Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na jó, de az akkor is csak egy Suzuki.
De ezt úgyis tudtuk!
és az ára is csak a fele
A márciusi Motorcyclist Magazine-ban megjelent egy összehasonlító teszt az új Vmax-ról és B-King-ről. Sajnos csak egy nagyon rossz scan-t találtam a net-en (alig olvasható), úgyhogy inkább nem teszem fel, csak összefoglalom.
Mindenben jobb lett a B-King:
0-100, 1/4 mérföld, végsebesség, kanyargós pálya, városi közlekedés, kezelhetőség.
Éljen a KIRÁLY!
Nemsokára lesz gomba......
Van idő....
akkor jó lehet, még pontosítanunk kell addig.
Április 11-12-13. Mindhárom napra megyünk, az 2 éj. Kb 50 rugó lesz a dolog.
akkor szakvizsgázok, április első hete. Hanyadika is húsvét?
Talán idén fogja. Húsvéti út? Persze még kicsit korai, március közepén foglalok szállást.
mondja ezt az, aki el sem hagyta még motorral az országot
Üdv! Semmi újat nem írtál, mi is ezeket hoztuk fel érvként ki pro, ki kontra. De azért kösz.
Üdv!
Ezt a légszűrő mizériát bocs de nem bírom tovább ...
Kicsit olvassatok már utána és ne "a haver aszonta" legyen !
De mint ahogy a fórumon valaki be is idéztem 10év gar. van a K&N szűrőre! Valszeg a motorod se lesz meg addig ...
Tudom hogy néz ki Béla király, cseréltem rajta légszűrőt a házon kb 9csavar van és a csonkoknál kettő amit elég le lazítani, vagy utána vadászod majd a távtartókat a blokkból! Ha olyan szervibe viszed a géped ahol kompresszoral fújják ki .... biztos értenek hozzá !
Igen a tisztítás idő igényes , ha valaki törődik a motorjával szán rá időt, és tudja hogy a száradási idővel kalkulálni kell. Meg fogja hálálni a törődést. De hogy egy egyszerű példával statuáljam az olajos szűrő jobb mivoltát : miért folyik takony(olaj) az orrodba ? és az miért szőrös ? Mert így több szennyeződést köt meg! Az emberi test teli van okosságokkal!
igen, ezt én is így etrevzem... ha megoldható...

másik ügyben írtam mailt, olvastad?
minek egyáltalán bármi,,,egy váltás alsógatya,zokni,poló,meg rengeteg pénz kell,azt jó idő!...igy lehet túrázni felhőtlenül.....a panzióban kimosod a használt fehérneműd,amig alszol megszárad,,ha elkopik veszel másikat....faszom se vinne ennyi mindent magával......ha meg elázom,akkor 2 napig maradok a környéken lévő motelben,vagy akármiben!
Mivelőtt veszel tankra való kapaszkodót, próbáljátok ki, hogy egyáltalán eléri-e az utasod a tankot. Az én feleségemnek erre semmi esélye (részben az én méreteim, részben a viszonylag egyenes testartással töténő vezetés miatt). Szerintem a békán ez a tank kapaszkodó nem használható normálisan (kényelmesen).
Szerintem még ez is felesleges. Amex Gold, aztán irány a nagyvilág
Minek a csomag tartó? 1 hálózsák 1 sátor gumipókal hátsó ülésre rögzítve, hátizsák pár gatyával bélelve oszt go.
Hát igen. Lekoppintották a Pannóniákhoz való motorkulit, csak a formát nem sikerült átvenni. Mindenesetre 260 ból megvan egy 3*47L-es krauser dobozrendszer is...annál jobb meg a világon nincs. Persze, ahova nem lehet feltenni...
az biztos hogy a tervezést úgy kezdték, hogy kirúgták a designert:))))))))))
260000 ezret ezért a ládáért? A régi panonia utánfutó az igen!
Hátsót csak az idomok kivágásával lehetne csinálni, éppúgy mint doboztartót. Persze szarul nézne ki, nem erre való ez a motor, de én túrázni is szoktam és jó lenne valahová a cuccokat is rakni. Na mindegy, majd veszek ilyet: http://5mp.eu/web.php?a=motoru...
Vele jöttünk rá, hogy mi volt a hibája a Banditnak és azóta már igazi szaktekintély a B-King szétszedésben is, mert már túl vagyunk egy légszűrő cserén (majd egy tisztításon is) és a Yoshi karbon dobok felszerelésén valamint egy hátsó rendszám tartó konzol (hátsó lámpa cserével együtt) felszerelésén. Úgyhogy már egész jól ismerkedik a géppel
Pista barátoddal ha beszélsz, dobd fel neki a témát.
állítólag hamarosan lesz B Kingre..
jobb híjján ez lesz, de egy hátsó kapaszkodó kellene legigazándabból!