Nekem nagyon bejött a B-King,igaz csupán 1 éve van nállam eddig nem sok rosszat tudnák mondani rólla,de ami nem teccik , a kilométeróra számláló, közel sem valós adatokat nyujt a vezetőnek
én rendszeresen járok vele Erdélybe és nagyon szeretem. egy seggel simán kicsapatok a Gyimesekbe Hatvanból, ami átlag 10 óra (rekord 8:05 ). én csináltattam rá zselés ülést a Tommotnál a gerincsérvem miatt. egyrészt bitang jól néz ki, másrészt nagyon kényelmes!
nekem nincs plexi, és nem is hiányzik. sőt, én nem szeretem a plexis motorokat, mert nem érzem a sebességet annyira.
a pakolhatóság tényleg gáz. én úgy szoktam, hogy átdobok az ülésen 2 cordura nyeregtáskát, és erre felgumipókozok egy Louisos hengertáskát a hátsó ülésre. régebben használtam Hepco felső dobozt, de kiszakadt a felső konzol a farokidom tartójából. megcsináltattam azt a részt, amire fel lehet rakni a felső konzolt jó erősre, de picit utána kellene igazítani és lustaság végett az utóbbi 1 évet megoldottam a doboz nélkül. mondjuk a kilógó felső konzol nagyon jó barátja a gumipókoknak. annyi a baj csak, hogy a fényezést összekarcolja ez az összeállítás..
szerintem ha praktikus erős olcsó túrázós motort akarsz, akkor vegyél GSX 1400-at. az is betyáros ha meghúzgálod, de mondjuk fék és futómú terén gyengébb. vagy vegyél B-Kinget, de akkor ne mérgelődj a kompromisszumok miatt. én már nem mérgelődök és így nagy a szerelem
Terepre nem igazán jó és defektesen k.. nehéz tolni, autópályára hasznos lehet egy plexi. A többire azt mondom katarzis. Ja azért nap végére ezen is elzsibad a seggem.
Régóta szemezgetek egy B-King el, és úgy érzem megérett az idő! Olvastam teszteket, néztem videókat, csak épp olyannal nem igazán sikerült még beszélnem aki hajt B-Kinget! Elmondom én mire gondoltam! Igazából túrázni járok többet, de ami tetszene túramotor az mind 2.4 misitől indul.. Tehát kilőve! Egy átmenetet szeretnék találni a túra, és a kanyarvadászat közt, de ha elgurul a gyógyszer akkor hasítson mint fakerék a lószarba! 400 és 800 km/nap amiket menni szoktunk, max 5 napos túrák vannak...(ez mind a pénz miatt csak)! Úgyhogy valaki esetleg jár B-Kingel hosszabb túrára, az mesélhetne mire kell felkészülnöm! Köszi!
Szerintem oda kellett volna adnod a békához amikor eladtad!Az ülés 10e eladható sztem kipu az bukta nekem is porosodik egy új és vannak még így páran akinek szintén....
Ti milyen olajat használtok? Én rendszerint Motul 7100 10w40 full szintetikusat. Most olvastam egy ilyet:
"Szia Maci !
Nem tartom túl vad ötletnek a szerviz álltal ajánlott olajat. Igaz lehet más típust is ajánlani, de egy kis kompromisszum árán. Jellemzően a Suzuki váltó a full szintetikus pl. 10w50 olajjal kicsit zakatolós, kattogós lesz. Sokan ezt nem szeretik, ami érthető is. A szerviz ezen zakatolás elkerülése miatt ajánlhatta a félszintetikust, na meg azért mert igen nagy az olajhűtő, így megfelelő lehet az act evo is.
Egy megtörtént példa, és dönts belátásod szerínt. Egy régi ügyfelem GSX 1300 R mindig ragaszkodott a 15w50 - hez. A motor eladása után az új tulaj hozta magával a jó drága 10w50-et. Másnap visszajött és azt mondta, nem érdekli az egy napos olaj, cseréljük vissza a 15w50-re. Ez is egy eset a sok közül.
