Ja, nekem is 50 körül van a láncban, 24nél dobtam el a gyárit, pedig azt még kentem is, és húzni sem mertem :D
A dzsuvázás nekem is jól megy, most kb két ujjnyi sáros cucc szárad rajta.
Sziasztok
Volt 1 kis időm kezdtem a tavaszi felkészítést
fékbetétek cseréi féknyergek tisztítása+ csapágyak tisztítása zsírozása új porvédó a hátsó lánckerékhez + első telók szimering cseréje teljes tisztítása és olaj csere motul 10w
hátsó lengővillát és az első telókat leadtam festésre
Banditon 27-29 e kmkent cserelni kellett,olajzoval az utolso lancban 50e kmnel tobb volt gond nelkul,az elso lankereket csereltem,mert capafogasodott. Igaz,hogy osszetrutyizta a motor hatuljat,de a gumit nem. Mondjuk en alapbol iszonyuan ossze tudom dzsuvazni a motort,foldesut,murva,patak nem igen akadalyoz.....
38e-nél csak azért cseréltem a láncot mert naaaaa sokat futott.A szerelő szerint 2-3e-ret tuti elment volna.
Ha ez így lesz most is az nálam minimum 5 év használat.
Mivel most kezdtem az újabb hosszútávú tesztet majd meglátom a költségeket.
Egyenlőre se a helyet nem látom hova tehetném,se a garit nem akarom kockáztatni házi barkáccal.
A vákumos meg komolyan teliverte a gumit is.
Versysen 20e km alatt kuka lett a gyari szett,az uj mar olajzoval megy,kb 1,5 dl fogyott a szezonban,egyszer letoroltem egy ronggyal. Stihl lanckenovel megy,de ha melegebb van es gyorsabban megyek,akkor szorja a felnire is,de ezt orvosolom egy vastagabb olajjal.
Mizo baratom fz6-on 60emm felett ment a gyari szettel,azert az mar nem rossz.
Az AFAM 156euró durván 48 ezer https://www.polo-motorrad.com/en/kettenkit-suzuki-gsf-1200-bandit-s-bis-2005-110-15-45-474015.html
A DID 530 vx gold az meg 34 ezer https://motoralkatresz.eu/motorok/suzuki/1200/GSF1200_Bandit/2005/
üdv
A multkor szerintem linkeltem egy videót, amiben az orosz bácsi egy ennél sokkal jobban összetörtet állít talpra. És ha jól emlékszem annak is a jobb eleje volt leamortizálva, de rendesen.
A dzsuvázás nekem is jól megy, most kb két ujjnyi sáros cucc szárad rajta.
Volt 1 kis időm kezdtem a tavaszi felkészítést
fékbetétek cseréi féknyergek tisztítása+ csapágyak tisztítása zsírozása új porvédó a hátsó lánckerékhez + első telók szimering cseréje teljes tisztítása és olaj csere motul 10w
hátsó lengővillát és az első telókat leadtam festésre
Ha ez így lesz most is az nálam minimum 5 év használat.
Mivel most kezdtem az újabb hosszútávú tesztet majd meglátom a költségeket.
Egyenlőre se a helyet nem látom hova tehetném,se a garit nem akarom kockáztatni házi barkáccal.
A vákumos meg komolyan teliverte a gumit is.
Mizo baratom fz6-on 60emm felett ment a gyari szettel,azert az mar nem rossz.
amugy kb 40e siman meg egy lanccal barmivel.
Most rakaptam az S100 feherre.
Igen lánckerékkel az elsőre a zaj csillapítósat néztem ki
A DID 530 vx gold az meg 34 ezer https://motoralkatresz.eu/motorok/suzuki/1200/GSF1200_Bandit/2005/
üdv
Ha találsz RK GXV-t az is egy jó választás.
Kár hogy ott is ki kellett venni a motort.
Még jó hogy nagyanyám varrógépe nagyobb annál.