Biztos , h nem tudod felrakni (max. valami kókány módon)
értem ezalatt, nem ott vannak még csak véletlenül sem a felfogatópontok!
Ja és NAGYON IS SZÉP A 690 SM fejidoma!
Szevasztok! Kérdés: 690 supermoto-ra cserélném az Lc4-et de viszont gusztustalan a fejidoma szerintem az úgy működik h lepattintom róla a gyári fejidomot és felpattintom rá az smc-ét?
ELADÓ!
DRZ SM gyári kerék gumival újszerű állapotban(160e ft)!
Esetleges extrákkal:520 VM D.I.D.láncot kb 500km van benne(15e ft),lánckerekeket,Lucas arany szinű fékátalakítót(15eft),310es első(25e ft),Hátsó féktárcsát(10e ft),Első sárvédőt(10e ft),Bukó gombákat(10e ft).
Külön is eldók!
ár:Egyben 200eft!
Van még 1 fordított telóm is DRZ-hez 100e ft.
06-20-5-636-213
EXC vs SMR:
Mindkettőt nagyon szerettem/szeretem, azt fontos eldönteni legelősször is, hogy mire akarja leginkább használni az ember.
Az EXC futóműve nem supermoto-zásra lett kitalálva mint tudjuk. De ugye a supermoto is törénhet utcán, és pályán is. A pályán is lehet motorozgatni, és lehet harcolni a másodpercekkel.
Én évekig supermoto-ztam utcán EXC-vel. Nem éreztem például kevésnek a kisféket elöl (pedig a motor segge gyakran nézett az ég felé ), a futóművel sem és a teljesítménnyel sem volt gondom.
Elkezdtem pályázni, és azt tapasztaltam, hogy állíthatom bárhova a telókat, az elpattog és elég érdekes dolgokat csinál. Aztán jött a lehetőség: az SMR. Mérlegelnem kellett, mivel az utcai motorozást kellett feladnom a jobb pályázásért.
Én azt mondom, hogy az EXC telójából is sokmindent ki lehet hozni (remélem ezt a futómű doktorok is alátámasztják), és egy jó pilóta kiküszöbölheti az összes más különbséget. Ja, és azt még hozzá kell tegyem, hogy az SMR futóművére egy vagyont költöttem hogy igazán jó legyen.
Persze költeni mindegyikre kell, pláne ha az ember a motorból is és magából is a legtöbbet akarja kihozni...
És itt nem olyan dolgokra gondolok, amik a világbajnokok motorjain megtalálható spéci cuccok, mert attól a tudásunk nem lesz több!
Én a "kötelező" dolgokon kívül inkább gumira és benzinre költöm a pénzt. Had pörögjön a méter a motorba, de legfőképpen a pilótába...
690-nel nem mentem sokat...viszont a 625-ön se ment szét a seggem 100 km után...pedig nem valami nagy (mármint a seggem)...csak mielőtt beállítjátok az LC4-et valami kibebaszottul kényelmetlen valaminek
Szeva!
Ha én is hozzászólhatok (mindkettőnek szerencsés gazdája voltam)
LC 4 : Rázkodás, kattogás, nyers erő , supermoto feeling, nagyon szerethető!
kb. 6-8 liter fogyasztás (mondom kb.):-)
Csavarokat elhagyod a rázkodás miatt stb. de még is szereted:-)
Kerekezni szerintem a súlyelosztás miatt sokkal könnyebb, mint a 690 sm-el! Viszont 100 km után szétmegy a segged!
690 SM: Nulla rázkosás, nincs kattogás, túramotor feeling, nagyon szerettm!
KB. 4-7 liter fogyasztás (mondom kb. :_)) semmi rázkodás! Viszont antihopping kuplung NAGYKIRÁLYSÁG!
Hosszútávra sokkal kényelmesebb (2 személlyel is)
Raptror dobbal brutál:-))
Kb. ennyi!
Remélem tudtam segíteni! (egyéni vélemény, nem tartok igényt okoskodó de én szerintem nem annyit fogyaszt stb.)
Szaladok is egyből kettőt venni mondjuk Peugeot 206cc 1.4benzinest 99le-vel.
Egy Angol felmérés szerint az összes buzeránsnak olyan van,akkor tíz év motorozás után a te tanácsodra mivel nem vagyok hajlandó rugdalni,langy buzivá válok és veszek egy szép ezüst kabriót
Meg egy vibrit+kis vazelint
Neeeem én már képtelen lennék rugdosni, már potrohos vén hűlye vagyok.
Bár ujszilváson volt szerencsém egy wr450-et nyüstölni 1 napig azt nem drogált rugdosni de akkor is,nem rugdosom inkább a halál
értem ezalatt, nem ott vannak még csak véletlenül sem a felfogatópontok!
Ja és NAGYON IS SZÉP A 690 SM fejidoma!