Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Használtan akadtam rá az e-bay-en, mikor még 230 volt az ájró. De még ígysem volt olcsó, de tényleg sokkal könnyebben kanyarodik a dagi madár.
Brutál. Szívesen akasztanék ilyet a banditra, biztos könnyebben fordulna. Mondjuk vad ára van kicsit.
Az enyémen? PVM kovácsolt alu egy GSXR1000-ről.
A busán milyen felnik vannak?
Amit eddig én bontottam/raktam fel azok mind nittelősek voltak, pedig az is D.i.D.
Mondasz valamit
és ebbe a villába hogy fűzöd be? Max flexxel...
A lujzis DID szettek végtelenítve vannak csomagolva, így legalább meg lehet zsírozni a lengővillát is.
Okés, ha megellik a láncszett, keresni foglak. Eladni én ezt a motort nem fogom, hacsak nem érint meg a válság
Mikor az EK tapasztalatokról írtam a rosszakra gondoltam.
Ha közvetlenül eladás előtt kell, és csak az ára a fontos, akkor tudunk variálni: ugyanezeket a lánckerekeket lehet sima X ringes, vagy akár O-ringes lánccal is összerakni.

Természetesen az élettartama is ennek megfelelően csökken a szettnek - de az ára is. A lánc minőségén múlik csak, hogy mennyi lesz a szett végső ára. ( a Te motorodnál a 100 LE-ig O-ring, és a gyárilag ajánlott Gold között pont 100% az eltérés árban. 20 és 40 ezer pénz. )
Az EK zzz a legbrutálisabb lánc, ami jelenleg közútra létezik. turbó busákra is ezt ajánlják, a baj csak annyi, hogy egy spéci szerszám kell a nitteléshez, ami van vagy 130-150 euro, mig a DID-hez meg kapsz 25-ért a Louis-ban (és emiatt valószínübb, hogy van egy magyar szakinak...). Én csak ezért vettem most DID-et, pedig az EK-val is jók voltak a tapasztalataim (csak alig bírták rásajtolni a nittelőszemet).
Ez a K8 Hayának is a lánca, megérkeztünk.

A gyári ajánlás a már lentebb említett Gold verzió, tehát 50(530) ZVM2+G jelzés. 33 ezer pénz D.i.D -ben.
Az EK-ról eszpetinek van tapasztalata és még 1-2 SV-s havernak. Viszont az SV-men 21500-nál cseréltem a gyárit (ami ezekszerint RK) és eladás előtt elmentem még 18000-et a DID-val és még utána sem állítottam meg nem látszott rajta semmi problem. Akkor lehet, hogy mégis jobb a DID.
Az nem rossz. A louisból tudok 120 euróért DID Xring + sunstar lánckerék kombót, de az szerintem nem ilyen erős.
Tényleg RK a gyári! Ezt találtam: RK GB50GSVZ4
Ezt írta típusszámnak, ebből meg tudod nézni?
Hayára van most is lánc ( 530 ZVM2 + Gold ) az arany színű erősített : az 33-ba kerül. Ugyanebből a hagyományos ( 530 ZVM2, nem gold ) kb 2 ezerrel rövidebb.
Épp a múlt héten hoztunk, a 2ooo-es évj. 1.2 Bandira a legerősebb 530ZVM2-G -s lánccal.
59 körül van a listaára itthon, azt hiszem 44-be állt meg a szett.
Bandit láncszett esetleg?
Az enyémen is RK a gyári.
A zephyren 30ezret ment el a lánc- most olvasom a népítéletben, hogy az új tulaj még 7 ezret ment vele. Én asszem összesen 4-szer mostam le. Persze kapta a castrol srpét, de semmi mást. A badnitban szégygenszemre még csak 20 van, kétszer feszítettem összesen. Ezt eddig egyszer mostam....nekem lejön a dzsuva magától is...
Erre nem is gondoltam, hallod Kutya? Megnéznéd?
Ha RK lenne rajta már széthullott volna szerintem, legalábbis amit arról hallottam. Vagy a Suzuki is azt használná? Én inkább maradnék a DID-nél, azt már láttam sokszor jól teljesíteni.
a korábban belinkelt manuálban van láncméret....
hayabusára, meg gondolom erre is a két legjobb: EK(Enuma) 530zzz, vagy DID50ZVM2. A többivel nem érdemes foglalkozni. Gyárilag szerintem RK lánc van rajta.