Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az összeset, a kiegyenlítőtartályból és a hűtőből is? Hengerfej repedés vagy hengerfej tömítés is lehet, de szerintem ez még korai lenne és nem jellemző, inkább valamelyik műanyagcsövön folyik el, esetleg hűtősapka adta meg magát. Ha hengerfej illetve tömítés a hűtősapkát levéve, a hűtőben a járó motor szerencsésebb esetben látható buborékokat képez! Olajszint rendben?
Sziasztok!

Szerintetek az mi okozhatta, hogy a B-King kidobta magából az összes hűtővizet?
A hőfok jelző normális értéket mutat, valamint a ventilátor is működik, mert bekacsol.
Ha tudtok mondjatok nekem valami okosat!
Köszönöm!
Na látod! én voltam.
Szeva Tyutyi.
Te intettél a Harmat utcai lámpánál egy sárga fekete gixerről?
Köszi!
Megpróbálok nem hokisisakot csinálni a motoromból. ;)
A középső elem (ami ugye krómos) esetén porfújás, utána fekete festés, és arra megy a fólia...és a gazdag lakk!

Bízom benne, hogy nem lesz baja!

Más:
Innen jön valaki?
http://www.kawasaki.hu/News/De...
Hát.. Nem tudom, nekem se haver csinálta otthon a sufniba, tény, hogy dolgoztattam már ezzel a fényezővel egy párszor (saját autóm tuning elemeit fújta újra, mert aki elsőre csinálta valamit elb..ott és elkezdett lehámlani róluk a lakk) de nem valami nagy haver. Egyszerüen oda vittem a motort, megnézte azt mondta, oké, ennyi lesz, mennyek el válasszam ki a színt és hozzam az elemeket..
Egyébként én is filózgattam a Vtn-en, de egyik barátomnak szintén Békája van, és neki tele van rendes karbon elemekkel, szóval nem szerettem volna koppintani..:)) Arról nem is beszélve hogy én Vtn-eztettem a hokis sisakomat, és annyira nem vagyok elájulva a dologtól, bár hozzá kell tenni, hogy az ugye anyagába szinezett műanyag (amire elég nehéz bármit is megtapasztani), de a legkissebb sérülésnél elkezd hámlani.. persze oké, egy motor idomnál nincs akkora igénybevétel, de azért egy kavics után alá megy a víz, amikor mosod.... hát.. nem tudom... de mondom én már kicsit csalódtam ebbe a cuccba.. De remélem, hogy te nem fogsz, és tartós lesz! Minden esetre királyul néz ki az biztos!
Sokkal jobb az M5. Vizen szárazon, mindenhogy. Stabilabb, jobban tapad, kb ugyanugy kopik mindkettő.
Nekem van, a Béláék csinálták (Sima Béla) teljesen korrektül működik... legnagyobb Givi doboz, plusz asszony (mániája hogy nem kapaszkodik csak annak dől) simán tartja... három csavar tartja, de én direkt igy kértem hogy gyorsan leszedhető legyen, ha nincs rá szükség... ha jól emlékszem 20 ropi volt.. az elején volt vele egy kis technológiai hiba (a rezgéstől az egyik csavar mindig eltört) de gariba orvosolták is... Azóta semmi gond vele!
Nemenyém, de majd valaki úgy is ránéz, oszt közvetít.
az is 2009-es ráaadásul lejárt okmányokkal hogy lehet, ha egy éve lett forgalomba helyezve...?
Sportmotoron 1.7m-ért eladó egy 2012-es üzembe helyezésű király. Aki ilyet akar siessen.
köszi!
Vele: SPtartozék, 30-961-0855
én :)
nektek mennyit bír a lánc?
nekem 33ezer van a gyáriban és még van 3 jel.


sportec m5-tel próbálkozott már valaki? megéri a +ezreseket az m3-hoz képest?
Hali! ki gyártatott doboz konzolt Királyra? nem emléxem ki volt, de tudom, hogy innen valaki....
Már akkor keveseltem a Te Baráti áradat.
Nekem sajnos nincs ismerősöm...lehet, hogy lehúztak, de a végeredmény nagyon bejön ;)
Te jóóó ég... minek a fényezése 80 pééénz? A vtn szerintem messzemenően a legdrágább.. Nekem a komlpett fényezés (feketéről, GYÖNGYHÁZ! fehérre, Q7-es gyári színnel) került 20 pénzbe anyaggal együtt... Annyi volt hogy nekem kellett szétszedni a gépet és csak az elemeket oda vinni.. Mindennel eggyütt volt ez a buli durván 40be ( matricák, forgalmi átiratás, stb...) Bár hozzá teszem ez már két éve volt... Biztos valamit drágult a dolog de nem hinném hogy 4x-es árra...
gyári üléspúp eladó....
azért írtam...
ne kérdezd ki veszi meg annyiért...
a gyári? Én arról beszéltem.
azaz újonnan
380 újjonan
hahhhh....közel 2 év hirdetés után 20 ezerért sikerült az egészet elpasszolnom...nem olyan egyszerű ez