Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aztán tavaszi első terv.
Az megvan mikor a csesztregi bandittalira 4en erkeztunk motorral es masnap a szloven erdobe tettunk nemi kiterot lavamund fele?
Kalte Kuchl ele tamaszd le a csirkelabat!
Ja, nekem is 50 körül van a láncban, 24nél dobtam el a gyárit, pedig azt még kentem is, és húzni sem mertem :D
A dzsuvázás nekem is jól megy, most kb két ujjnyi sáros cucc szárad rajta.
Hát szééép :D
Nade nekem villantos fagyizomotorom van.
Sziasztok
Volt 1 kis időm kezdtem a tavaszi felkészítést
fékbetétek cseréi féknyergek tisztítása+ csapágyak tisztítása zsírozása új porvédó a hátsó lánckerékhez + első telók szimering cseréje teljes tisztítása és olaj csere motul 10w
hátsó lengővillát és az első telókat leadtam festésre
Banditon 27-29 e kmkent cserelni kellett,olajzoval az utolso lancban 50e kmnel tobb volt gond nelkul,az elso lankereket csereltem,mert capafogasodott. Igaz,hogy osszetrutyizta a motor hatuljat,de a gumit nem. Mondjuk en alapbol iszonyuan ossze tudom dzsuvazni a motort,foldesut,murva,patak nem igen akadalyoz.....
Az 60 meter,csekelyseg.....
60e mm? Az nem olyan sok!
38e-nél csak azért cseréltem a láncot mert naaaaa sokat futott.A szerelő szerint 2-3e-ret tuti elment volna.
Ha ez így lesz most is az nálam minimum 5 év használat.
Mivel most kezdtem az újabb hosszútávú tesztet majd meglátom a költségeket.
Egyenlőre se a helyet nem látom hova tehetném,se a garit nem akarom kockáztatni házi barkáccal.
A vákumos meg komolyan teliverte a gumit is.
Versysen 20e km alatt kuka lett a gyari szett,az uj mar olajzoval megy,kb 1,5 dl fogyott a szezonban,egyszer letoroltem egy ronggyal. Stihl lanckenovel megy,de ha melegebb van es gyorsabban megyek,akkor szorja a felnire is,de ezt orvosolom egy vastagabb olajjal.
Mizo baratom fz6-on 60emm felett ment a gyari szettel,azert az mar nem rossz.
Az olyan izeeee.
amugy kb 40e siman meg egy lanccal barmivel.
Most rakaptam az S100 feherre.
Barmilyet valasztasz ajanlom kiegesziteni egy lancolajozoval.
Szia
Igen lánckerékkel az elsőre a zaj csillapítósat néztem ki
a vx gold a megadott linken 22410ft vagy lánckerekekkel együtt nézted ? én inkább a zmv-x -et ajánlanám már ha tartósságra mész
Az AFAM 156euró durván 48 ezer https://www.polo-motorrad.com/en/kettenkit-suzuki-gsf-1200-bandit-s-bis-2005-110-15-45-474015.html
A DID 530 vx gold az meg 34 ezer https://motoralkatresz.eu/motorok/suzuki/1200/GSF1200_Bandit/2005/
üdv
Elvileg a DID.
Ha találsz RK GXV-t az is egy jó választás.
AFAM vagy DID láncszett ? melyik a tartósabb normál használattal?
Vannak spéci szerszámai, tudja is használni őket, a végeredmény meg (amit mutat legalábbis) magáért beszél.
Inkább a nagy tolómérő léc ami tuti.
Hihetetlen milyen autókat reparál meg. Lézeres játékkal nézegeti, hogy egy síkban legyenek a javított elemek.
Igen nézem szorgalmasan a bácsi videóit.Ez egy újabb verzió.
Kár hogy ott is ki kellett venni a motort.
Még jó hogy nagyanyám varrógépe nagyobb annál.
A multkor szerintem linkeltem egy videót, amiben az orosz bácsi egy ennél sokkal jobban összetörtet állít talpra. És ha jól emlékszem annak is a jobb eleje volt leamortizálva, de rendesen.