Az eddig meglelt motorok és azok alkatrészei mind kellemesebb árban voltak, mint az itthon jellemző árszint.
Remélem itt is tudjuk tartani ezt, én is kíváncsian várom a holnapi árlistát ! ( valószínűleg eddig is elérhető volt maga az alkatrész a rencerünkben , csak a B-Kinghez mint motorhoz nem volt hozzárendelve, a típus viszonylag rövid életútja miatt. )
ha minden jól megy, holnapra fel lesz dolgozva az összes elérhető Béka alkatrész (ahogy ígértem) - lehet majd csemegézni...
( előzetes: német/osztrák butikokban 222 ajró a láncszett: na attól biztosan olcsóbb lesz )
Már csak Bandito mail-jére várok és azonnal továbbítom a srácnak. Nagyon készséges volt, sokat rendelünk tőlük. Csavarokat pedig pillanatok alatt lehet szerezni, ha csak a méret kell kiszedjük az enyémből és olyanokat veszünk.
Na, beszéltem a "kapcsolattal" a cégnél és igen rövid időn belül (gyakorlatilag azonnal) megcsinálják ha megkapják a tervrajzokat. Ha megkapja rögtön árat(párezerről beszélünk) is mond különböző anyagminőségre attól függően mit kell tudnia. Egyébként csináltak már egyedi bukógombát, de nem emlékszem pontosan(inkább sehogy ), hogy milyen megnevezést mondott. Az acetál nem járatos nekik. 3 szín van azonnal, fehér-fekete-zöld ha más kell akkor rendelésre. Küld a mail címemre a rajzot ha gondolod és továbbítom : tali64@t-online.hu
Ebben igazad van. Eleinte elég fura volt, fájt a csuklóm. Aztán rájöttem, hogy egyszerűen rosszul ülök a motoron (túl mereven) és nagyon görcsösen szorítom a kormányt. Szóval nekem még jót is tett. De az tény, hogy kell hozzá egy kis idő, amég megszokja az ember. Meg szerintem testmagasság függő is a dolog.
Utánanéztem a louis oldalán, a paraméterek alapján ez nekem nem való. Volt egy szinte centire ilyen kormányom, és nem tetszett. A szélessége még épp megfelelt volna, de túl alacsony volt. Úgy éreztem magam, mint akit fekve feszítenek keresztre. Viszont a bandit úgy fordult vele, mintha 20 kilót fogyott volna.
Illetve csak így néz ki, de az enyém aluból volt, amit belinkeltem az meg acél. Ha cseréled, akkor kormányvéget is kell cserélni, mert az alunak vastagabb a fala és ezért a gyári kormánysúly nem megy bele.
Szerintem úgy hívják, hogy "streetbike".
Van még a "dragbar", ami hasonlóan lapos és egyenes, de nekem az nem jött be. Én az X-Bike-ban vettem és ott is rakattam fel (mert le kell vágni belőle kicsit és rá kell fúrni azt a furatot, hogy a ne tudjon elfordulni a "csuma")
Nem kellett változtatni a hosszon, ez gyári méret. De úgy lett megcsinálva, hogy már a kormánytól végig megy két cső és nem a sárvődő fölött van elosztva. De az is katalógus szerinti hosszal készült. Én nagyon szerettem ezt a kormányt. Sokkal pontosabban lehetett vele terelgetni a gépet (csak a sorok között néha fennakadt egy két tükör...)
Ide 'direktbe' nem akarom spammalni, de szerintem általa mindenkihez el fog jutni.
Remélem itt is tudjuk tartani ezt, én is kíváncsian várom a holnapi árlistát ! ( valószínűleg eddig is elérhető volt maga az alkatrész a rencerünkben , csak a B-Kinghez mint motorhoz nem volt hozzárendelve, a típus viszonylag rövid életútja miatt. )
ha minden jól megy, holnapra fel lesz dolgozva az összes elérhető Béka alkatrész (ahogy ígértem) - lehet majd csemegézni...
( előzetes: német/osztrák butikokban 222 ajró a láncszett: na attól biztosan olcsóbb lesz )
LSL
Van még a "dragbar", ami hasonlóan lapos és egyenes, de nekem az nem jött be. Én az X-Bike-ban vettem és ott is rakattam fel (mert le kell vágni belőle kicsit és rá kell fúrni azt a furatot, hogy a ne tudjon elfordulni a "csuma")