Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát vagy alapjárat v kuplunglamella.esetleg levegős a kuplung,de nem hiszem. kw az talán vizsgánál,de elég necces...
ma voltam motort nézni egy exc 200 asat elég érdekes volt az is cípőben!Az mitől lehetett hogy egyesben ha megáltam behuzott kuplunggal akkor leáll?Tényleg csak a hidra kuplungban lehetett fáradt az olaj vagy más baja is lehet?A forgalmiba hogy lehetne megoldani hogy kevesebb kilovatot írjanak be?
2 hétig én sem éreztem a csizmát...xtvel érdekes módon imádok cipőbe menni..ktmet nem tudom elképzelni csizma nélkül
mai edzésből adódóan, nem lesz ott gond a váltással és a fékezéssel sem.
ismét zörögtek a masinák? az edzés tervet nem felejtettem el, csak kicsit elcsábított a jóidő
Anita! egy ismerősömnek van egy wr400,2000-es műszakis 660 a vége..ha érdekel írj!
Láttam imént 4 supermotyóst Nagyi-palacsintázójánál, Batyi téren. 2 ktm, 2 tyutyuki...
Magára ismer vki? :))
összeszorul a szívem, annyi motoros volt ma városban. Én meg eladtam mocimat. Mert kifizettem azt a k...a diákhitelt...
jóidő...görcs... nem maradt más mint az xt meg a kocsi egy derbis haverral gurultunk egy rövidet a városban..toltuk mindenhol a stoppiet... ééééés végre sikerült megcsinálnom, az ülésen állós kormány elengedős történetet,kurvajóóóóóóó
aha értem
20 ezer Ft.-ért tudsz venni komplett vibram talpat 3 különböző keménységű oldal és sarok koptatóval. ezt a talpat bármelyik cross csizmára egy szakember (jó cipész felhelyezi, ezután már csak a koptatókat kell cserélned használattól függő sűrűséggel, kb 8-10 ezer forintos áron. sokan mondják a profik nem ér sokat mert hamar kopik, de egy-két 40-60ezres jól beszerzett gumi mellett egy ilyen koptató 10rugós cseréje is beszorítható... persze minden pénz és anyagi lehetőség kérdése... egyébként nem csak a W2 csizma alkalmazza gyárilag, de a garnee is ezt használja a csúcskategóriás csizmájához... szóval nem biztos hogy olyan "szar" mint amit náhányan állítanak róla. itt beszerezheted, vagy érdeklődhetsz utána...motormann.hu - áruház - supermoto - technika
mi az a vibram talp?
a vibram talp tényleg "hamar 2kopik, de az a 8-10 ezer Ft. ne tól vésze s az egyéb kültségek arányába... persze megszokni a vasalást vagy a vibramot is idő kell...
nekem is így volt!
meg kell szokni
a váltót nekem feljebb kellet rakni mert nem fért be a lábam
Hát, fiúk. Megvettem ezt a Gaerne Cypher csizmát, végre meg lett vasalva (ghagyjuk, hogy hogyan) ma kimentem benne egy kicsit a városba, és majd" elsírtam magam... Alig lehet váltani benne és a fékezés is probléma. Világos, hogy nem egy tornacipő, de ez siralmas... Többször melléváltottam, lefelé váltani csak úgy tudok, ha a sarkammal lökdösöm a váltókart... A fékezés még hagyján, de azt is érzéketlenül, durván tudom csinálni...
Így kell ennek lennie, vagy szart vettem?
hűű
a küllőzés mintáját az agy és a küllő hossza adja meg.
ugyanazzal a küllőhosszal 2 féle módon is be lehet fűzni,csak az egyik variációnál nem lehet megfeszíteni,mert akkor igen hosszúak.
aha értem , kösz..
csak mindenféle ötlet mozgatja a fantáziámat hogy hogylehetne a legolcsóbban fűzött 17es kerekeket csinálni
Ha ugyanabban a mintában fűzöd be,akkor maradhat.
Egyébként a küllőrövidítés nem úgy megy ám ahogy itten gondolják
Van ami változó átmérőjű(Rooftop),de egyik sem metrikus menet.Most láttam,a fejét kell levágni,és azt újracsinálni melegítve,kocogtatva!
Épp most akartam meghúzgálni a küllőimet,elöl-hátul 6db nem mozdul.Az elsőben egy sem! lazult.megütögettem mindet,pergett ki a mocsok a menettől bőven,majd WD40spray alul-felül.2nap pihi után csak 5 mradt bent.Majd gyártatok másikat és akkor erőszakosabb leszek.Ha szakad,szakad.
DRZ-hez egy garnitúra küllő 10750 pénz.Sztem nem vészes,kár hogy darabra nem adják.6db miatt viszont nem veszem meg mind...
ha van egy 17 es kerekem és csak szélesebb ráfot akarok rá akkor nem kell küllőt cserélnmi igaz? csak átfűzni...
persze most megyek pakolni a buszba 1 Berg már bent van
arról nem hallottam, hogy törlik

én március 15.-ről tudok
mikor megy a gép?

most már csak sms, ha szeretnél beszélgetni
visszont bye bye