Balassagyarmaton van egy Bking, még a szalonban hagyta a gazdája, de már TwoBrothers csövek vannak rajta, ledes hátsó lámpával........sajnálom de jobban néz ki mint az eredeti ...a hangjáról nem is beszélek azt hallani kell
Szevasz Krisztián!
Viszed a pálmát! Eddig te vagy az első aki kiállt a gyári kipufogók mellett! Lehet, hogy csak idő kérdése és más is megszereti azokat a gyári trombitákat?
Nyálcsorgatás képpen!
Ezt nem nekem kéne leírnom, hanem a jövendő gazdának, de ő jobban el van most foglalva ezen és más részletek intézésével.
Szóval miután becseréli a bandikáját egy B-Kingre , arra szinte azon nyomban , vagy az első 1000-es szervízkor felekrül a már megrendelt Yoshimura kipufogó. Ezzel , ha talán nem is az első, de az első Yoshis BK az övé lesz az országban. És mivel ugye én ez idő tájt intézem a saját power commanderem ügyeit, hát rögtön kértünk erre is ajánlatot. És levéve barátom kéréseit, valószinüleg egy hengerenkénti, 4 térképes behangolásra gondol, mert egy kipufogós címe is szóba került aki biztosítja majd a mérési pontokat a leömlökben. Ha mind ezt összerakjuk, akkor mindenkinek egy B-Kinget kell látnia maga elött Yoshimura karbon dobokkal, sporlégszűrővel és power commanderrel összehangoltan. Lehet latolgatni , hogy mi jut így majd a hátsó kerékre!
De senki ne gondolja hogy bárkinek is odaadja egy körre!
Valszeg erről készül, készitek egy röpke perzentációt, hogy lehessen porcukrozni!
Nem tudom hogy jól éreztem e némi íróniát a kérdésed mögött?! Valóban be van tervezve , szeretném még az idény elött megcsináltatni. Igazából csak az időjárás , és az elfoglaltságom az akadálya.
Semmikképpen nem szeretném kihagyni ezt a dolgot , mindenképpen szeretném ha a motorom minden üzemi körülmény között optimálisan üzemeljen, és ne kelljen sűrűn látogatni a benzinkutakat. De némi képpen az esetlegesen jelentkező plussz teljesítmény is jól jön majd ha B-king társaságában indulok majd túrázni!
Természetesen , igégény esetén írok majd róla egy pár sort , kicsit bövebben, nem csak egy Q..va jó mondattal kivánom kielégíteni a kiváncsiskodók igényeit.
Na, ez jó kérdés. Pont ezt nézegettem a napokban. Meg azt, hogy kéne bele egy csavar, vagy valami, mert kezd kopni a kazánlemez is. Az azimmetriára nem emlékszem, de otthon meglesem.
Szeva Pistikém!
Ja, erről az átalakításról jut eszembe, mondtad hogy tervezel egy power commander-t a GSX-be.
Mikor esedékes a dolog, mert engem is érdekelne egy hasonló machináció!
Úgy vélem valaki akkor van megelegédve a választásával, ha vásárlás közben nem kellett kompromisszumokat kötnie. Nem kellett kisebbet, gyengébbet ólcsobbat, alacsonyabb felszereltségüt, más színüt vennie, mint amit megálmodott. Ekkor nehezen növi ki a gépet és nem kell egy vagyont költenie azokra az átalakításokra esetleg, amit egy másik tipus séróból , gyárilag is tud. Motorcsere elött tisztában kell lenni választott jövevény tulajdonságaival. Így kevésbé csalódik a tulajdonos a kiszemelt darabban. És akkor emelkedik egy motor saját értékszemléletünk szerint a fellegekben, ha teljesití a vele szemben támasztott elvárásokat ( amik nem kell hogy egyezzenek a marketing dumával ). Nem is olyan régen , vagy szinte minden nap, nézeteltérések sokasága lepi el fórumot, és nagyító alá kerülve az egyes tipusok , más értékszemlélete szerint Bizony kudarcot vallanak. Ezért lehet "körbemotorozni" a 125 bringával a nagy vasakat, uralni a versenypályát. De nem lehet uralni a hosszú etapokat, túrákon, az emelkedőket a szembeszelet, az utast , és az elfogyasztott plussz kolbászos kenyereket. Aki nagymotorban gondolkodik az nem várja egy 250kg -os bugától , hogy egykézzel szelje az "S"-eket, és lapra fektetve nyelvel érintve a kanyart vegye az íveket.
Nehéz viszont elviselni a rossz döntéseink következményeit mikor rossz "lóra teszünk szert" , de csak azért mert jobban ragaszkodunk hozzá , az egyed tulajdonságai , képességei nem fognak változni.
Nagyon jól kell ismerni magát a tulajdonosnak , hogy magához illő társat válasszon a gép személyében, íg később nem kell gondolkodni egy csere szükségességén...
Szevasz Abolcskei!
