A márciusi Motorcyclist Magazine-ban megjelent egy összehasonlító teszt az új Vmax-ról és B-King-ről. Sajnos csak egy nagyon rossz scan-t találtam a net-en (alig olvasható), úgyhogy inkább nem teszem fel, csak összefoglalom.
Mindenben jobb lett a B-King:
0-100, 1/4 mérföld, végsebesség, kanyargós pálya, városi közlekedés, kezelhetőség.
Éljen a KIRÁLY!
Üdv!
Ezt a légszűrő mizériát bocs de nem bírom tovább ...
Kicsit olvassatok már utána és ne "a haver aszonta" legyen !
De mint ahogy a fórumon valaki be is idéztem 10év gar. van a K&N szűrőre! Valszeg a motorod se lesz meg addig ...
Tudom hogy néz ki Béla király, cseréltem rajta légszűrőt a házon kb 9csavar van és a csonkoknál kettő amit elég le lazítani, vagy utána vadászod majd a távtartókat a blokkból! Ha olyan szervibe viszed a géped ahol kompresszoral fújják ki .... biztos értenek hozzá !
Igen a tisztítás idő igényes , ha valaki törődik a motorjával szán rá időt, és tudja hogy a száradási idővel kalkulálni kell. Meg fogja hálálni a törődést. De hogy egy egyszerű példával statuáljam az olajos szűrő jobb mivoltát : miért folyik takony(olaj) az orrodba ? és az miért szőrös ? Mert így több szennyeződést köt meg! Az emberi test teli van okosságokkal!
minek egyáltalán bármi,,,egy váltás alsógatya,zokni,poló,meg rengeteg pénz kell,azt jó idő!...igy lehet túrázni felhőtlenül.....a panzióban kimosod a használt fehérneműd,amig alszol megszárad,,ha elkopik veszel másikat....faszom se vinne ennyi mindent magával......ha meg elázom,akkor 2 napig maradok a környéken lévő motelben,vagy akármiben!
Mivelőtt veszel tankra való kapaszkodót, próbáljátok ki, hogy egyáltalán eléri-e az utasod a tankot. Az én feleségemnek erre semmi esélye (részben az én méreteim, részben a viszonylag egyenes testartással töténő vezetés miatt). Szerintem a békán ez a tank kapaszkodó nem használható normálisan (kényelmesen).
Hát igen. Lekoppintották a Pannóniákhoz való motorkulit, csak a formát nem sikerült átvenni. Mindenesetre 260 ból megvan egy 3*47L-es krauser dobozrendszer is...annál jobb meg a világon nincs. Persze, ahova nem lehet feltenni...
Hátsót csak az idomok kivágásával lehetne csinálni, éppúgy mint doboztartót. Persze szarul nézne ki, nem erre való ez a motor, de én túrázni is szoktam és jó lenne valahová a cuccokat is rakni. Na mindegy, majd veszek ilyet: http://5mp.eu/web.php?a=motoru...
Vele jöttünk rá, hogy mi volt a hibája a Banditnak és azóta már igazi szaktekintély a B-King szétszedésben is, mert már túl vagyunk egy légszűrő cserén (majd egy tisztításon is) és a Yoshi karbon dobok felszerelésén valamint egy hátsó rendszám tartó konzol (hátsó lámpa cserével együtt) felszerelésén. Úgyhogy már egész jól ismerkedik a géppel
Mindenben jobb lett a B-King:
0-100, 1/4 mérföld, végsebesség, kanyargós pálya, városi közlekedés, kezelhetőség.
Éljen a KIRÁLY!
Ezt a légszűrő mizériát bocs de nem bírom tovább ...
Kicsit olvassatok már utána és ne "a haver aszonta" legyen !
De mint ahogy a fórumon valaki be is idéztem 10év gar. van a K&N szűrőre! Valszeg a motorod se lesz meg addig ...
Tudom hogy néz ki Béla király, cseréltem rajta légszűrőt a házon kb 9csavar van és a csonkoknál kettő amit elég le lazítani, vagy utána vadászod majd a távtartókat a blokkból! Ha olyan szervibe viszed a géped ahol kompresszoral fújják ki .... biztos értenek hozzá !
Igen a tisztítás idő igényes , ha valaki törődik a motorjával szán rá időt, és tudja hogy a száradási idővel kalkulálni kell. Meg fogja hálálni a törődést. De hogy egy egyszerű példával statuáljam az olajos szűrő jobb mivoltát : miért folyik takony(olaj) az orrodba ? és az miért szőrös ? Mert így több szennyeződést köt meg! Az emberi test teli van okosságokkal!
másik ügyben írtam mailt, olvastad?
jobb híjján ez lesz, de egy hátsó kapaszkodó kellene legigazándabból!