönnek be, csipegeti. A fél synt vagy ásványi jó minőségű olajakat tartósabbnak találtam eddig. Előírt márka nincs, viszkozitás 10W 40 vagy 50 legyen.
4. Izzó ügyben nem tudok hozzászólni, még nem égett ki
Remélem tudtam segíteni.
üdv és jó drz-zést!
Danez
Drz07! Olyan gumim van nekem is. Mint a radír. Ez a gumi elvileg laza talajra van. Ha beton meg szikla meg ilyenekre kell akkor a sárga csíkost vedd legközelebb. Az jobban bírja. Vagy nekem még ami bejött az a Bull volt. Sárban az mintha betonon mennél. Mitas a porban nagyon zsír!
Nagyon szépen köszi a segítséget. Igen , remélem bejön. Mindig akad valami meglepetés. A mi van a himbánál egy tagban a 3 tűgörgő ,szett , az lett cserélve.(prox) Persellyel tűgörgővel , felzsírozva, mindennel együtt. Ami nem lett: a villa elején a 2 csapágy ,ami kapcsolódik a vázhoz. meg a telónál ami van. azt még nem néztük. olyan lehet hogy maga a teló kottyanna?mondjuk rúgó utánfeszítés? ez baromság mi?pedig a teló aljától jön a hang.na köszi Bundesz!
Hello
Ne haraguddj nem tudok sokat hozzátenni csak azt akarom mondani,látom k5 ös dr-z d van régebben rengetegszer esett szó a csavarok beragasztásáról a gyújtásnál hogy ne darállja le,nem akarok okoskodónak tünni csak megemlítettem amugy gratula a géphez és majd egyszer lehet összefutunk valamerre
Üdv:
Dave
Helló!
Látni kéne hogy hol kottyan.A kis tűgörgőt is cserélted?
Én lesszettem a tankot idomokat kipufogót szinte mindent.A segédváz közepét kimérni.Motort rögzíted (kikötöd) csörlővel vagy vascsővel helyreigazítod. Remélem tudtam segíteni.
eltudnád küldeni nekem a manuat erre a címre : energieee@freemail.hu
egyik ismerősömnek lenne rá szüksége.
köszi
szerintem
puha gumi kemény talajra
shortruckba is puha gumikkal mennek a döngölt ovál pályán
1. Ha löksz egy emil címet, akkor átküldöm neked. Full verzió (szerelői), sajnos angolul van, de ha van konkrét kérdésed (és nem tudsz angolul), akkor tedd fel ide, igyekszem segíteni.
2. Olajszint (végre én is kiderítettem): hideg motort beindítod - 3 percig hagyod alapjáraton pötyögni - leállítod - 1-2 percig hagyod állni - olajpálca kivesz + megtöröl - visszacsavarás nélkül belenyomod, majd kiveszed - a szintnek a volt márkaszervizes srác szerint a nívó felső részénél kell lennie. Azt mondja, hogy a gyári feltöltési értékek nem mindig 100% pontosak, tehát annyi olajat tölts bele, hogy a fenti módszerrel a nívó felső jelzésénél legyen a szint.
3. Olajakról rengeteg szó esett, nézd vissza a fórumot, de pl. a Silkolene-t általában mindenki dícséri, de tesztelni kell különféle olajakat, hogy mi jön be. Nekem pl. a full synt híg löttyök nem nagyon jönnek be, csipegeti. A fél synt vagy ásványi jó minőségű olajakat tartósabbnak találtam eddig. Előírt márka nincs, viszkozitás 10W 40 vagy 50 legyen.
4. Izzó ügyben nem tudok hozzászólni, még nem égett ki
Remélem tudtam segíteni.
üdv és jó drz-zést!
Danez
Valaki használ,használt Motul 5100 10W-40-es olajat?
Vélemény?
Köszönöm!
Ne haraguddj nem tudok sokat hozzátenni csak azt akarom mondani,látom k5 ös dr-z d van régebben rengetegszer esett szó a csavarok beragasztásáról a gyújtásnál hogy ne darállja le,nem akarok okoskodónak tünni csak megemlítettem amugy gratula a géphez és majd egyszer lehet összefutunk valamerre
Üdv:
Dave
Látni kéne hogy hol kottyan.A kis tűgörgőt is cserélted?
Én lesszettem a tankot idomokat kipufogót szinte mindent.A segédváz közepét kimérni.Motort rögzíted (kikötöd) csörlővel vagy vascsővel helyreigazítod. Remélem tudtam segíteni.