ez meg mintha ugyanaz lenne link
fura, de te teljesen egyformanak neznek ki, vagy volt ilyen matricaju/ules/tank kiadas?
Ja es mindketton Gianelli matrica van a lengovillan... tobb, mint gyanus, de lehet tulragozom.
Motor: négyütemű, folyadékhűtéses, DOHC
Hengerűrtartalom: 449 cm³
Furat: 96.0 mm
Löket: 62.1 mm
Sűrítési arány: 11.6:1
Üzemanyag-ellátás: Keihin befecskendező
Kuplung: többtárcsás, olajfürdős
Indítás: önindító és berúgókar
Váltó: ötfokozatú
Váz: alumínium dupla bölcsőváz (öntött és sajtolt elemekből)
Első futómű: teljesen állítható, 47 mm-es Showa villák
Hátsó futómű: teljesen állítható Showa központi rugóstag
Villaszög: 29°18’
Utánfutás: 130 mm
Első gumiabroncs mérete: 80/100-21
Hátsó gumiabroncs mérete: 110/100-18
Tengelytáv: 1480 mm
Szabad magasság: 320 mm
Ülés magasság: 955 mm
Üzemanyagtartály: 6.2 liter
Menetkész tömeg: 123.5 kg
Mar csak egy dolog hianyzik, talalni egy normalis peldanyt nem a vilag vegen (Fehervartol max 100km) es nem horror aron (max 300)...hat nem egyszeru Ha valaki tud ilyenrol az legyszi szoljon
Koszi a javaslatokat, mindenkepp hasznosak es megerositettek a 350-ben. Par eve mar volt egy DR250-em, az egesz jo volt...most akkor lepek feljebb de csak 350ig...
Csak is a 350
könnyű, kezelhető, indítani is egyszerű, kényelmesnek is mondható és egyáltalán nem gyenge!
650 igaz nyomatékosabb, erősebb, de nagyon nehéz!
erdei utak, homok, akár sirató, a DR 350 megállja a helyét bárhol! nagyon jó kis motor! ez tapasztalat!
köszöntem ahogy illik,és ki fizetem
visszont nem találtam az ajándék sört
NINCS FÉLREBESZÉLÉS CSAK A GÁZ........
fura, de te teljesen egyformanak neznek ki, vagy volt ilyen matricaju/ules/tank kiadas?
Ja es mindketton Gianelli matrica van a lengovillan... tobb, mint gyanus, de lehet tulragozom.
Motor: négyütemű, folyadékhűtéses, DOHC
Hengerűrtartalom: 449 cm³
Furat: 96.0 mm
Löket: 62.1 mm
Sűrítési arány: 11.6:1
Üzemanyag-ellátás: Keihin befecskendező
Kuplung: többtárcsás, olajfürdős
Indítás: önindító és berúgókar
Váltó: ötfokozatú
Váz: alumínium dupla bölcsőváz (öntött és sajtolt elemekből)
Első futómű: teljesen állítható, 47 mm-es Showa villák
Hátsó futómű: teljesen állítható Showa központi rugóstag
Villaszög: 29°18’
Utánfutás: 130 mm
Első gumiabroncs mérete: 80/100-21
Hátsó gumiabroncs mérete: 110/100-18
Tengelytáv: 1480 mm
Szabad magasság: 320 mm
Ülés magasság: 955 mm
Üzemanyagtartály: 6.2 liter
Menetkész tömeg: 123.5 kg
vagy helyet cserélt az 53-sal? még a hétvégén 52-s Dunaföldvár fele ment jártam arra
1kémfotó
Kérlek benneteket, aki már utazott MALÉV-val töltse ki a kérdőívem!
Szakdogához kell és eléggé szorít az idő
http://www.kerdoivem.hu/kerdoi...
Naggggyon hálás lennék érte!
Üdv,
Lenne egy kérdésem!SM sárvédős E-re szeretnék rakni rajtszámtáblát!
Melyik a legkönnyebben feltákolható verzió:RM125-250-RMZ?
Vélemény?
első futam
második futam
képek
könnyű, kezelhető, indítani is egyszerű, kényelmesnek is mondható és egyáltalán nem gyenge!
650 igaz nyomatékosabb, erősebb, de nagyon nehéz!
erdei utak, homok, akár sirató, a DR 350 megállja a helyét bárhol! nagyon jó kis motor! ez tapasztalat!