Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A szervizben meg pláne...

Hogy ezért mit fogok kapni kosatt-tól
Hamár V2 hívő vagy.. mint én is, miért nem veszel egy aprilia SXV-t. Azzal ott lennél gyorsban is meg sm-ben is..
hát nem
miféle makro funkcós cuccról beszélsz?
a gumi futófelületén lévő kis bordamélység pontra gondolsz?
ha igen azt a multkor mértem épp,mer vki kérdezte a közepe:3,széle:2,5
Uzemoras nem johet szoba, magas fenntartasi koltseg, nem versenyezni kell. DRZ400- mar kiprobaltam, kicsit "szunyog" volt eronletileg az RSv utan. Gondolom a nagyobb blokkos KTM-eknel ez a veszely mar nem fenyeget.
az olajcsere periódus fele, de viszont a mennyiség is fele. így viszont ha nincs baj vele, akkor egálba vannak
Miket cserélt benne és mennyibe került, ha nem titok?
ebben az esetben nem hiszem, bár ezres motorom soha nem volt, a pályázós, üzemórás móka tud igen zsebbenyúlós lenni, de ez akkor nem téma

lc4, smc, drz vonalon érdemes elindulnod pénztárca függően, de vannak itt mások akik jártasabbak ilyen gépekben nálam, hülyeséget meg nem akarok írni, de legalább szűkült a kör
elvileg igen, gyakorlatilag még mindig Palcseenal van, ha jól emlékszem szeptember óta
A fenntartása nem hinném, hogy több lenne mint egy speed mocinak. Azért kérdezte Vogue, hogy hol szeretnéd használni, mert vannak kényelmesebb gépek városra(KTM LC4, SXC, SMC, DRZ 400 stb..) és vannak üzemórás gépek ( KTM SMR 450, Husaberg 650 stb.. amik inkább pályára valók.
Spiller

2 gyerek van...meg az anyjuk...
De mostanában keveset ültem a vason....Talán majd idén többet fogok.Vettem egy 1958-ban gyártott PANNONIA TLF-et,és azzal bíbelődöm....Mekkora kihívás azzal egykerózni-stopizni...12 LE-dobfék....
én SM ről váltottam speedre
Aha, akkor ezek szerint tobbe kerul fenntartani mint egy ezres speed mocit?
Elsosorban varos es hegyi utakra vennem..
Megjött. Majd rácsörgök 7főn. Motor indítható már?
mailre küldtem a számát
nekem is kéne néznem még egy párat idénre
Telszám? Mailre is jöhet!
szerintem nem az a lényeg hogy első SM vagy sem, hanem hogy legfőképp hol és milyen sűrűn szeretnéd használni, illetve mennyi gempád van fenntartani
Sziasztok!
Olyanokkal szeretnek velemenyt cserelni akik speed motorrol valtottak supermotora. Megbantak, vagy nem, mire kell odafigyelni , milyen motort erdemes venni elsore....stb . Minden epito velemenyt , kritikat szivesen veszek. Elore is koszi...
Most 1 Aprilia Rsv 1000 van alattam, de mar nem ok a gornyedes...
Zóka Attila szarásig volt ilyen extra különleges méretű 160-as meg 120-as dunlopokkal, nem tudom van-e még neki, de amik voltak azok nagyon faszák valami 32-ér adja talán
Dobhatnál róla vmi makro funkcós képet a kopásjelzőjéről!
látom nemis vagytok messze győrtől!akár megis tudjuk nektek csinálni!üdv
üdv!nekem van bele való önindítószettem ha kell komplett!plus kapcsolási rajzom is!felső holtpont kézideko be kicsit lenyom majd rárug ennyni!
Innen mászkál valaki a 2.kerületben, hidegkúton egy "új" piros-fehér huskyval?
Hali
Haver vett egy fe 650 sm ként olyan kérdésem lenne nincs valakinek hozzá önindítója meg egy kapcsolási rajz mert a világítás eléggé szét van húzkodva meg szikszallagozva?
Meg 1 jó tanács hogy hogy lehet könnyen berúgni mert 30 percig rugdostuk így elsőre kerestük a holdpontot de csak néha sikerült megtalálni meg mennyire kell szívatozni meg stb

Köszi a választ MuZs
még nem