Ha tudnád milyen jól megvagyok a GSX-el , nem lennél ennyire biztos a motorcserében! Persze mint tudjuk, Isten útjai kifürkészhetetlenek…
üdv István ! nálad motor csere lesz hamarosan , ne is próbáld tagadni , már csak idő kérdése ez a kötödés nem lehet a véletlen műve bevallom én is játszom a gondolattal , de még a mostaniban is csak 2700 km-er van , és úgy vigyázztam rá , sajnálnám elkótyavetyélni
Húzom a strigulákat!
Már ketten vagytok…
Viszed a pálmát! Eddig te vagy az első aki kiállt a gyári kipufogók mellett! Lehet, hogy csak idő kérdése és más is megszereti azokat a gyári trombitákat?
Olyan ül egy ilyen motorra aki azt sem tudja hogy mi van?
Azt hittem Te vagy ott a bal alsó képen!
Nyálcsorgatás képpen!
Ezt nem nekem kéne leírnom, hanem a jövendő gazdának, de ő jobban el van most foglalva ezen és más részletek intézésével.
Szóval miután becseréli a bandikáját egy B-Kingre , arra szinte azon nyomban , vagy az első 1000-es szervízkor felekrül a már megrendelt Yoshimura kipufogó. Ezzel , ha talán nem is az első, de az első Yoshis BK az övé lesz az országban. És mivel ugye én ez idő tájt intézem a saját power commanderem ügyeit, hát rögtön kértünk erre is ajánlatot. És levéve barátom kéréseit, valószinüleg egy hengerenkénti, 4 térképes behangolásra gondol, mert egy kipufogós címe is szóba került aki biztosítja majd a mérési pontokat a leömlökben. Ha mind ezt összerakjuk, akkor mindenkinek egy B-Kinget kell látnia maga elött Yoshimura karbon dobokkal, sporlégszűrővel és power commanderrel összehangoltan. Lehet latolgatni , hogy mi jut így majd a hátsó kerékre!
De senki ne gondolja hogy bárkinek is odaadja egy körre!
Valszeg erről készül, készitek egy röpke perzentációt, hogy lehessen porcukrozni!
Üdv.
István
Írok róla ha már élvezem az előnyeit.
Üdv.
István.
Semmi irónia, viszont annál több komoly érdeklődés!
Nem tudom hogy jól éreztem e némi íróniát a kérdésed mögött?! Valóban be van tervezve , szeretném még az idény elött megcsináltatni. Igazából csak az időjárás , és az elfoglaltságom az akadálya.
Semmikképpen nem szeretném kihagyni ezt a dolgot , mindenképpen szeretném ha a motorom minden üzemi körülmény között optimálisan üzemeljen, és ne kelljen sűrűn látogatni a benzinkutakat. De némi képpen az esetlegesen jelentkező plussz teljesítmény is jól jön majd ha B-king társaságában indulok majd túrázni!
Természetesen , igégény esetén írok majd róla egy pár sort , kicsit bövebben, nem csak egy Q..va jó mondattal kivánom kielégíteni a kiváncsiskodók igényeit.
Üdv.
István
Ja, erről az átalakításról jut eszembe, mondtad hogy tervezel egy power commander-t a GSX-be.
Mikor esedékes a dolog, mert engem is érdekelne egy hasonló machináció!
Úgy vélem valaki akkor van megelegédve a választásával, ha vásárlás közben nem kellett kompromisszumokat kötnie. Nem kellett kisebbet, gyengébbet ólcsobbat, alacsonyabb felszereltségüt, más színüt vennie, mint amit megálmodott. Ekkor nehezen növi ki a gépet és nem kell egy vagyont költenie azokra az átalakításokra esetleg, amit egy másik tipus séróból , gyárilag is tud. Motorcsere elött tisztában kell lenni választott jövevény tulajdonságaival. Így kevésbé csalódik a tulajdonos a kiszemelt darabban. És akkor emelkedik egy motor saját értékszemléletünk szerint a fellegekben, ha teljesití a vele szemben támasztott elvárásokat ( amik nem kell hogy egyezzenek a marketing dumával ). Nem is olyan régen , vagy szinte minden nap, nézeteltérések sokasága lepi el fórumot, és nagyító alá kerülve az egyes tipusok , más értékszemlélete szerint Bizony kudarcot vallanak. Ezért lehet "körbemotorozni" a 125 bringával a nagy vasakat, uralni a versenypályát. De nem lehet uralni a hosszú etapokat, túrákon, az emelkedőket a szembeszelet, az utast , és az elfogyasztott plussz kolbászos kenyereket. Aki nagymotorban gondolkodik az nem várja egy 250kg -os bugától , hogy egykézzel szelje az "S"-eket, és lapra fektetve nyelvel érintve a kanyart vegye az íveket.
Nehéz viszont elviselni a rossz döntéseink következményeit mikor rossz "lóra teszünk szert" , de csak azért mert jobban ragaszkodunk hozzá , az egyed tulajdonságai , képességei nem fognak változni.
Nagyon jól kell ismerni magát a tulajdonosnak , hogy magához illő társat válasszon a gép személyében, íg később nem kell gondolkodni egy csere szükségességén...
Hogy jön ez most ide? Nem tudom!
Üdv.
István
Ha tudnád milyen jól megvagyok a GSX-el , nem lennél ennyire biztos a motorcserében! Persze mint tudjuk, Isten útjai kifürkészhetetlenek…