gondolhatod,olyan amivel nem foglalkoztak 8 éve.
Ám nem akarok beleugatni,de mit akarsz egy poni romet maradék 1,5 lóerejével ? Alkatrész már nemigen lehet,telók,fékek tuti szarok már,tank bévüéről csuma rozsda........szóval ha meg is tudjuk szerezni avval tavasszal nem repesztesz az hótbiztos
Ja és igen télleg más, főleg ha még áttételezve is van. Nem tudom melyiket szeretne Elbundi kollégánk Ha nem akar annyi pént belerakni akkor pályára és utcára a 660 smc is egy rohadt jó választás. Erről Luki is tud mesélni sztm. De most Ádámnál van ugyan ez a verda és ő se hiszem , hogy rosszakat mond róla. Hétvégén még full szarosan is tépte neki :D bírja. Bár Luki sírva fakadt volna ha látta volna
640 volt, de havernak volt 660 is meg 640 is fcr-el, sok verziót kipróbáltam már. Sőt Most Spilernek is van egy FCR-es karbis dupla akrával. Ő is tud nyilatkozni. Sőt neki előtte volt kacsacsőrű 690-es is . Én sepeciel csak a nagy rázkódást hiányolom annak megvolt a feelingje a régebbinél, de persze ez amennyire előny annyira hátrány is. kinek mi. Azóta nem is hagyok el egy csavart se, annó meg még csavar-ragasztózva is volt hogy pár eltűnt Azóta cserébe nem rázza szét a picsámat meg a kezem Furcsa , de már megszoktam. Hozzáteszem nekem full akra rendszerem van nyitott szűrőházzal és akra térképpel. Egy biztos el nem cserélném és nem is sírom vissza semelyik 640,660,625-ös sm-et, és ezzel nem azt mondom hogy azok szarok, sőt kibaszott jók.
Ilyen szempontoknak akár a DRZ E is megfelelne, sőt még nem is üzemórás, de az van az egyik haveromnak, mentem már vele párszor, jó meg minden, de túl hamar meg tudnám szokni az erejét és nem adna akkora élményt mint az előző hozzászólásomban említett izompacsirták.
SMR nekem szóba sem jöhet, mert én utcán is szeretném használni.
Az SMC ami neked van az nagyon tetszik, de még kurva drága használtan is, hitelre viszont nem akarok motort venni.
A másik, hogy ilyen időben és szívesen endurózgatnék inkább mint utcán a nyirkos, taknyos aszfalton csúszkálni, amihez egy könnyebb motor sokkal ideálisabb, mint egy lc4.
Ezek fényében (tavasztól őszig jó időben SM-ként használva, nyáron pályázással, késő ősztől kora tavaszig enduróként), nekem ami szóba jöhet az a KTM EXC 450/525 és a Husaberg FE/FS 550/650 (2004 utáni) ~800E-1M körül. Ezek közül is inkább a husaberg felé hajlok , persze ez is csak év vége, jövö tél környékén, addig marad az SZR 660, csak ennek is neki kéne állni kicsit rendbetenni, átiratni, stb
Ja a lényeg ! Sztm pályára és utcára vegyesen ez a legmegfelelőbb választás.. Pályára Nyilván Én is SMR-t vennék, nem kérdés. De Utcára sztm felejtsd el az SMR-t .
Őszintén sztm sokkal jobb az új mint a régi, teljesen már mint felépítésben mint motorikusan, mint súlyelosztásban, erőben és tartományban. sokkal kezesebb és sokkal irányíthatóbb.
Ready To Race SMC 690 ! Ha valami kérdés van válszolok szívesen ...
Mármint melyik kettő az lc4+smr.
Vagy az Fjr vagy Lc4?
Igazából nem az a bajom hogy a városban nem tudok vele menni sőt semmi bajom vele, a legjobb mocinak gondolom,csak arra a pár alkalomra amit motorozok egy szezonban nem ez való,főleg úgy hogy minden szinten elértem a motor határait már évekkel ezelött,nincs már benne semmi ami inspirálna.
Kb úgy tudnám megfogalmazni:ha lenne egy szezonban 4-5 allkalmad hogy vezess egy szuperkocsit,ami egy 500le slkMerci ,vagy egy Subaru Impreza.
Ráadásul úgy hogy Mercid lenne 7-éve.
Én bizony inkább azt a keveset a az Imprezával rosszalkodnám,hiába jobb a Merga minden szempontból.
