Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azserossz Akkor utánnanézek azoknak...Kösz a válaszokat mindenkinek
A DR-Z-nek olvastam tartóstesztjét, több, mint lenyűgöző. Én Hondamániákus vagyok, úgyhogy elhiheted, hogy impresszív volt.
Aha...mondjuk el tudom képzelni ilyen helyeken milyen komoly fizetést adhatnak...
Délutén megyek beszélni az universalos arcal, azt majd eldöntöm melyik éri meg.
Fogalmam sincs, de biztos nem olcsóak.


A legolcsóbb sm a DR-Z.
98-tól van gyári LC4 SM.
Most akkor mégse universal? Vagy ez csak vésztartalék?
Amúgy mire jutottatok?
2001? Azthittem van öregebb is És ezek kb mennyiér mennek?JA és köszi
A legöregebb gyári SM-k az LC4-ek...de nem feltétlenül ezek a legolcsóbbak
állás interjún voltam egy benzinkúton
nahát-nahát, nem szép dolog
Végülis...legalább edzettél volna

Amúgy miért kellett a nyócba menjél?
vagy inkább
15 éve A1-gyel járok...
Talán.....................
Tudom,hogy azse gyári,én a KtM-eket kérdeztem h melyikek a legöregebb/legolcsóbbak,amik gyárilag sm-ek
Gondolhatod.......... előbb szaladtam volna világgá.
Nem volt eddig jogsid?
Szétütöttél mindenkit?
Ja, gondoltam elég az utcai illegalitásból, és levizsgázok A-ra



Már meg is jöttem a "nyóckerből" és még élek.
Szió!



Rutin?
Szasz Lány.
A kerékszettem a mai napig SE érkezett meg, 7végén nem megyek se Kakucs, se Visonta, se sehova
Helyette rutinozok meg crossozok.
Neked is