Az előírt a 10w40 szintetikus. Ettől bár melyik jobb lehet.
Üdv Lázár Tibor a Motordoki"
Az előírttól minden csak jobb lehet? Mit gondoltok?
Ha valakinek van esetleg kuplung munkahenger eladó, megköszönöm ha rám ír. GSX650F gyáriját szeretném lecserélni, hogy a műtött bal kezemnek könnyebb legyen a meló!
Akkor nem lett elég mutatós, ha észre se vettél!
Honan vetted a felni matricát? Ja és dögös a vas!
nekem nincs plexi, és nem is hiányzik. sőt, én nem szeretem a plexis motorokat, mert nem érzem a sebességet annyira.
a pakolhatóság tényleg gáz. én úgy szoktam, hogy átdobok az ülésen 2 cordura nyeregtáskát, és erre felgumipókozok egy Louisos hengertáskát a hátsó ülésre. régebben használtam Hepco felső dobozt, de kiszakadt a felső konzol a farokidom tartójából. megcsináltattam azt a részt, amire fel lehet rakni a felső konzolt jó erősre, de picit utána kellene igazítani és lustaság végett az utóbbi 1 évet megoldottam a doboz nélkül. mondjuk a kilógó felső konzol nagyon jó barátja a gumipókoknak. annyi a baj csak, hogy a fényezést összekarcolja ez az összeállítás..
szerintem ha praktikus erős olcsó túrázós motort akarsz, akkor vegyél GSX 1400-at. az is betyáros ha meghúzgálod, de mondjuk fék és futómú terén gyengébb. vagy vegyél B-Kinget, de akkor ne mérgelődj a kompromisszumok miatt. én már nem mérgelődök és így nagy a szerelem
Régóta szemezgetek egy B-King el, és úgy érzem megérett az idő! Olvastam teszteket, néztem videókat, csak épp olyannal nem igazán sikerült még beszélnem aki hajt B-Kinget! Elmondom én mire gondoltam! Igazából túrázni járok többet, de ami tetszene túramotor az mind 2.4 misitől indul.. Tehát kilőve! Egy átmenetet szeretnék találni a túra, és a kanyarvadászat közt, de ha elgurul a gyógyszer akkor hasítson mint fakerék a lószarba! 400 és 800 km/nap amiket menni szoktunk, max 5 napos túrák vannak...(ez mind a pénz miatt csak)! Úgyhogy valaki esetleg jár B-Kingel hosszabb túrára, az mesélhetne mire kell felkészülnöm! Köszi!
Csakis Castrol Power 1 Racing 4T 10W-50 -et használok
"Szia Maci !
Nem tartom túl vad ötletnek a szerviz álltal ajánlott olajat. Igaz lehet más típust is ajánlani, de egy kis kompromisszum árán. Jellemzően a Suzuki váltó a full szintetikus pl. 10w50 olajjal kicsit zakatolós, kattogós lesz. Sokan ezt nem szeretik, ami érthető is. A szerviz ezen zakatolás elkerülése miatt ajánlhatta a félszintetikust, na meg azért mert igen nagy az olajhűtő, így megfelelő lehet az act evo is.
Egy megtörtént példa, és dönts belátásod szerínt. Egy régi ügyfelem GSX 1300 R mindig ragaszkodott a 15w50 - hez. A motor eladása után az új tulaj hozta magával a jó drága 10w50-et. Másnap visszajött és azt mondta, nem érdekli az egy napos olaj, cseréljük vissza a 15w50-re. Ez is egy eset a sok közül.
Az előírt a 10w40 szintetikus. Ettől bár melyik jobb lehet.
Üdv Lázár Tibor a Motordoki"
Az előírttól minden csak jobb lehet? Mit gondoltok?
Ha valakinek van esetleg kuplung munkahenger eladó, megköszönöm ha rám ír. GSX650F gyáriját szeretném lecserélni, hogy a műtött bal kezemnek könnyebb legyen a meló!
Előre is köszi!
L.