sajnos ezt a manővert nem nagyon lehet megcsinálni, főleg nem akkor ha változó átmérőjű a küllő. sőtt nem kicsit pepecs munka, ráadásul a belefketett energia/új szett ára nem arányos.
Értem. Most lehet hülyeséget kérdezek de ! :
ha van egy enduro szetem 21 és 180as kerékkel amit át akarok fűzni 17 esre akkor a küllőkel meg lehet azt csinálni hogy méretrevágom aztán vágok rá menetet is és ugy füzöm rá a 17est, Mondjuk ez pepecsmunka de akkor csak a ráfokat kell megvenni...
Még egy csimmás kérdésem lenne.
Neketek kb milyen hosszú a képen bekelölt szakasz? Fékezéskor/váltáskor a fémmel tapossátok a kart, vagy addig már nem ér el?
Igen megnéztem nem vagyok KTM párti de ezért a pénzért kb Yz 250F et kapsz vagy 450et rendszám nélkül és ezek négyüteműek és alkalmasabbak SM re. Most bocsi de mentem gurulni.
ez gáz de végülis az gyári sm ez meg enduró.Valamit remélem el lehet majd követni, csak előbb tényleg legyen olyan jó mint ahogy kinéz meg ahogy elmondta az ember.
így viszont a küllőket mindenképpen ki kell cserélni mert más a hosszúságúk, a 17 colba rövidebb kell mint a 21 be, én arra gondoltam hogy pl.:a 4,25öst szeretnéd 5 col szélesre cserélni
sztem nem veszem meg azokat a kerekeket:(
mert nem tetszenek olyanra gondoltam ha lesz küllős akkor majd olyat szeretnék(hasonlót mint a tied)
milesz a kerekekkel?
CR 250 SM ?
hnap jössz ringre?:D
ha van egy enduro szetem 21 és 180as kerékkel amit át akarok fűzni 17 esre akkor a küllőkel meg lehet azt csinálni hogy méretrevágom aztán vágok rá menetet is és ugy füzöm rá a 17est, Mondjuk ez pepecsmunka de akkor csak a ráfokat kell megvenni...
supermotoszettre felrakom hátra az gáz?
Neketek kb milyen hosszú a képen bekelölt szakasz? Fékezéskor/váltáskor a fémmel tapossátok a kart, vagy addig már nem ér el?