Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mégis ma hozták ki....nagyon meggyőzők a cuccok. Masszív, edzett anyag, valamiféle műanyagnak néz ki. Már fel is rakták, holnap megyek megnézni.
Most szólt a futár, hétfőn itt van a csomagom
ok, köszi.
Sanyihoz eljuttatom majd privátban a linket.
Ide 'direktbe' nem akarom spammalni, de szerintem általa mindenkihez el fog jutni.
Megkaptam a rajzot, holnap továbbítom és meglátjuk.
Tényleg jó árakat adott eddig az ismerőseimnek mindenre. Gondolom ha kell valami mint most nekem a fékbetét és lánc akkor megkeressük és ír árat.
és hol lehet megnézni majd az árlistát?
Ezt remélem!
Az eddig meglelt motorok és azok alkatrészei mind kellemesebb árban voltak, mint az itthon jellemző árszint.
Remélem itt is tudjuk tartani ezt, én is kíváncsian várom a holnapi árlistát ! ( valószínűleg eddig is elérhető volt maga az alkatrész a rencerünkben , csak a B-Kinghez mint motorhoz nem volt hozzárendelve, a típus viszonylag rövid életútja miatt. )
az mit jelent? Hoztok be olcsóbban?
Kösz, várom.
szia,

ha minden jól megy, holnapra fel lesz dolgozva az összes elérhető Béka alkatrész (ahogy ígértem) - lehet majd csemegézni...
( előzetes: német/osztrák butikokban 222 ajró a láncszett: na attól biztosan olcsóbb lesz )
Hogy érted a ki-bekapcsolást? Úgy, hogy működik? Nekünk a kijelző szart be de akkor lehet, hogy más is megdöglött. A gyerek leejtette. decemberben.
Sanyi bácsi,,,ez az Ericsson ki be kapcsolgat....mi van ezzel,ami kijelzős?
Már csak Bandito mail-jére várok és azonnal továbbítom a srácnak. Nagyon készséges volt, sokat rendelünk tőlük. Csavarokat pedig pillanatok alatt lehet szerezni, ha csak a méret kell kiszedjük az enyémből és olyanokat veszünk.
hát, lehet beszállok én is, ugyanis nem akarnak megérkezni a gombáim
Na, beszéltem a "kapcsolattal" a cégnél és igen rövid időn belül (gyakorlatilag azonnal) megcsinálják ha megkapják a tervrajzokat. Ha megkapja rögtön árat(párezerről beszélünk) is mond különböző anyagminőségre attól függően mit kell tudnia. Egyébként csináltak már egyedi bukógombát, de nem emlékszem pontosan(inkább sehogy ), hogy milyen megnevezést mondott. Az acetál nem járatos nekik. 3 szín van azonnal, fehér-fekete-zöld ha más kell akkor rendelésre. Küld a mail címemre a rajzot ha gondolod és továbbítom : tali64@t-online.hu
Ebben igazad van. Eleinte elég fura volt, fájt a csuklóm. Aztán rájöttem, hogy egyszerűen rosszul ülök a motoron (túl mereven) és nagyon görcsösen szorítom a kormányt. Szóval nekem még jót is tett. De az tény, hogy kell hozzá egy kis idő, amég megszokja az ember. Meg szerintem testmagasság függő is a dolog.
Utánanéztem a louis oldalán, a paraméterek alapján ez nekem nem való. Volt egy szinte centire ilyen kormányom, és nem tetszett. A szélessége még épp megfelelt volna, de túl alacsony volt. Úgy éreztem magam, mint akit fekve feszítenek keresztre. Viszont a bandit úgy fordult vele, mintha 20 kilót fogyott volna.
Ok, köszi!
Illetve csak így néz ki, de az enyém aluból volt, amit belinkeltem az meg acél. Ha cseréled, akkor kormányvéget is kell cserélni, mert az alunak vastagabb a fala és ezért a gyári kormánysúly nem megy bele.
Illetve "street bar" a pontos neve:
LSL
Szerintem úgy hívják, hogy "streetbike".
Van még a "dragbar", ami hasonlóan lapos és egyenes, de nekem az nem jött be. Én az X-Bike-ban vettem és ott is rakattam fel (mert le kell vágni belőle kicsit és rá kell fúrni azt a furatot, hogy a ne tudjon elfordulni a "csuma")
Az előző vasamon nekem is szélesebb+magasabb kormány volt, imádtam. Ez az LSL melyik modellje? Kb 20 félét ad ki a louis.
Nem kellett változtatni a hosszon, ez gyári méret. De úgy lett megcsinálva, hogy már a kormánytól végig megy két cső és nem a sárvődő fölött van elosztva. De az is katalógus szerinti hosszal készült. Én nagyon szerettem ezt a kormányt. Sokkal pontosabban lehetett vele terelgetni a gépet (csak a sorok között néha fennakadt egy két tükör...)