komolyra fordítva a szót!
nem olyan régen van nálam és mgmesszemenő következtetéseket nem tudok levonni.
A motor nagyon jó és erős a futómű is nagyon királyság, jaés fontos szempont hogy eddig még mindig beindult a híresztelések ellenére.
Ez az mint a kilóméter óra sajnos bekrepált vmiért. de eddig semmi gond remélem így is marad
Foxgirl, köszi az e-mail címet....... remélem ma nem ül közvetlenül mellém a főnököm és tudok fórumozni is.
A balesethez csak annyit fűznék hozzá. Teljesen mindegy milyen motorral vagy, egyszerüen az emberek egyre türelmetlenebbek. Szó szerint mindenki idegbeteg. Saját tapasztalatból mondom........
A srácot nagyon sajnálom
jahh, és csak úgy apropó (3 a magyar igazság), nem tud valaki Bp-n valami speckó műszaki vizsgáztatót, akinél esetleg egy kis csúszóért biztos átmegy a gép? mert most 20áig biztos nem tudom olyan állapotba vágni, hogy átmenjen legálisan. (féklámpakapcsolóra kell várni 1-2 hetet, az első lámpában nincs e-betű, hátsó lábtartó sincs, na meg a hátsó gumi eléggé odavan - meg vissza, na meg a kilóméteróra is ki van kötve, bár azt nem tudom, hogy számít-e) ha valaki esetleg tudna segíteni, jelezzen plz, nagy a szükség
jahhm, és giorgio, láttam felvettél msn-en is, gondolom azért, mert neked is 250es crm-ed van, de szerintem itt előbb elolvasod. az enyém japcsi belpiacos gép, és elég sok dologban különbözik az európaiaktól, ráadásul nekem is úgy lett belefaragva a kerék (nem direkt ehhez volt, és nem én alakítottam át), nem sokat tudok segíteni így méret meg típus ügyben, mert nem is mértem le, meg fogalmam sincs, hogy milyen motoré lehetett. de ha ezen kívül bármi van, amiben úgy gondolod, hogy tudnék válaszolni, írj nyugodtan! üdv
nem olyan régen van nálam és mgmesszemenő következtetéseket nem tudok levonni.
A motor nagyon jó és erős a futómű is nagyon királyság, jaés fontos szempont hogy eddig még mindig beindult a híresztelések ellenére.
Ez az mint a kilóméter óra sajnos bekrepált vmiért. de eddig semmi gond remélem így is marad
Bocs az elöbbi szar tréfáért