tempó nemlényeg legalább jönek kiseb mocok is a falból ha úgyvan
meg am is inkább beszélgetni meg próbálgatni egymás gépét ha benne vagy nem is tudom majd kitalálunk valamit hogy merre mennyünk oszt csókolom
kis túra szlovákba vagy a pusztafalusi hegyekben valamerre
Kicsit faragtam az adatlapomon + tettem fel pár képet, hogy ne legyek annyira nevemsenki anonim, de sajna kutyás képet nem találtam. Lesz egy hasonló kompozíció: DRZ + kutya + gazdi
Szevasz Küri,
Most nézem a képeidet, ugyanilyen kutyám van, csak kicsit nagyobb. Kidobva találtam egy hónapos korában, de nem bántam meg... olyan mint a DRZ: megbízható, hálás és keveset fogyaszt
Szia,
Kösz az infót, egyelőre nem esedékes a csere, de ha igen, akkor kipróbálok egy X-gyűrűset.
Üdv és használjátok ki még a mai és a holnapi napot, mert a hírek szerint hétvégétől itt a hidegebb és esősebb idő!
Hali!
Ne aggódj a lánc miatt! 8000-nél még tuti bírja. Nekem 12000 van a gyáriban és én sem látok semmi kopást még a lánckerekeken sem, pedig rángatom rendesen, meg kapja a motorféket is. Itt olvastam a fórumon, hogy valaki 19000-nél cserélte de még az sem volt rossz állapotban. Mondjuk én most a télen tervezem, hogy kap egy újat, mert megérdemli. Én is úgy tudom, hogy az X gyűrűsek jobbak, úgyhogy én is azt fogok venni.
Köszönöm a felhomályosítást. Egyébként szerintetek az X-gyűrűs tényleg jobb? A masinámban most lesz 8 ezer, és még semmi kopás nyomát nem látom a gyári láncszetten. Na jó, csak száraz időben használom, sarat nagyon ritkán látott....
Az előfeszítő anyát tekerd lejjebb. Ennek van egy határa, nekem asszem kb. 5 cm-t tudtak emelni rajta a szakik (S-nél állítólag le kell venni a karbit is, hogy hozzáférjenek, E-nél nem tudom, de gondolom). A villának van egy max. kirugózási állása, ennél kijjebb nem tudod állítani, bár az előfeszítő anya elvileg még engedné. Az optimális beállításban (nyomó - húzó csillapítás) nem tudok segíteni, és is csak sorozatos teszteléssel és állítgatással tudtam belőni egy nagyjából jó értéket, de sokan mondják, hogy a DRZ hátsó rugózását jól belőni nem kis mutatvány.... Függ attól, hogy köves, kemény földes, homokos terepen vagy aszfalton mész, ill. hány kg vagy. Ennél sokkal bölcsebbeket nem tudok mondani, így is megerőltettem magam
jövöhét jég korszak
gyere LUKE
majd msnen elmondom
úgy is akarok mást is mondani
meg am is inkább beszélgetni meg próbálgatni egymás gépét ha benne vagy nem is tudom majd kitalálunk valamit hogy merre mennyünk oszt csókolom
kis túra szlovákba vagy a pusztafalusi hegyekben valamerre
Ebben igazad van:) tényleg megbízható, hálás, és valóban keveset fogyaszt:) Mostmár az enyém is nagyobb, mint a képen. Most másfél éves
Most nézem a képeidet, ugyanilyen kutyám van, csak kicsit nagyobb. Kidobva találtam egy hónapos korában, de nem bántam meg... olyan mint a DRZ: megbízható, hálás és keveset fogyaszt
Kösz az infót, egyelőre nem esedékes a csere, de ha igen, akkor kipróbálok egy X-gyűrűset.
Üdv és használjátok ki még a mai és a holnapi napot, mert a hírek szerint hétvégétől itt a hidegebb és esősebb idő!
Ne aggódj a lánc miatt! 8000-nél még tuti bírja. Nekem 12000 van a gyáriban és én sem látok semmi kopást még a lánckerekeken sem, pedig rángatom rendesen, meg kapja a motorféket is. Itt olvastam a fórumon, hogy valaki 19000-nél cserélte de még az sem volt rossz állapotban. Mondjuk én most a télen tervezem, hogy kap egy újat, mert megérdemli. Én is úgy tudom, hogy az X gyűrűsek jobbak, úgyhogy én is azt fogok venni.
Majd vigyázok vele
mulkorában 2000 ft volt