Az sem mindegy hogy mit érzel amikorráülsz egybme-re és mit amikor egy japánra, most megint sértődés lesz de egy ismerősöm vett egy xtz-t, agyon extrázva(kicsivel többert vehetett volna ugyanilyen gs-t) nos, ranezel az xtz pálcika telójára, arra a satnya vázra... megfogdosod, inkább a gs akkor is ha drágább.
"Három hete vásárolt egy új K1200RT együtt voltunk érte,Azt mondja ez a két cilinder úgy rázza a motort mint egy Hofer traktor na ez sem sokáig lesz meg "
Azért, új motort venni, anélkül, hogy kipróbálta volna. Hát, véleményes. :D De nem ítélkezek, én is így vettem.
:D.
Ezzel pont én is így vagyok. Szeretem a GSX-et, sok jóban volt vele részem. De azért a helyén kezelem. Nincs "az én motorom a legjobb a világon" komplexusom. Mindenesetre élvezem a motorozást vele, és csak ez a lényeg. Talán ez az egyetlen abszolút, egyetemes igazság a motorokkal kapcsolatban., hogy élvezni kell, csak ez a fontos.
Én jelezni szeretném, hogy a BMW-ket úgy általában nagyon is jó és fejlett gépeknek tartom. Mondjuk nekem éppen van egy ismerősöm aki FJR-ről ült át R1200 RT-re, és jobban érzi magát a BMW-n. Rendőr motorosokkal beszélgettem, tekintve, hogy a testületnél van RT-is meg FJR is, kérdeztem melyiket szeretik jobban. A Veszprém megyei motorosrendőrök (pitykemotor.hu) azt mondták, hogy a BMW összehasonlíthatatlanul kezesebb mint az FJR. Szerintük az FJR nagyon érzékeny az első gumi kopására, leromlik nagyban a kezelhetősége - persze melyik motornak nem - de ők úgy érzik extrém mértékű a kezelhetőség romlása ilyenkor.
Azonban autópályán csak az FJR jó szolgálatteljesítésre, mivel a rendőrségi RT-k csupán 900 cm3-sek. Ezt a motor blokkot a BMW ne hozza kereskedelmi forgalomba, kifejezetten rendőrségi használatra való. Úgy tudom va már 1200-es is a szerv-nél, de autópályán az FJR az igazi rendőrmotor.
Szóval a BMW-ről úgy általában én azt gondolom, hogy nagyon jó gépek, és nem véletlenül adnak el belőlük annyit Európában! De lássuk be van a rakott krumplinak is létjogosultsága a kaviár mellett, én boldog vagyok a GSX-emmel.
BMW Hmmmmm...Mindig nagy vita...Tavaly egy haverom vett egy K1600GTL-t én hoztam haza hát mit mondjak teljesítmény az van de kanyarodni nem könnyű vele. Káromkodott is tavaly egy Olasz túrán hogy az FJR-hez képest ezzel nagyon kell küzdeni nem jött be neki. Nagyon bánta hogy eladta az FJR-t és a GTL-t is meghírdette. Három hete vásárolt egy új K1200RT együtt voltunk érte. 5 kilométer után meglátunk a kemencés vendéglőbe és kértük a véleményét. Azt mondja ez a két cilinder úgy rázza a motort mint egy Hofer traktor na ez sem sokáig lesz meg. 7 millás motor. Nem baj van még új FJR oszt veszek egyet csókolom. Mondtuk neki meg kell szokni nem egy soros motor ez. Aszt mondja most valaki be ígérne 5 millát odaadnám. Voltunk egy hete egy Szlovák karikán kezd megbarátkozni vele de még mindig azt állítja, hogy az FJR-hez képest köszönő viszonyba nincs. Viszont kanyarokba nagyon jó stabil. Remélem megszokja és nem lesz vásárlási kényszer egy új FJR iránt.
Érdekes, smt-m van, legolajos gs-el eleg sokat motoroztam, pont ugyanolyannal mint amin pózolsz csak akra rendszer van rajta. A ktm-nek jobb a futóműve, jobb a féke és még az üléspozició is jobb nem kell egyáltalán előredőlni. Terepen meg az adventure egyertelműen jobb mint a gs, ez nem is lehet kérdés.
Érv nélkül idemotyogtál valamit, csak tartottam a stílusodat.
Jó, legyen. Egy Touratech tesztnapon sikerült mennem egy-egy órát SMT-vel, Adventure-rel (KTM), meg az akkori új, még levegős GS-sel. Futómű-fék-viselkedés háromszögben a KTM egy vicc a BMW-hez képest. Persze, lehet megkérdőjelezni, de a véleményem nem változik tőle. Az arroganciádat, és feltételezéseidet ("Mentél már ktm-mel? Gondolom nem", "Tehát érv nincs") pedig nyugodtan tartsd meg magadnak. Pont ezért nem is akartam nekimenni a dolognak, de még így is puffogás lett, hogy nem mentem bele. További feszegetésére a témának nem reagálok. Erő, egészség!
A száz ezer km feletti futás nincs a helyén ? akkor mi van a helyén.
Mellesleg amit egy ktm kap, mondjuk a kisebb supermotok, azt egy japán sem bírná jobban.
Az hogy kinek a szeme mit szeret, nem igazán lehet vita tárgya. Én a Ktm- innovatív gyártónak tartom de a hosszútávú megbízhatóságuk szerintem nincs a helyén. De egyébként biztos fasza!
Nem indulok neki olyan eszmecserének/egészséges vitának , ami ízlés dolga (bár a tények és a népszerűség is a véleményed ellen szól), úgyhogy egy szóval reagálom le: szerinted...
Na én meg em vezettem a légolajosat. A vizest nem éreztem erőben az 1250-hez képest jobbnak, igaz rosszabbnak sem. A kedvező tartományaik máshol vannak de ez természetes. Ellenben a boxer járáskultúrája számomra riasztó volt. Azok a hangok amik abból jönnek...
Nézd meg közelről a tracer900-at. 5perc alatt le ismondtam róla pedig nagyon ra voltam izgulva következő motornak. Gagyi kínai olcsó műanyag mindenrajta.
Azért, új motort venni, anélkül, hogy kipróbálta volna. Hát, véleményes. :D De nem ítélkezek, én is így vettem.
:D.
Azonban autópályán csak az FJR jó szolgálatteljesítésre, mivel a rendőrségi RT-k csupán 900 cm3-sek. Ezt a motor blokkot a BMW ne hozza kereskedelmi forgalomba, kifejezetten rendőrségi használatra való. Úgy tudom va már 1200-es is a szerv-nél, de autópályán az FJR az igazi rendőrmotor.
Szóval a BMW-ről úgy általában én azt gondolom, hogy nagyon jó gépek, és nem véletlenül adnak el belőlük annyit Európában! De lássuk be van a rakott krumplinak is létjogosultsága a kaviár mellett, én boldog vagyok a GSX-emmel.
Érv nélkül idemotyogtál valamit, csak tartottam a stílusodat.
Mellesleg amit egy ktm kap, mondjuk a kisebb supermotok, azt egy japán sem bírná jobban.
Amit muvelnek az vizualis kornyezetszennyezes.
Tudja fene,tul keves a henger,a banditban meg tul sok.