jóvan na
remélem nem fogunk
idöt jól bekell osztanunk szerintem aznap
mert nehogy ránksötétedjen hazafelé
nincs világitásom csak helyzetjelzöm
várom már
szevasztok, honnan és hánykor indul a szanki túra? lehet, hogy benevezek, ha úgy alakul mégis.... utánfutóval esetleg leviszem a vasat a start helyre, aztán adj neki
új fejlemények SZANKI túráról:
elvileg sütnek nekünk palacsintát is
szóval már ezért megéri jönnötök jövöhét szombaton
márk meg vmi teáról beszélt tegnap
szóval szomjan vagy éhen halni már nem fogunk a túra alatt
max eltévedni mind állat
Hát..majsáról lemaradtam. Azóta nem is néztem be a fórumba. Betemetett a munka. Most kezdem kikaparni magam alóla. Talán DRZ -kupa lakitelken összejön. Remélem idő is jó lesz hozzá....
Inkabb majd elviszem valami szakihoz, hogy lojje be a karbit, mert annyira nem vagom ezeket a dolgokat es nem akarom szetkapni... Szetszedni szet tudom hamar, csak osszerakni nem biztos
hát nekem BST33SS van, nemtudom a tied felépítése milyen. de ezen a képen a 4esel jelölt membrán miatt csinálta nekem. nézd meg hogy a tied nem-e sérült, talán az a baja nekedis
Szinte minden ok . Emeltem az alapjaraton, hogy konnyebben induljon melegen (3-4 rugas es megy). Lecsereltem az olajat, gyertyat (termeszetesen nem belevalo volt benne)....
Meg annyi van, hogy neha nem esik vissza a fordulat alapjaratra gazelvetelnel, ami nem tudom, hogy karbi beallitas, vagy gazbowden gond .
szia ami ki van rakva képeid között dr 250es azt nem véletlenül egerből vetted?mert az egyik cimborámé volt ő újítootta fel vázra szét volt szedve nála
köszi gykarpat, akkor nem veszek egyelőre új dugót és gyűrűket...
még mindig olaj ügy. Hidegindítás után 3 percig járatom, megnézem a nívót (1750 ml-t öntöttem bele) és az alsó szinten van. Ha teljesen üzemmeleg állapot után (most 25 km-t mentem) nézem, akkor meg a felső nívó felett van pár mm-rel a szint. Hol itt az igazság? Mi lenne a helyes olajszint szerintetek? Kösz a tippet.
remélem nem fogunk
idöt jól bekell osztanunk szerintem aznap
mert nehogy ránksötétedjen hazafelé
nincs világitásom csak helyzetjelzöm
várom már
idöpont rajtuk múlik igazából jó lenne a délelött 10óra kb szerintem
bundeszék meg kistarcsáról jönnek
(iceteja)
elvileg sütnek nekünk palacsintát is
szóval már ezért megéri jönnötök jövöhét szombaton
márk meg vmi teáról beszélt tegnap
szóval szomjan vagy éhen halni már nem fogunk a túra alatt
max eltévedni mind állat
Meg annyi van, hogy neha nem esik vissza a fordulat alapjaratra gazelvetelnel, ami nem tudom, hogy karbi beallitas, vagy gazbowden gond .
még mindig olaj ügy. Hidegindítás után 3 percig járatom, megnézem a nívót (1750 ml-t öntöttem bele) és az alsó szinten van. Ha teljesen üzemmeleg állapot után (most 25 km-t mentem) nézem, akkor meg a felső nívó felett van pár mm-rel a szint. Hol itt az igazság? Mi lenne a helyes olajszint szerintetek? Kösz a tippet.