Viszont ha fizetek elvarom a minimalis kulturat.
Nem ezt a mindenaron akarok valamit fikazni.
Mondjuk pont a generatoron besirtan,a legolajosba is ez van.
azért nem való mindenkinek a szerelés .... tudás , szerszám , türelem is kell hozzá na meg egy kis tehetség is , van akiben a második megszakított menet után felmegy a pumpa és a jobbik eset hogy belebassza az árokba volt itt a közelben valaki aki baltával verte szét az ETZ-t több órás kínlódás után de úgy hogy a blokkot is szétverte a tankot is meg ami létezett és állítólag a benzincsap volt eldugulva
Igen ám, de ebből a négy feltételből nálam hiányzik kettő. Név szerint a kedv és az elszántság. Motorbuzi vagyok, de nekem a motor élvezeti értéke kimerül a vezetésében. Rühellek bármit is szerelni. Így hát erre a kis időre már marad minden a régiben, azaz inkább szakértő kezekre bízom.
semmi extra az olajzás egyszerűbb mint a TDM-ben ahol száraz karteres és dupla olajpumpa van csak itt vannak plusz járatok a hűtés miatt is úgyhogy több helyen tud elsunnyogni az olaj meg persze a blokk is nagyobb de ha megnézed a tdm-be is 3,6 kell szűrővel de 4,2 a teljes feltöltés és azért a tdm blokkja kissebb
Egyébként attól még lehet jó szerelő, hogy fogalma sincs, mitől jó a motor. Egyébként meg a szerelő nem barátja az olyan vasnak, ami sose romlik el, mert abból nincs biznisz
Én csakj kibic vagyok itt,a haverokkal.............
Még nem láttam motort ami full kifolyt volna,az 1200.-ba meg sok olaj kell,marad benne annyi amennyi.
Ha szétborítod darabra és eltörölgeted akkor full kell feltölteni.
Amúgy meg nyívó felsőig és csá.
Nem ezt a mindenaron akarok valamit fikazni.
Mondjuk pont a generatoron besirtan,a legolajosba is ez van.