Na valami ilyesmit érzek.
Szerintem elsősorban azt kellene eldöntened mi az az élmény amit szeretnél, mert hát ugye a két motor egészen más élményt nyújt...
Az egyik hosszútávú hasítós városi küszködős, a másik pedig maj'd a fordítottja. Mindkét vas a maga nemében egy igazi ütős választás.
Olvastam azt a tesztet de abból nekem az jött le hogy szép meg jó az új de nem ér annyival többet mint a régi,mert a régit 6-700ért már lehet lőni az meg 1,4 arra hogy fetrengjek a porba kár kiadni ennyi lét.
Csak egy példa az én Fjr-em 1,4körül megy, az új meg közel 5 milla.
És azon kívül hogy ráhánytak egy rakás cicomás műanyagot nem sok külömbség van jó kicsit tuningoltak a féken,de egy fémfékcsővel én is megoldottam.
Szóval a kacsacsőrén kívül jobb e?
Ám nem akarok beleugatni,de mit akarsz egy poni romet maradék 1,5 lóerejével ? Alkatrész már nemigen lehet,telók,fékek tuti szarok már,tank bévüéről csuma rozsda........szóval ha meg is tudjuk szerezni avval tavasszal nem repesztesz az hótbiztos
mykyval még nem beszéltem......
még nem monta.
hallod beszélek mykyval azt majd értesítünk.
börni lécci irj visszavan e romet vagy nincs...
kössz.
jó lenne.
motojozni kellene márt.
brimm brim.. renná.
xD.
Tanácskérés! Fékbetétet kell vennem, kérdés lenne h AP Racing, Gold Fren, Ferrodo, egyébegyéb?
Az SMC ami neked van az nagyon tetszik, de még kurva drága használtan is, hitelre viszont nem akarok motort venni.
A másik, hogy ilyen időben és szívesen endurózgatnék inkább mint utcán a nyirkos, taknyos aszfalton csúszkálni, amihez egy könnyebb motor sokkal ideálisabb, mint egy lc4.
Ezek fényében (tavasztól őszig jó időben SM-ként használva, nyáron pályázással, késő ősztől kora tavaszig enduróként), nekem ami szóba jöhet az a KTM EXC 450/525 és a Husaberg FE/FS 550/650 (2004 utáni) ~800E-1M körül. Ezek közül is inkább a husaberg felé hajlok , persze ez is csak év vége, jövö tél környékén, addig marad az SZR 660, csak ennek is neki kéne állni kicsit rendbetenni, átiratni, stb
Ready To Race SMC 690 ! Ha valami kérdés van válszolok szívesen ...
Én pl Kissjocó véleményére is kíváncsi vagyok EXC vs SMR ügyben.
Vagy az Fjr vagy Lc4?
Igazából nem az a bajom hogy a városban nem tudok vele menni sőt semmi bajom vele, a legjobb mocinak gondolom,csak arra a pár alkalomra amit motorozok egy szezonban nem ez való,főleg úgy hogy minden szinten elértem a motor határait már évekkel ezelött,nincs már benne semmi ami inspirálna.
Kb úgy tudnám megfogalmazni:ha lenne egy szezonban 4-5 allkalmad hogy vezess egy szuperkocsit,ami egy 500le slkMerci ,vagy egy Subaru Impreza.
Ráadásul úgy hogy Mercid lenne 7-éve.
Én bizony inkább azt a keveset a az Imprezával rosszalkodnám,hiába jobb a Merga minden szempontból.
Na valami ilyesmit érzek.
Az egyik hosszútávú hasítós városi küszködős, a másik pedig maj'd a fordítottja. Mindkét vas a maga nemében egy igazi ütős választás.
Csak egy példa az én Fjr-em 1,4körül megy, az új meg közel 5 milla.
És azon kívül hogy ráhánytak egy rakás cicomás műanyagot nem sok külömbség van jó kicsit tuningoltak a féken,de egy fémfékcsővel én is megoldottam.
Szóval a kacsacsőrén kívül jobb e?
Hirdetésben leírás! :) Full-Akra, Keihin FCR, fék.... stb.
Összehasonlítás pedig: http://totalbike.hu/tesztek/ktm690sm/
Az egy meg a két kipufogós "régi" között sok különbség nincs, de majd az okosabbak megmondják.... :)
Ezért a kijelentésemért pedig páran majd meglincselnek, de szerintem a 690 bűnronda!